بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
انتخاب آرایشگاه عروس یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید چند ماه قبل از مراسم انجام دهید اگر آرایشگاه و سالن عروس خود را انتخاب کرده اید ما به شما خواهیم گفت قبل از عقد قرارداد با آنجا چه نکاتی را باید مدنظر داشته باشید و چه مواردی باید دقیقا در قرارداد شما ذکر شود.

انتخاب سالن زیبایی مناسب برای روز عروسی یکی از حساس ترین بخش های فراهم کردن مقدمات روز عروسی باشد، انتخابی که باید با پرس و جو و دیدن نمونه های مختلف صورت بگیرد تا بتوانید سبک کار دلخواهتان را پیدا کنید.

حق دارید که برای انتخاب سالن زیبایی عروس دلتان شور بزند، پیدا کردن آرایشگاهی که چهره و موی شما را به زیباترین شکل ممکن آرایش کند، شاید کار ساده ای نباشد اما با دانستن یکسری نکات، میتوانید کلی ترین و مهم ترین اصول انتخاب آرایشگاه عروس را بدانید و یک انتخاب عالی انجام دهید.

در ادامه این مطلب از سوربان به شما خواهیم گفت قبل از عقد قرارداد با آرایشگاه عروس مد نظرتان به چه نکاتی باید دقت کنید اگر مراسم عروسی‌تان نزدیک است تا انتهای این مطلب را بخوانید که خالی از لطف نیست!

6 نکته مهم در عقد قرارداد با آرایشگاه عروس که قبل از امضا باید از آنها مطلع شوید!

۶ نکته مهم که قبل از امضای قرارداد با آرایشگاه عروس باید از آن مطلع شوید!

از آنجا که تمامی آرایشگاه عروس ها، قراردادهایی از پیش آماده و با فرمتی مشخص دارند، قطعاً قرارداد شما هم در همان فرمت های آماده، نوشته شده و به امضای طرفین می رسد. در این مواقع و با توجه به حساسیت های بالا، بهتر است تعهداتی که از طرف آرایشگاه ممکن است به هر دلیلی به درستی انجام نشود و موجبات ناراحتی تان را فراهم سازد، در همین ابتدا در قرارداد درج شود و برای آنها شرط فسخ و یا جبران خسارت اعلام گردد.

قبل امضای قرارداد با آرایشگاه عروس این نکات را مد نظر داشته باشید.

1.  در قرارداد حداکثر تعداد عروسهای حاضر در سالن را ذکر کنید.

تعداد زیاد عروس در روز خصوصا اگر تعداد میکاپ آرتیست ها محدود باشد باعث شلوغی سالن میشود و ممکن است سبب خستگی میکاپ آرتیست و شینیون کار شود که منجر به کیفیت پایین میکاپ شود بنابراین با مدیریت سالن صحبت کنید و بپرسید که چه تعداد عروس در روز میگیرند و در قرارداد نیز حداکثر تعداد عروسی که قبول میکنند را ذکر کنید تا در روز عروسی اگر از خدمات راضی نبودید بتوانید به قرارداد مراجعه کنید.

2. تکلیف تاج عروس را مشخص کنید.

6 نکته مهم در عقد قرارداد با آرایشگاه عروس که قبل از امضا باید از آنها مطلع شوید!

بعضی از سالن های زیبایی عروس خانمها را مجبور میکنند که از بین تاجهای سالن انتخاب کنند اگر شما از آن دسته عروسها هستید که ترجیح میدهید خودتان از بیرون تاج تهیه کنید در قرارداد ذکر کنید تا از جانب سالن در روز مراسم تحت فشار قرار نگیرید.

3. برند لوازم آرایش مورد استفاده را در قرارداد ذکر کنید.

برند لوازم آرایش در کیفیت و ماندگاری میکاپ بسیار مهم است. به علت گرانی برندهای معروف ممکن است برخلاف وعده داده شده در روز عروسی آرایشگرها از این برندها استفاده نکنند. بنابراین حتما در قرارداد برندهای مورد استفاده توسط میکاپ آرتیست را ذکر کنید.

4. مواردی که خارج از قرارداد باید پول پرداخت کنید را بنویسید.

6 نکته مهم در عقد قرارداد با آرایشگاه عروس که قبل از امضا باید از آنها مطلع شوید!

به صورت کاملا دقیق بپرسید مبلغی که پرداخت میکنید شامل چه خدماتی میشود. میکاپ ،شینیون پاکسازی ،پوست اپیلاسیون، ناخن، انواع ماسک صورت ،تاج رنگ مو اصلاح ابرو، شیو صورت و.... خدماتی هستند که باید از آرایشگر خود بپرسید که با پول پرداختی شما انجام میشود یا جداگانه باید هزینه بپردازید.

5. اطلاعات سالن ،زیبایی میکاپ آرتیست و اطلاعات شما ذکر شود.

معمولا سالنهای زیبایی دارای چند آرایشگر هستند، در صورتی که میکاپ آرتیست خاصی مد نظر دارید نام او را در قرارداد ذکر کنید تا در روز عروسی مطمئن شوید که میکاپ کار مد نظر شما کار آرایشتان را انجام میدهد.

6. تاریخ دقیق مراسم و ساعت ورود و خروج از آرایشگاه را ذکر کنید.

تاریخ مراسم اولین چیزی است که باید در قرارداد نوشته شود. ساعت خروج از آرایشگاه نیز یکی از مهمترین مواردی است که باید حتما در قرارداد ذکر کنید. اگر آرایشگر نتواند شما را به موقع آماده کند تمام برنامه های شما را در طول روز به هم میزند. از این رو برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ساعت خروج را ذکر کنید و به قول زبانی آرایشگر اکتفا نکنید. از طرفی ممکن است آرایشگر شما را در ساعت معين آماده نکند و علت را تاخیر شما در ورود ذکر کند موقع نوشتن قرارداد از او بپرسید برای این که در ساعت مد نظرتان آماده شوید چه ساعتی باید در آرایشگاه حضور داشته باشید ساعت ورود را نیز در قرارداد ذکر کنید.

6 نکته مهم در عقد قرارداد با آرایشگاه عروس که قبل از امضا باید از آنها مطلع شوید!

کلام آخر

انتخاب آرایشگاه و سالن عروس یکی از مهم ترین قسمت های عروسی است. عروس روز عروسی خود را از آرایشگاه شروع میکند و اگر در آنجا همه چیز عالی پیش برود عروس استرس نخواهد داشت و روز خوبی را آغاز خواهد کرد.

اگر از کار میکاپ آرتیست و شینیون کار عروسی خود خیلی راضی باشد که هیچ و اگر ناراضی باشد خاطره بدی برای وی رقم خواهد زد و اگر مساله مهمی پیش بیاید البته طبق قانون عروس میتواند شکایت کند در این مطلب ما راجع به مهمترین نکاتی که حتما باید در قرارداد با آرایشگاه عروس قید شود صحبت کرده ایم با خواندن این مقاله روزی که برای عقد قرارداد با آرایشگاه عروسی خود می‌روید می‌دانید در مورد چه موضوعاتی باید سوال بپرسید و چه شرایطی حتما باید در قراردادتان ذکر شود.

اگر به دنبال بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی هستید تا در مراسم عروسی خود به بهترین شکل بدرخشید از شما دعوت می‌کنیم از لیست بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی را و بهترین مورد را با توجه به توضیحات داده شده انتخاب و رزرو کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز