بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
سریال آوای باران یکی از سریالهای موفق شبکه سه سیما بود در این سریال که بازیگر نقش اصلی آن آزاده زارعی بود اما دوران کودکی وی را دختر بچه ای بازی کرد. حال تغییر چهره بازیگر نقش کودکی آوای باران برای بینندگان این سریال جالب توجه است که در ادامه می بینید.

بیوگرافی بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران

مبینا آتشی بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران متولد 10 دی ماه 1383 در تهران بوده و مهم ترین تجربه هنری اش بازی در سریال آوای باران بود که به کارگردانی حسین سهیلی زاده می‌باشد و موفق شد در کنار بازیگرانی همچون حمیدرضا پگاه، آزاده زارعی، سام درخشانی و مهران احمدی بازی کند مبینا آتشی در 40 فیلم و سریال دیگر نیز بازی کرده است.

دختر کوچولوی آوای باران الآن 18 سالشه! ببینید چقدر بزرگ و زیبا شده! + سیر تا پیاز بیوگرافی

سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده که در اوایل دهه نود بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفت مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت این سریال ۴۰ قسمتی موضوع جذاب و جالبی داشت که در آن بازیگران شناخته شده زیادی حضور داشتند.

بازیگران اصلی این سریال سام درخشانی و الهام چرخنده و مهران احمدی و آزاده زارعی بودند که ایفای نقش های اصلی این سریال را برعهده داشتند.

یکی از بازیگران این سریال خانم مبینا آتشی بوده که نقش کودکی باران را برعهده داشت که جالب است بدانید که او در حال حاضر چه فعالیتی دارد!

مبینا آتشی بازیگری را از سه سالگی شروع کرده است و در چند فیلم سینمایی حضور موفق داشته است، بعد از اینکه به سن نوجوانی رسید کمتر به او پیشنهاد بازیگری داده شد برای همین است که از او در رسانه ها نامی برده نمیشود او در مصاحبه اش گفته است که دوست دارم بازیگری را ادامه بدهم و در رشته کارگردانی فعالیت داشته باشم.

عکس های جدید منتشر شده از مبینا آتشی بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران

دختر کوچولوی آوای باران الآن 18 سالشه! ببینید چقدر بزرگ و زیبا شده! + سیر تا پیاز بیوگرافی

دختر کوچولوی آوای باران الآن 18 سالشه! ببینید چقدر بزرگ و زیبا شده! + سیر تا پیاز بیوگرافی

خلاصه داستان سریال آوای باران

سریال آوای باران درباره زندگی مردی به نام طاها ریاحی که شرکت پخش دارو دارد و تاجر دارو است را روایت می‌کند که با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم میخورد.

او پس از سالها به ایران بازمیگردد و به دنبال دختر گمشده خود میگردد و متوجه میشود که نادر و ،زیور خواهرزاده و همسر خواهرزاده اش نتوانسته اند از دخترش نگهداری کنند و دخترش از خانه به دلیل آزار و اذیت آنها فرار کرده و میان گروههای تکدی گری سر درآورده است. زیور و نادر سعی دارند دختر خودشان که بیتا نام دارد راجای باران  دختر طاها، جا بزنند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(15 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما: