بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

به چه بهانه ای بهش پیام بدم؟ بهترین بهانه برای پیام دادن به کراش چیست؟ چه پیامی به عشقم بدم که عاشقم بشه؟ اگر قصد برقراری ارتباط با کسی را دارید و نمی دانید با چه بهانه ای سر صحبت را با او باز کنید این مطلب برای شماست، پیام دادن به کراش یا عشقتان شاید کمی چالش باشد اما روش هایی وجود دارید که می توانید با استفاده از آن ها یک ارتباط را از سر بگیرید. با ما همراه شوید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم.

به چه بهانه ای بهش پیام بدم؟ روش های باز کردن سر صحبت با پیام

به چه بهانه ای بهش پیام بدم؟ | 6  بهانه برای پیام دادن به کراش ساده و قابل اجرا

سلام، یادت افتادم!

شما به هزار و یک طریق می توانید یا پسر مورد علاقه تان بیفتید، سلام خوبی؟ امروز از جلوی کافه ای که دوستش داری رد شدم، یادت افتادم. سلام، امروز روز جهانی حسابدار بود، یادت افتادم. سلام، امروز یادت افتادم چون با دوستام درباره موتوری که تو ازش داری صحبت می کردیم و ... با این روش می توانید به سادگی سر صحبت را باز کنید فقط مراقب باشید که بهانه ای که به کار می گیرید بسیار طبیعی باشد.

ازت کمک می خوام!

خب، اصلا نیازی نیست استرس بگیرید؛ نیاز نیست که حتما مشکلی داشته باشید تا از او کمک بگیرید، می توانید یک درخواست خیلی ساده از او داشته باشید، سلام، می تونی چندتا کتاب درباره رشته تحصیلیت بهم معرفی کنی؟ سلام خوبی؟ آدرس یه کافه خوب برای دوستام می خوام. سلام، میشه بهم کمک کنی تصمیم بگیرم؟ و هزار و یک مدل درخواست کمک که می تواند باعث شود طرف مقابل فکر کند واقعا بدون قصد و قرضی به او پیام داده اید. این روش بهترین بهانه برای پیام دادن به کراش و کسی که می خواهید به او نزدیک تر شوید می باشد.

دیشب خوابت رو دیدم!

این شگرد کمی قدیمی شده اما هنوز جواب می دهد. اما اینجا دو حالت را باید درنظر بگیریم، اگر می خواهید رابطه تان نزدیک تر شود یا باهم صمیمی تر شوید یک سناریو خنده دار بسازید و آن را به عنوان خواب تعریف کنید. اما اگر از هم جدا شده اید و قصد برگشت به رابطه را دارید یک سناریو ترسناک و غمگین بسازید و بگویید: سلام؛ دیشب خوابتو میدیدم و خواب خوبی نبود، نگرانت شدم و گفتم حالتو بپرسم. 

امروز فلان جا نبودی؟

این روش هم بسیار عالی پاسخ می دهد و خیلی ها متوجه الکی بودن آن نمی شوند! این بهترین بهانه برای پیام دادن به پسر است؛ فقط کافی است تظاهر کنید کسی را در جایی دیده اید که فکر می کردید او بوده، برای مثالک سلام امروز جلوی پاساژ کوروش یکی رو دیدم فکر کردم تویی، خودت بودی؟ به این ترتیب او با شما درباره روزی که گذرانده پاسخ می دهد.

این کلمه یعنی چه؟

بهترین بهانه برای پیام دادن به کراش چیست؟ اگر پسر یا دختر مورد علاقه شما اصالت خاصی دارد مثل ترک؛ کرد، لر، شمالی و ... کافی است یک کلمه به زبان آن ها پیدا کنید و معنی اش را بپرسید. حواستان باشد بهتر است این جمله عاشقانه باشد و به هیچ وجه بی ادبی نباشد. برای مثال، سلام خوبی؟ میدونم که تو کورد هستی، میدونی باوانم یعنی چی؟ یه جا خوندم و به نظرم جالب اومد.

معمولا افراد از این که درباره اصالت خودشان صحبت کنند لذت می برند و شماهم به این راحتی یک بهانه برای پیام دادن به کسی که دوستش دارید پیدا کرده اید!

از اموجی ها بگو

این گزینه برای ادم های شوخ طبع شاید بهتر جواب بدهد، بنویس:  فکر می کنی کدوم اموجی را جلو اسمت گذاشتم ؟ به این ترتیب می توانید سر صحبت را باز کنید و با او کمی صمیمی تر صحبت کنید.

 

خب، در این مطلب به روش های باز کردن سر صحبت با کراش پرداختیم و بهانه هایی عالی برای پیام دادن به عشق را ارائه کردیم. حالا نوبت شماست که در بخش نظرات با ما همراه شوید و بگویید نظرتان چیست؟ شما معمولا چه شگردی دارید؟ خوشحال می شویم با ذکر نظرات خود، به ما و دیگر خوانندگان سوربانی کمک کنید مطلب کامل تری داشته باشیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما: