بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

اگر به لیست سالن همایش مرکز تهران نیاز دارید؛ به دنبال بهترین سالن سمینار مرکز تهران می گردید، به سالن های برگزاری همایش و کنفرانس در محدوده مرکز تهران نیاز دارید و ... این مطلب برای شماست، چرا که با جمع آوری 11 سالن همایش در مرکز شهر تهران سعی داریم به شما کمک کنیم.

معرفی 11 سالن همایش مرکز تهران - بهترین سالن همایش و کنفرانس مرکز تهران کجاست؟

1- تالار همایش هتل تهران رویال در مرکز تهران

 سالن همایش مرکز تهران |  11 سالن همایش مرکز تهران برای برگزاری ایونت و کنفرانس + آدرس و تصاویر

مرکز تالار همایش، کنفرانس و ایونت هتل تهران رویال جزو بهترین سالن های همایش مرکز تهران است که با ۲ تالار و سالن کنفرانس نوساز و بسیار شیک با ظرفیت های متفاوت آماده برگزاری انواع همایشهای استانی، ملی، منطقهای و بین المللی، کنفرانس، کلاس روم و ایونت با امکانات ویژه می باشد. در این مجموعه امکان برگزاری مراسمات زیر فراهم می باشد:

  1. برگزاری همایش
  2. برگزاری سمینار
  3. هماهنگی کنفرانس
  4. برگزاری نمایشگاه
  5. اجرای عروسی

خدمات و امکانات:

  1. خدمات صوتی هر سالن به همراه یک میکروفن
  2. خدمات تصویری هر سالن
  3. نورپردازی خاص و بخار سرد
  4. خدمات گل آرایی
  5. خدمات ترجمه ی هم زمان
  6. خدمات میکروفن بدون سیم
  7. خدمات موسیقی زنده و دیجی
  8. حدمات اینترنت پرسرعت
  • تهران، بلوارکشاورز، نبش خیابان طوس، پلاک ۱۲۴، هتل تهران رویال

2- مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما

مرکز همایش های بین الملل سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران به منظور برگزاری گردهمایی های داخلی و بین المللی اعم از ملی، منطقه ای و فرا منطقه ای به صورت کاملا پیشرفته و مدرن و دارا بودن امکانات برتر ازجمله تجهیزات تشریفاتی ، صوتی و تصویری الکترونیکی و فناوری اطلاعات با تالارهای مختلف و سالنهای گوناگون برای اهداف متنوع طراحی و احداث و در حال ارائه خدمات برتر به مشتریان برتر خود می باشد. 

  • آدرس: خیابان ولیعصر، جام جم ، مرکز همایش های بین المللی صداوسیما

3- مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی

 سالن همایش مرکز تهران |  11 سالن همایش مرکز تهران برای برگزاری ایونت و کنفرانس + آدرس و تصاویر

این مرکز هم یکی از بهترین سالن های همایش مرکز تهران است و با سالن های همایش تخصصی، تجهیزات مدرن صوتی ، تصویری و خدمات ویژه تشریفات و پذیرایی، تاکنون مجری برگزاری شمار زیادی همایش در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی بوده است. این مجموعه به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز برگزاری همایش های علمی، کنگره بین المللی، و نمایشگاه تخصصی در کشور، سالن های همایش و فضاهای مذاکرات چند جانبه خود را در اختیار کلیه متقاضیان بخش خصوصی و دولتی قرار می دهد. مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی با هدف فراهم آوردن امکان ارائه خدمات حرفه ای برگزاری همایش، در بالاترین سطح ممکن، از سال 1385 فعالیت خود را آغاز نموده است،

  • آدرس: تهران خیابان ولیعصر(عج ) نبش جام جم

4- سالن شهید آوینی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران

سالن آمفی تئاتر مرکز تهران شهید آوینی با ظرفیت 350 نفره نیز برای برگزاری کنفرانس ها، سمینار ها، همایش ها،جشنواره ها، کنسرت ها وکارگاه های آموزشی می تواند یک انتخاب عالی باشد، این مجموعه با سیستم صوتی قوی و دیگر امکانات رضایت شما و مهمانان را به دست خواهد آورد. پس سالن شهید آوینی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران را هم می توانیم در لیست بهترین سالن همایش انقلاب قرار دهیم.

  • آدرس: خیابان انقلاب، دانشگاه تهران، پردیس هنرهای زیبا

5- سالن آمفی تئاتر هتل سیمرغ

سالن آمفی تئاتر هتل سیمرغ مجهز به امکانات صوتی و بصری حرفه ای، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش اتوماتیک، نمایشگر LED، سه دوربین ثابت برای فیلم برداری FULL HD با ظرفیت 240 نفر برای همایش و سمینار می تواند بهترین گزینه باشد. این مجموعه نیز جزو بهترین سالن های کنفرانس و همایش مرکز تهران محسوب می شود.

  • آدرس: خیابان ولیعصر ، پائین تر از پارک ساعی ، نبش کوچه دلبسته ، شماره ۲۱۴۱

6- تالار وزارت کشور

 سالن همایش مرکز تهران |  11 سالن همایش مرکز تهران برای برگزاری ایونت و کنفرانس + آدرس و تصاویر

این تالار که در ساختمان وزارت کشور جای گرفته است دارای ظرفیت ۳۰۰۰ نفر بوده و یکی از مهم ترین محل های برگزاری کنسرت در ایران است. سالن وزارت کشور یک تالار و مرکز همایش در میدان فاطمی تهران است که به وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد. این مرکز یکی از اصلی ترین سالن های اجتماع برای مراسم های بین المللی به حساب می آید و در سال 1396 از گروه آلمانی شیلر میزبانی کرد.

  • آدرس: خیابان فاطمی، وزارت کشور، تالار وزارت کشور

7- سالن کنفرانس وزارت نیرو

این مجموعه هم یک سالن همایش مرکز تهران است و با این سه فضا آماده برعهده گرفتن همایش، کنفرانس، ایونت و ... شماست.

  1. ضلع شمال غربی ساختمان وزارت . ۳ طبقه. طبقه همکف فلت و برای نمایشگاه
  2. طبقه منفی یک، 3 فضای کلاسی
  3. طبقه منفی ۲ سالن همایش و هم فضای نمایشگاهی و رستوران
  • آدرس: تهران، خیابان ولی عصر، ابتدای بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، پلاک ۴ - ساختمان وزارت نیرو

8- سالن شورای معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران

این سالن با ظرفیت 40 نفر می باشد که فضای مناسبی برای برگزاری محافل علمی و نشست های تخصصی، محافل سازمانی و دانشجویی و ورکشاپ های علمی می باشد. سالن شورای معاونت فرهنگی از سالن های این مجموعه می باشد که مجهز به سیستم بلندگوی کنفرانس و میکروفن است. دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران یکی از دانشگاه های دولتی ایران و تحت پوشش وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در استان تهران است و دارای چندین سالن متنوع از نظر کاربری و ظرفیت می باشد. خدمات صوتی مناسب وتلویزیون از دیگر ویژگی های این سالن می باشد.

  • آدرس: بلوار کشاورز. سازمان مرکزی دانشگاه .همکف

9- سالن اجتماعات قلب تهران

 سالن همایش مرکز تهران |  11 سالن همایش مرکز تهران برای برگزاری ایونت و کنفرانس + آدرس و تصاویر

این مرکز همایش مرکز تهران که برای همایش های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد سیستم صوتی و تصویری بسیار مجهز دارد و از ساعت 8 صبح تا 9 شب قابل استفاده خواهد بود. شاید شما نیز بیمارستان قلب تهران یا همان بیمارستان قلب رجایی را دیده باشید که در ابتدای اتوبان هاشمی رفسنجانی قرار گرفته است. در این بیمارستان یکی از مجهزترین مرکز همایش های تهران قرار گرفته است که به صورت کلی 420 نفر را میزبانی می کند.

  • آدرس : تقاطع بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و خیابان ولیعصر (عج)

10- سالن هتل بین المللی لاله واقع در مرکز شهر تهران

 سالن همایش مرکز تهران |  11 سالن همایش مرکز تهران برای برگزاری ایونت و کنفرانس + آدرس و تصاویر

این مجموعه نیز بهترین سالن برگزاری سمینار مرکز تهران است و با ظرفیت از 150 الی 700 نفر در خدمات شماست، این سالن مناسب برای برگزاری همایشها، ایونت، گالری، سمینارهای تخصیص و … عروسی، مراسم ولیمه، مراسم ختم و … است. باید اشاره کنیم که چیدمان صندلی ها بسته به ظرفیت رویداد شما قابل تغییر و یا جهت برگزاری گالری به طور کامل قابل حذف است.

  • آدرس مجموعه هتل لاله : تهران ، خيابان فاطمی ، نبش خيابان حجاب

11- سالن همایش امام علی (ع)

 سالن همایش مرکز تهران |  11 سالن همایش مرکز تهران برای برگزاری ایونت و کنفرانس + آدرس و تصاویر

سالن همایش مرکز تهران امام علی (ع)  آماده برگزاری تئاتر، کنسرت، همایش های علمی فرهنگی و هنری امکان برگزاری نمایشگاه در لابی سالن است. سالن ایونت و کنفرانس امام علی (ع)دارای امکاناتی مثل سیستم پیشرفته صوتی، با ظرفیت 550 نفر می باشد. این سالن برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و اجتماعی شامل ؛ کنفرانس ها، سمینار ها، همایش ها،جشنواره ها، کنسرت ها وکارگاه های آموزشی است.

  • استان تهران، تهران، بزرگراه ستاری، فردوس، بین رجب زاده و دهم
  •  

در این مطلب 11 سالن کنفرانس و همایش مرکز تهران را به شما عزیزان معرفی کردیم و از این که تا اینجا ما را همراهی کردید خرسندیم. اگر موردی هست که ما از معرفی آن کوتاهی کرده ایم می توانید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز