بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
تاج عروس یکی از موارد مهمی است که انتخاب آن نیاز به دقت و توجه بسیار بالایی دارد؛ زیرا باید با فیس و مدل موی شما هماهنگ باشد. برخی از افراد تصور می کنند انتخاب تاج عروس نیاز به توجه بالایی ندارد، اما انتخاب نادرست تاج عروس نه تنها زیبا نیست، بلکه باعث ناهماهنگی در کل استایل عروس می گردد.

درحالی‌که اکسسوری‌های زیاد و متنوعی برای شینیون موی عروس وجود دارد، تاج عروس همواره یکی از محبوب ترین اکسسوری ها در بین عروس خانم‌ها بوده است. تاج یک اکسسوری سلطنتی و بسیار شیک است که حس زنانه را کاملاً القا می‌کند.

ازآنجایی‌که تاج عروس درسبک‌های متنوعی طراحی و عرضه می‌شوند، تقریباً می‌توان گفت برای هر سلیقه‌ای یک تاج مناسب وجود دارد. اگر در هنگام انتخاب تاج عروس، برخی نکات را در نظر بگیرید، این اکسسوری سلطنتی می‌تواند نقش مهمی در زیباتر به‌نظر رسیدن شما در روز عروسیتان داشته باشد.در ادامه این مطلب از سوربان ما به شما خواهیم گفت با توحه به فرم صورتتان چه مدل تاجی را انتخاب کنید.

عروس تاج عروسیتو اینجوری انتخاب کن! + جدیدترین مدل های ترند تاج عروس 2024

انتخاب تاج عروس با توجه به فرم صورت

  • صورت گرد

عروس‌هایی که صورت گرد دارند، بهتر است تاج بلند انتخاب کنند و آن را در قسمت بالایی سر نصب کنند تا صورت و به‌طورکلی قدشان بلندتر به نظر برسد.

  • صورت های تپل و پر

انتخاب یک تاج عروس با طول متوسط و v شکل به عروس‌هایی که صورت تپل و پرتری دارند، کمک می‌کند که لاغرتر به ‌نظر برسند.

  • صورت کشیده

عروس تاج عروسیتو اینجوری انتخاب کن! + جدیدترین مدل های ترند تاج عروس 2024

اگر صورت کشیده‌ای دارید از انتخاب تاج‌های بلند بپرهیزید زیرا صورتتان را کشیده‌تر نشان می‌دهند. اگر در انتخاب تاج مصر هستید و تمایلی به استفاده از ریسه‌ها یا سنجاق‌های عروس ندارید، تاج‌هایی که طول کوتاه و سرتاسر یکنواختی دارند، بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

  • صورت بیضی شکل

عروس‌ خانم‌‍هایی که صورت بیضی شکل دارند، بهتر است تاجی انتخاب کنند که در قسمت بالای سر قرار نگیرد. تاج‌هایی که در قسمت پشت سر قرار می‌گیرند باعث می‌شوند که صورتتان گردتر به‌نظر برسد.

  • صورت های کوچک

شاید تصور کنید که انتخاب تاج بزرگ برای صورت‌های کوچک مناسب باشد. اما این تصور کاملاً اشتباه است. درصورتی‌که صورت کوچکی دارید، از انتخاب تاج بزرگ بپرهیزید زیرا با این کار صورتتان کوچکتر به نظر رسیده و در برابر جلوه و درخشش تاج گم خواهد شد.

عروس تاج عروسیتو اینجوری انتخاب کن! + جدیدترین مدل های ترند تاج عروس 2024

نکات مهم در انتخاب تاج عروس

برای لباس ساده و طرح دار کدام مدل تاج مناسب است؟

اگر لباس انتخابی شما شلوغ و پر کار است بهتر است به سمت تاج های نسبتا ساده با یک ردیف مروارید بروید و از انتخاب تاج های پر زرق و برق بپرهیزید.

برعکس اگر لباس انتخابی شما از سادگی بالایی برخوردار است و خبری از یک لباس شلوغ و پرکار نیست به راحتی می توانید دست روی هر مدل تاجی بگذارید و انواع تاج های پر زرق و برق را انتخاب کنید.

هنگام انتخاب تاج مدل جواهرات را نیز در نظر داشته باشید

عروس تاج عروسیتو اینجوری انتخاب کن! + جدیدترین مدل های ترند تاج عروس 2024

اگر جواهرات انتخابی شما پر از نگین است، یا تور مورد استفاده شما با مروارید و نگین تزئین شده است انتخاب تاج های شلوغ گزینه مناسبی به شمار نمی رود و کل استایل تان پر از نگین و مروارید خواهد شد.

در انتخاب تاج به قد نیز دقت داشته باشید

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب تاج عروس اهمیت دارد توجه به اختلاف قد عروس و داماد است. اگر تنها چند سانت با آقای داماد اختلاف قد دارید یا هم قد هستید بهتر است از تاج های بلند استفاده نکنید و کفش انتخابی نیز پاشنه های کوتاهی داشته باشد. بلندتر از آقای داماد دیده شدن جذابیت و زیبایی ندارد، پس این موارد را نیز در نظر داشته باشید.

علاوه بر تاج و کفش باید به شینیون نیز توجه داشته باشید و متناسب با اختلاف قدی آن را انتخاب کنید.

اگر عروس خانم قد نسبتا کوتاهی داشته باشد استفاده از تاج های بلند و نوک تیز می تواند انتخاب مناسبی به شمار رود.

عروس تاج عروسیتو اینجوری انتخاب کن! + جدیدترین مدل های ترند تاج عروس 2024

به سمت انتخاب تاج های گل نروید

شاید بسیار زیبا و رویایی باشد تا تاج هایی با گل و برگ را انتخاب کنید، اما بهترین انتخاب می تواند تاج هایی پر زرق و برق باشد که به شما کمک می کند تا در روز مراسم خود بدرخشید. استفاده از تاج هایی با گل و برگ به سرعت پلاسیده شده و ظاهر جذابی نخواهد داشت. استفاده از ریسه ها و تاج هایی با گل و برگ برای کلیپ های فرمالیته می تواند مناسب باشد.

مشورت کردن با آرایشگر تان را فراموش نکنید

برای این کار بهتر است با آرایشگری که برای مراسم خود انتخاب کرده اید نیز مشورت کنید. او بر اساس تجربه خود می تواند به شما در این زمینه کمک کند و مناسب ترین گزینه را با توجه به تمام جزئیات به شما پیشنهاد دهد.

تاج عروس رنگی رنگی

انتخاب رنگ تاج معمولا تنها به رنگ نقره ای خلاصه می شود، اما در حال حاضر می توان تاج های رنگی نیز در بسیاری از مزون ها مشاهده کرد؛ البته انتخاب تاج های رنگی باید با توجه به تمامی استایل تان صورت گیرد و انتخاب آن بدون توجه به تمامی موارد جلوه زیبایی نخواهد داشت.

عروس تاج عروسیتو اینجوری انتخاب کن! + جدیدترین مدل های ترند تاج عروس 2024

تاج های نرم و انعطاف پذیر

تاج ها در دو مدل سفت و خشک و مدل نرم و انعطاف پذیر در بازار موجود هستند. یکی از مزیت های تاج های نرم و سبک این است که به خوبی روی شینیون تان می نشیند و موجب بهم ریختگی موهایتان نمی شود.

کلام آخر

رعایت نکات و توجه به مواردی که در این مقاله گفته شد می تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین تاج عروس کمک کند، پس سعی کنید هنگام انتخاب به موارد گفته شده توجه داشته باشید.     



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز