بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
یکم تا ششم دی ماه به عنوان هفته اسناد رسمی نامگذاری شدا است از این رو در ادامه مجموعه ای از متن ها و پیام های تبریک روز سردفتر و اسناد رسمی را برایتان گرد آوردی کرده ایم.

این مطلب در مورد تبریک روز سر دفتر و تبریک روز دفاتر اسناد رسمی است. همانطور که می دانید یکم تا ششم دی ماه به عنوان هفته اسناد رسمی نامگذاری شده است. از این رو در ادامه این مطلب از سوربان ، مجموعه ای از متن های تبریک روز سردفتر و تبریک روز دفاتر اسناد رسمی را به پاس تشکر از زحمات سر دفتران و کارمندان عزیز دفاتر اسناد رسمی، تقدیم حضورتان می کنیم.

20 پیام تبریک روز سردفتر[تبریک روز دفاتر اسناد رسمی] رسمی و دوستانه ؛ جدید 1402

تبریک روز دفتر اسناد رسمی

ششم دی ، روز سردفتر و گرامیداشت هفته سند رسمی را خدمت تمامی اساتید ، پیشکسوت ها ، همکاران محترم ، دفتریاران عزیز و همکاران کارمند در دفترخانه اسناد رسمی تبریک عرض می کنم.

20 پیام تبریک روز سردفتر[تبریک روز دفاتر اسناد رسمی] رسمی و دوستانه ؛ جدید 1402

روز دفاتر اسناد رسمی و روز سردفتر بر همه همکاران محترم اعم از سردفتران، دفتریاران و کارمندان دفاتر اسناد رسمی تبریک و تهنیت باد با آرزوی موفقیت و علو درجات برای همگی کاتبان بالعدل و دفتر داران عزیز کشورمون، روز کاتب بالعدل مبارک.

تبریک روز سردفتر

می نویسم از عدل، می نویسم از داد، می نویسم ز همان باور سبزی که پر از در و گهر گشته درونش پیدا، می نویسم ز همان پر شده از باوره ی ثبت ز اثبات درونش هر روز، می نویسم من از آن باوره ی پاک که هر روز به معراج رود تا سخن سبز خداوند ز اقلیم وجودش، هر دم و ز نو با کند سر ز سردفتر مکتوب خداوند تا پاس وجودی که پر از پاکی تقدیس شده از هنر باوره ی رود در نور حضوری که پر از مهر و محبت در اوست. و چه فرجام قشنگی شده در انجامش، چونکه سر باز کند از سردفتر که کتابت شده از روز ازل در گذر نون و قلم، چون خدا با او است.
شش دی روز سردفتر مبارک

متن تبریک روز سردفتر

پیام تبریک روز سردفتر مبارک همراه با جدیدترین عکس تبریک روز سردفتر برای پروفایل را در این مقاله برای شما عزیزان تهیه و گردآوری شده است و امیدواریم از بهترین متن رسمی تبریک روز سردفتر دفاتر اسناد رسمی مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

تبریک روز دفاتر اسناد رسمی

۶ دی ماه فرصتی برای یادآوری نقش اسناد رسمی و حفظ بهداشت حقوقی است. روز سردفتر روز تجلیل و معرفی جایگاه مرزداران پنهان این آب و خاک و روز گرامیداشت زحمات حقوق دانان مورد اعتماد مردم و ارج نهادن به مقام بلند سردفتران است ۶ دی ماه روز سردفتر مبارک.

پیام تبریک روز سردفتر

۶ دی ماه برای تبیین جایگاه و اهمیت سند رسمی در کشور و ایجاد توجه و تمرکز همگان نسبت به اهمیت و اعتبار سند رسمی به عنوان روز دفاتر رسمی نامگذاری شده است. الهی که همیشه قرآن حافظ و حامی صنف دفاتر اسناد رسمی و سردفتران باشد انشاء الله. خداوند همه سردفتران را در پناه قرآن حفظ کند انشاء الله همیشه. و امیدواریم که همیشه بر اساس همین آیه شریفه کار بکنند و عدالت و راستی و امانت را همیشه انشاء الله رعایت بکنند شش دی روز سردفتر مبارک.

پیام تبریک روز دفاتر اسناد رسمی

اصلا مهم نیست که روز دفاتر اسناد رسمی در تقویم نیست، ما در تقویم خودمان می‌نویسیم و با یک ثبت با سند برابر است آن را در تاریخ دفا‌تر اسناد رسمی ثبت می‌کنیم و اگر ۸۰۰۰ نفر در قلب و روح خود آن را ثبت کنند تقویم کشوری نیز روزی به احترام سردفتران فرهیخته از این امر متابعت خواهد کرد پس پیشاپیش هفته سند رسمی و روز سردفتر بر شما همکاران و خانواده بزرگ دفاتر اسناد رسمی مبارک باد.

20 پیام تبریک روز سردفتر[تبریک روز دفاتر اسناد رسمی] رسمی و دوستانه ؛ جدید 1402

امروز، دفاتر اسناد رسمی متشکل از سران دفاتر اسناد رسمی، دفتریاران و کارکنان پرتلاش خود، میراثی به عظمت تاریخ را در سابقه کهن خود دارد و با توکل به خداوند قادر متعال، روزهای روشنی را پیش روی خواهد داشت اینجانب، ضمن عرض تبریک به مناست روز ششم دی ماه به یکایک همکاران گرامی و پرتلاش در دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور، برای یکایک شما روز سردفترهای عزیز در راه انجام وظایف محوله آروزی موفقیت و سربلندی را دارم روز دفاتر اسناد رسمی و سردفتر مبارک.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: