بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه درباره خصوصیات دخترانی که مناسب ازدواج نیستند و برای ازدواج اصلا نباید سمت آنها بروید را برایتان شرح داده ایم.

با چه دخترانی نباید ازدواج کرد؟ این پرسش بزرگترین دغدغه مردانی است که در سن ازدواج هستند. چرا که این انتخاب برای ازدواج، میتواند شما را به خوشبخت ترین یا بدبخت ترین فرد تبدیل کند. پس اگر به دنبال یک ازدواج دائم و باثبات هستید، باید از انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.

در واقع حالا که شما میخواهید بقیه زندگی خود را به فرد دیگری شریک شوید؛ باید مطمئن شوید که او شایسته وقت و توجه شما است. فراموش نکنید که ازدواج یک بازی کودکانه نیست بلکه مهم ترین اتفاق زندگی شما است که به مراقبت و دستورالعمل های بی نقصی نیاز دارد. شکست در این مسیر میتواند تبعات مالی، عاطفی و روانی جبران ناپذیری در زندگی شما داشته باشد.

بدیهی است که معیارهای هر کسی با دیگری متفاوت است اما مشاوران خانواده همیشه توصیه هایی برای انتخاب بهترین زن برای ازدواج دارند. ما هم در ادامه این مطلب از سوربان سعی کرده ایم که مهمترین مشخصات دختران نامناسب برای ازدواج را به شما معرفی کنیم تا با در نظر گرفتن این نکات انتخاب عاقلانه تری داشته باشید.

ازدواج با این 10 مدل دختر زندگی‌تان را جهنم می‌کند!

با کدام دختران نباید ازدواج کرد؟

در ادامه لیستی از انواع دخترهایی که نباید به هیچ عنوان عاشق آنها شوید آورده شده است. حواستان باشد هیچ گاه گول لبخندهای زیبا، ارتباط چشمی و زبان بازی اینگونه افراد نشوید.خب حالا با چه دخترانی نباید ازدواج کرد؟

۱. دختران مادی گرا

از نظر این دخترها، شوهر فقط شخصی است که او را با بارانی از هدیه های مختلف سورپرایز کند!! هرچقدر خانه بزرگ تر و یا ماشین گران تری داشته باشید او بیشتر عاشق شما است. برای او اهمیت ندارد که حس واقعی شما نسبت به زندگی چیست؟. حتی برای او اهمیت ندارد که حس واقعی خودش به شما چیست!

او فقط می داند تا وقتی که پول دارید می تواند در کنار شما بدون هیچ مشکلی زندگی کند با این افراد ازدواج نکنید چون به محضی که از لحاظ مالی در سطح مورد نظر آن ها نباشید شخصیت واقعی اشان نمایان خواهد شد. داشتن پول و اموال زیاد هیچ وقت بد نیست ولی به یاد داشته باشید کسی را انتخاب کنید که شما را بخاطر خودتان بخواهد نه پولتان.

ازدواج با این 10 مدل دختر زندگی‌تان را جهنم می‌کند!

۲. دخترانی که فقط به ظاهر خود اهمیت میدهند!

اگر معیار شما برای ازدواج با یک دختر، فقط خوشگل و خوش هیکل بودن و به طور خلاصه نداشتن هیچ عیب و نقصی در ظاهر است باید به شما تبریک بگویم، قرار است ادامه زندگی خود را در جهنم سپری کنید!!!

ظاهر نباید به هیچ عنوان معیار اصلی شما برای ازدواج باشد از افراد نامناسب برای ازدواج می توان به دخترانی همانند عروسک های باربی اشاره کرد. که فقط ظاهرشان برایشان مهم است و هیچ توانایی دیگری برای تشکیل یک زندگی مشترک ندارند. مطمئن باشید زیبایی ظاهری برای شما یک روز عادی می شود. اشتباهتان در ازدواج با این دخترها را زمانی متوجه می شوید که او در میان جمع دهانش را باز می کند و مشخص می شود که در باطن چیزی ندارد.

۳. دختر خودخواه

اینجور دخترها احساس می کنند که کل کائنات برای آن ها خلق شده اند آن ها حتی عشق شما را حق خودشان می دانند. از طرفی هیچ گونه احساس مسئولیتی در قبال شما برای خودشان قائل نیستند. ممکن است شما در ابتدا اشتباه کنید و فکر کنید که این موضوع نشانه قدرت و اعتماد به نفس بالا او است در صورتی که این تصور غلط است. او فقط یک شخص خودخواه و ساده است. کمی که از رابطه تان بگذرد متوجه می شوید که کار شما این است که فقط او را راضی نگه دارید و هیچ لذتی نمی برید.

۴. دختر بی اعتماد به نفس

در قسمت قبل گفتیم یکی از افراد نامناسب برای ازدواج دختران خودخواه هستند. در این قسمت می خواهیم بگوییم درست برعکس آن نیز یعنی زن هایی که اصلا اعتماد به نفس ندارند نیز برای ازدواج مناسب نیستند. این افراد دائم خودشان را زیر سوال می برند و یا حتی بد تر از این، دائم دیگران را نیز زیر سوال می برند تا خودشان حس برتری داشته باشند. این موضوع تا حدی پیش می رود که شما کاملا کلافه شوید و نتوانید یک کلمه بیشتر بشنوید.

۵. دختران بیش از حد احساساتی

این نوع از دختران همیشه در دیزنی لند زندگی می کنند و توقعشان از زندگی در حد داستان های شاهزاده ی سوار بر اسب است. درست است که خصلت دختر این است که احساساتی باشد ولی از طرفی دیگر باید مقداری نیز منطق داشته باشد و گرنه غیرقابل تحمل می شود. این نوع دخترها به شدت وابسته هستند و هیچگونه استقلالی از خود ندارند.

ازدواج با این 10 مدل دختر زندگی‌تان را جهنم می‌کند!

۶. دختران افسرده

اینگونه دختران به شدت نیازمند هستند در هر زمینه ای. آن ها نیازمند وقت شما هستند، آن ها نیازمند توجه شما هستند، آن ها نیازمند محبت شما هستند.

شاید با خود بگویید خب همه این موارد وظیفه یک پسر است ولی در اینجا باید به شما بگوییم که نیاز این افراد به شدت غیر طبیعی است به گونه ای که زندگی شما را مختل می کند و وقتی به خودتان می آیید می بینید عملا کار دیگری جز رسیدگی به خواسته های او در طول روز نمی توانید انجام دهید.

۷. دختران پر حرف

شاید در اوایل رابطه دختری که زیاد حرف می زند به نظرتان جذاب باشد و شیرین زبانی او را دوست داشته باشید. او ممکن است در مورد هر چیزی صحبت کند، در مورد این که چطور روزش را سپری کرده است یا اینکه چکار هایی انجام داده است، احتمالا بسیار هم اهل غیبت است و در مورد دوستانش نیز صحبت می کند ولی وقتی زمانی می گذرد رفته رفته متوجه خواهید شد که او بیش از حد صحبت می کند و لحظه این نمی توانید او را ساکت ببینید. اگر از من بپرسید این افراد مناسب برای ازدواج نیستند و سعی کنید از آن ها دوری کنید.

ازدواج با این 10 مدل دختر زندگی‌تان را جهنم می‌کند!

۸. دخترانی که اغلب دروغ میگویند.

دروغ همواره یک خصلت بد و ناپسند است که میتون آن را به عنوان خصوصیات دختری که برای ازدواج مناسب نیست هم در نظر گرفت. گاهی دروغگویی، قدرت فروپاشی یک زندگی را خواهد داشت. درواقع ریشه بسیاری از مشکلات در زندگی زناشویی دروغ است. چه بسیار زندگی ها که به خاطر دروغ گویی یکی از طرفین از هم نپاشیده است. پس اگر نامزد شما، دائما در حال دروغ گفتن یا پنهان کاری است، بیشتر درباره ازدواج با او فکر کنید و توصیه میکنم هرگز با این دختران ازدواج نکنید. زیرا مطمئنا شما نمیخواهید در یک رابطه ای باشید که مدام به شما دروغ میگویند.

۱۰. دختران شکاک

یک زن شکاک میتواند به معنای واقعی کلمه زندگی شما را به جهنم تبدیل کند. چنین زن هایی موضوعات کوچک و بی اهمیت را بزرگ و پیچیده جلوه میدهند. دائما شما را چک میکنند تا از وضعیت شما با خبر شوند. یک زن شکاک روی تمام روابط شما حساس است و بزرگترین دردسر زمانی است که دوستان یا همکاران زن داشته باشید. زندگی مشترک با چنین افرادی بسیار متزلزل و آسیب پذیر است. پس هرگز با این زنان ازدواج نکنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز