بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
تاثیر رنگ ها در استایل را جدی بگیرید! تاثیر رنگ ها در استایل را بر روی زیباتر نشان دادن و جوان تر نشان دادن خود را جدی بگیرید.

در دنیای امروز همواره افراد به دنبال انجام دادن کارهایی هستند تا بتوانند ظاهر جوانی از خود را به نمایش بگذارند و جوان تر از سن واقعی خود دیده شوند. در واقع یک اصل بسیار مهم و اجتناب ناپذیر وجود دارد که در آن اهمیتی برای محل به دنیا آمدن یا ژن های خانوادگی وجود ندارد زیرا در هر صورت افراد پیر خواهند شد.

برای جلوگیری از ایجاد ظاهر نامناسب و جوان‌تر دیده شدن انجام دادن برخی کارها مانند انتخاب رنگ مناسب برای لباس و همچنین آرایش تاثیر مستقیمی در ایجاد ظاهر جوان ما خواهد داشت. با این مقاله از سایت سوربان همراه شوید تا شما هم بتوانید تنها با انتخاب رنگ‌های مناسب در استایل خود جوان‌تر از آنچه که هستید به نظر برسید.

با این 5 ترکیب رنگ جذاب شما بسیار جوانتر دیده می‌شوید! + عکس

بررسی تاثیر رنگ در سن افراد

با افزایش سن تغییرات ظاهری بسیاری در افراد رخ می‌دهد. به طور مثال بالا رفتن سن افراد باعث نازک شدن پوست و موهای آن‌ها می‌شود و از طرفی این افراد علاقه خود را به پوشیدن رنگ‌های شاد از دست می‌دهند. اگر اغلب افرادی را که سن‌شان افزایش پیدا کرده است را مورد بررسی قرار دهید، متوجه می‌شوید که در بیشتر اوقات از رنگ‌های مشکی، سفید یا سایر رنگ‌های تیره استفاده می‌کنند.

پوشیدن رنگ‌های زنده باعث ایجاد احساس شادی در افراد می‌شود و همچنین ظاهر جوان و شادابی را در آن‌ها به وجود می‌آورد. آنچه که مهم است در ابتدا بدانید این است که در هر سنی که قرار دارید آزاد هستید و می‌توانید رنگ‌های مورد علاقه خود را بپوشید.

به یاد داشته باشید که در کنار سرمایه گذاری‌هایی مانند رژیم غذایی سالم، استفاده از انواع روتین‌های پوستی، نحوه انتخاب رنگ مناسب در لباس‌ها اهمیت بسیار بالایی در جوان‌تر به نظر رسیدن شما خواهد داشت پس با ما همراه شوید تا با چند ترکیب رنگ جذاب و جوان کننده که باعث جوان‌تر دیده شدن شما می‌شوند، آشنا شوید.

ترکیب رنگ هایی که جوونت می‌کنه

همواره یکسری رنگ در دنیای مد و فشن برای انواع لباس و اکسسوری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ظاهری شاداب و جوان داشته باشید. در ادامه به بررسی این نوع رنگ‌ها می‌پردازیم.

زیتونی

با این 5 ترکیب رنگ جذاب شما بسیار جوانتر دیده می‌شوید! + عکس

مشکی

با این 5 ترکیب رنگ جذاب شما بسیار جوانتر دیده می‌شوید! + عکس

قرمز

با این 5 ترکیب رنگ جذاب شما بسیار جوانتر دیده می‌شوید! + عکس

رنگ های نود

با این 5 ترکیب رنگ جذاب شما بسیار جوانتر دیده می‌شوید! + عکس

نکات مهم درباره نحوه لباس پوشیدن برای اینکه جوانتر دیده شویم

  1. برای اینکه سنتان کمتر بنظر برسد از پوشیدن لباس های مشکی خودداری کنید.
  2. پوشیدن شلوار جین متناسبی که زیادی تنگ یا گشاد نباشد راه دیگری برای جوانتر بنظر رسیدن شماست.
  3. اگر می خواهید جوان و کم سن و سال دیده شوید از پوشیدن لباس های جیر خودداری کنید.
  4. پوشیدن لباس های یقه اسکی و لباس های خیلی تنگ را فراموش کنید.
  5. برای اینکه سنتان کمتر دیده شود، کفش های اسپرت و کتانی را جایگزین کفش های مجلسی پاشنه بلند کنید.
  6. بهتر است در انتخاب رنگ لباس به رنگ پوستتان نیز توجه داشته باشید.
  7. برای اینکه جوان بنظر برسید سعی کنید از گردنبندهای درشت استفاده نکنید.


به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 3.7 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز