بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
میدانید که برای برگزاری جشن عروسی خود در هر یک از سه ماه بهار باید چه کارهایی را انجام داد و چه کارهایی را نباید انجام داد؟ از مزایا و معایب برگزاری مراسم عروسی در فصل زیبای بهار خبر دارید؟!

یکی از مناسب ترین فصل های سال برای برگزاری جشن عروسی فصل بهار می باشد که هوا کمی گرم و مطلوب شده است. اما اینکه چطور می توان بهترین و زیباترین جشن عروسی را در این فصل سال برگزار کرد مسئله ای است که امروز در این مطلب از سوربان به آن خواهیم پرداخت و هر آنچه باید در مورد برگزاری جشن عروسی در فصل بهار بدانید را در اختیارتان قرار دهد.

در فصل بهار عروسی بگیریم یا نه؟/0 تا 100 مواردی که باید در مورد عروسی در بهار بدانید!

پیشنهاد ما به شما عروس و دامادهای عزیزی که علاقه مند به برگزاری جشن عروسی بهاری می باشید این است که تا انتهای مقاله امروز ما را همراهی کنید.

جشن عروسی در بهار

خب، خیلی از عروس و دامادها دوست دارند که جشن عروسی خود را در سرسبز ترین و خوش آب و هوا ترین فصل سال یعنی بهار برگزار کنند. اما آیا درباره مزیت ها و معایب برگزاری جشن عروسی در این فصل آگاهی لازم را دارید؟!

می دانید که برای برگزاری جشن عروسی خود در هر یک از سه ماه بهار باید چه کارهایی را انجام دهید و چه کارهایی را باید انجام ندهید؟! به نظر شما هزینه ای که جسن عروسی بهاری دارد کمتر از سایر فصل های سال می باشد؟!

برای اینکه بتوانید پاسخ تمام سوال هایی که ذهن شما را به خود مشغول کرده است بدست آورید باید درباره مزایا و معایب برگزاری عروسی های بهاری بیشتر بدانید.

مزایای عروسی در بهار

یکی از مهم ترین مزایا و فواید برگزاری جشن عروسی در فصل بهار طبیعت زیبا و پر رنگ و لعاب آن می باشد. بهار فصل رنگ ها و شکوفه های بسیار زیبا و متنوع می باشد که می توانید در دیزاین و طراحی فضای سالن جشن خود از آن ها به آسانی استفاده کنید.

انتخاب فصل بهار برای برگزاری جشن عروسی برای آن دسته از عروس و دامادهایی که دوست دارند جشن خود را در یک فضای باز همچون باع تالار برگزار کنند بهترین انتخاب می باشد.

اما نباید فراموش کنید که هوای بهاری دزد است و باید تمام احتمالات را برای برگزاری جشن عروسی در یک فضای باز زیبا در نظر داشته باشید.

در فصل بهار عروسی بگیریم یا نه؟/0 تا 100 مواردی که باید در مورد عروسی در بهار بدانید!

معایب برگزاری مراسم عروسی در فصل بهار

همانطور که قبلا هم اشاره کرده ایم هوای بهاری دزد است و باید برای برگزاری جشن عروسی خود به این مسئله توجه زیادی داشته باشید.

از مهم ترین معایب مربوط به برگزاری جشن عروسی در فصل بهار همین مسئله آب و هوای غیر قابل پیش بینی این فصل می باشد.

هزینه هایی که مکان های برگزار کننده جشن عروسی در این فصل از عروس و دامادها دریافت می کنند نسبت به پاییز و زمستان رو به افزایش می باشد. بنابراین باید قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را برای انتخاب هر یک از ماه های بهاری سال برای برگزاری جشن عروسیتان بگیرید از بودجه و هزینه ای که برای این کار کنار گذاشته اید مطمئن باشید.

مهمترین نکات برای برگزاری مراسم عروسی در فصل بهار

اگر دوست دارید یک جشن عروسی بهاری زیبا و مجلل داشته باشید باید نکات و مواردی که در ادامه مقاله هر آنچه باید درباره جشن عروسی در فصل بهار بدانید به آن ها اشاره کرده ایم را در برنامه ریز جشن خود رعایت کنید.

این نکات مهم عبارتند از:

  • پالت رنگ عروسی های بهاری
  • غذای عروسی بهاری
  • گل های مناسب عروسی بهاری
  • ترند کیک عروسی بهاری

پالت رنگ عروسی های بهاری

از آنجایی که بهار از جمله فصل های بسیار زیبا می باشد شما عزیزان می توانید از هر رنگ و طرحی که دوست دارید برای جشن عروسی خود در این فصل استفاده کنید.

استفاده از رنگ هایی همچون آبی، صورتی و خاکستری برای دیزاین و طراحی سالن برگزاری جشن انتخاب های بسیار ایده آل و مناسبی می باشند.

انتخاب غذای عروسی در فصل بهار

در فصل بهار عروسی بگیریم یا نه؟/0 تا 100 مواردی که باید در مورد عروسی در بهار بدانید!

انتخاب بهترین و مناسب ترین منو غذایی برای عروسی های بهاری شاید کمی کار سخت و دشواری باشد. شما عروس و دامادهای عزیز می توانید در کنار میوه های فصل از سبزی های تاره و غذاهایی همچون مرغ و ماهی برای میزبانی از میهمان های خود استفاده کنید.

در عروسی بهاری از دسرهایی با میوه ها و سبزیجات مخصوص فصل بهار، مانند انواع مرکبات و سبزی ها تزئین شده اند، استفاده کنید.

گل های مناسب عروسی در فصل بهار

در فصل بهار عروسی بگیریم یا نه؟/0 تا 100 مواردی که باید در مورد عروسی در بهار بدانید!

انتخاب گل مناسب برای دسته گل عروس و دیزاین میز عروس و داماد و میز میهمان ها مسئله ای است که نباید آن را فراموش کنید.

شاید بد نباشد به این نکته اشاره ای داشته باشیم که نقطه قوت عروسی هایی که در بهار برگزار می شود تنوع و فراوانی گل های این فصل می باشد که دست عروس و دامادهای عزیز را در انتخاب کاملا باز گذاشته است.

بهترین و زیباترین گل هایی که شما عزیزان می توانید برای عروسی بهاری خود استفاده کنید به شرح زیر می باشند.

  1. گل صد تومانی
  2. گل آمارانتوس یا تاج خروس
  3. گل نفس کودک
  4. گل آلاله
  5. گل ساکولنت
  6. اکالیپتوس

انتخاب کیک عروسی در فصل بهار

در فصل بهار عروسی بگیریم یا نه؟/0 تا 100 مواردی که باید در مورد عروسی در بهار بدانید!

اما، خوشمزه ترین بخش برگزاری جشن عروسی، انتخاب زیباترین و خوشمزه ترین کیک های بهاری است. شاید خیلی از شما عزیزان چندان به این مسئله اهمیتی ندهید و برایتان مهم نباشد که چه طرح و طعم کیکی را برای جشن عروسیتان باید انتخاب کنید.

خب، در راستای هر آنچه باید درباره جشن عروسی در فصل بهار بدانید یکی از نکاتی که رعایت کردن آن به شما در هر چه زیباتر برگزار شدن عروسی بهاریتان کمک خواهد کرد انتخاب و دیزاین کیک جشن عروسیتان می باشد.

پیشنهاد ما به شما عزیزان انتخاب کیک مخمل قرمز و گاناش شکلات تیره می باشد که می توانید برای سبکتر شدن طعم کیک از لیمو، تمشک و وانیل هم استفاده کنید.

برای دیزاین و طراحی کیک نیز بالا و پایین آن را با گل های تازه بهاری بپوشانید تا زیباتر شود.

کلام آخر

امیدواریم که با ارائه این مقاله توانسته باشیم هر آنچه باید درباره جشن عروسی در فصل بهار بدانید را در اختیارتان قرار دهیم تا بهترین شب زندگیتان را آنطور که دوست دارید و در فصل مورد علاقه تان برگزار کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز