بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

قشم بزرگترین جزیره ایران است که درتنگه هرمزواقع شده است از سه شهرستان  قشم, درگهان وسوزا تشکیل شده است.جزیره _قشم علاوه برجاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری از مراکز خرید بسیار زیادی برخوردار  است.این جزیره به عنوان یکی از جزایر مهم کشور که منطقه آزاد تجاری و قطب اقتصادی است شناخته می شود.

جزیره قشم را به داشتن مراکز خرید متنوع می شناسند که همین مسئله باعث شده است که مسافران و گردشگران درسفر خود زمان زیادی را در مراکز خرید قشم سپری کنند. مراکز خرید قشم  بورس اجناس مختلفی مثل لباس,کفش,کیف,لوازم آرایشی وبهداشتی,لوازم خانگی,لوازم ورزشی و...است و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میشود.

معرفی بهترین بازارهای قشم

بازارقدیم قشم

یکی از بازارهای سنتی قشم است که اکثر بومیان خرید خود را از این بازار انجام میدهند.قیمت اجناس این بازار سنتی بسیار ارزان است و کیفیت خوبی دارد.این بازار دارای دالان های متعدد  وسقف های آن پوشیده و روباز است.

معرفی بهترین بازارهای قشم را از دست ندهید!

 آدرس بازار قدیم قشم:میدان امام خمینی,خیابان شهیدمنتظری,جنب بانک کشاورزی

بازارستاره

این بازار بین المللی به دلیل داشتن اجناسی باقیمت مناسب و کیفیت بالا ازمحبوبیت خاصی برخوردار بوده وبسیار مشهور است بازار ستاره از اجناس متنوعی برخوردار است اما عطر,ادکلن و لوازم برقی و خانگی نیز در این بازار از تنوع خاصی برخوردار هستند.یکی ازمزیت های این بازار به نسبت بقیه بازارها وجود سه دستگاه خودپرداز بانک ملی,صادرات و سپه درقسمت درب ورودی آن بوده که برای رفاه حال مسافران وگردشگران است.اگر در هتل مارینا2 قشم اقامت داریدتنها 3 دقیقه پیاده تا این مرکز خرید فاصله دارید.

معرفی بهترین بازارهای قشم را از دست ندهید!

آدرس بازار ستاره: بلوار ولیعصر,بالاتر از میدان گل ها

مجتمع تجاری سیتی سنتر

این مجتمع درحقیقت از دو مرکز خرید به نام های سیتی سنتر1 و سیتی سنتر 2 تشکیل شده است که کاملا روبه روی هم قرارگرفته است و توسط یک پل هوایی بهم متصل میشوند.این مجتمع یکی از مدرنترین و لوکس ترین مراکز خرید قشم محسوب میشود.

سیتی سنتر دارای انواع مختلف پوشاک, کیف وکفش, لوازم آرایشی و بهداشتی,مبلمان,شکلات و قهوه, لوازم الکترونیکی, زیورآلات و...برخوردار است.در طیقه آخر این مجتمع  انواع بازی ها,سینما و انواع رستوران ها و کافی شاپ ها است که درنزدیکی این مجتمع بزرگ پارک زیتون و پاساژ ستاره قراردارد.

معرفی بهترین بازارهای قشم را از دست ندهید!

معرفی بهترین بازارهای قشم را از دست ندهید!

معرفی بهترین بازارهای قشم را از دست ندهید!

آدرس مرکز خرید سیتی سنتر: خیابان ولیعصر,نبش خیابان دریا

مرکز خرید پردیس قشم

این مرکز خرید قشم دارای  4 طبقه است که طبقه اول و دوم این مرکز خرید تجاری است و  طبقه سوم و چهارم آن هتل و رستوران است که روبه روی بازار ستاره است  و شامل کیف,کفش و لوازم خانگی است و دارای قیمت مناسب وکیفیت خوبی هستند.

معرفی بهترین بازارهای قشم را از دست ندهید!

آدرس مرکز خرید پردیس: بلوار ولیعصر,نرسیده به خیابان فلسطین,روبه روی بازار بزرگ ستاره



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز