بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در شهر اهواز سالن عقد های زیادی فعالیت میکنند اگر به دنبال بهترین سالن عقد اهواز هستید ادامه این مقاله را از دست ندهید.

بهترین سالن عقد در اهواز

انجام مراسم عقد و نامزدی و انجام تشریفات آن‌؛ یکی از آداب و رسومی است که ممکن است در بعضی از خانواده‌ها رواج داشته باشد و آنها بخواهند تا مراسم و جشنی در یک سالن عقد شیک، برگزار نمایند.

مراسم عقد و ازدواج در ایران به دوران زرتشتیان باز می‌گردد. مراسم عقد و عروسی جزو مهم‌ترین آداب و رسوم هر فرهنگ و جامعه‌ای به شمار می‌رود که در هر کشور با توجه به رسم و رسومات خاص خود برگزار می‌شود.

هر عروس و دامادی که قصد دارند برای شروع زندگی مشترک خود جشنی مفصل و باشکوه برگزار کنند لازم است براساس شرایط، انتظارات، بودجه و تعداد میهمانان خود نسبت به انتخاب و رزرو سالن عقد ایده آل خود اقدام کنند و بدین ترتیب روزی خاطره انگیز را برای خود و میهمانان رقم بزنند.

خیلی از زوج های جوان امروزی به دلایلی گوناگونی از جمله امکان برگزاری برنامه های مفرح و سرگرم کننده، بهره مندی از خدمات پذیرایی از میهمانان و البته زیبایی و مجلل بودن سالن عقد، برای مراسم عقد خود خانه شخصی و یا دفاتر ازدواج را مناسب نمی دانند و با در نظر گرفتن شرایط دقیق خود بهترین سالن عقد را برای برپایی جشن عقد انتخاب می کنند.

اگر در شهر زیبای اهواز زندگی میکنید و مراسم عقدتان نزدیک است و به همین سبب به دنبال بهترین سالن عقد اهواز هستید به شما پیشنهاد میکنیم در ادامه این مقاله از سوربان همراه ما باشید چراکه در ادامه لیستی از بهترین سالن عقد های اهواز را برایتان آماده کرده ایم و ضمن معرفی کامل هریک به تشریح دقیق خدمات و امکانات و آدرس دقیق و شماره تماس هریک پرداخته ایم، پس برای انتخاب بهترین سالن عقد اهواز تا انتها همراه ما باشید.

بررسی 10 مورد از بهترین سالن های عقد اهواز♥️+معرفی امکانات و خدمات ویژه و آدرس و شماره تماس

بهترین سالن عقد اهواز چه شاخصه هایی دارد؟

قبل از معرفی بهترین سالن عقد های اهواز باید بدانیم یک سالن عقد خوب و بی‌نظیر چه ویژگی هایی باید داشته باشد! چه شاخصه هایی وجود دارد که یک سالن عقد را در لیست بهترین سالن عقد های اهواز قرار میدهد.

بهترین سالن عقد اهواز باید از امکانات و خدمات عالی و متنوع با کیفیت بالا برخوردار باشد بنابراین زوج های جوان در انتخاب بهترین سالن عقد اهواز باید نکات مهمی را در نظر داشته باشند که در ادامه توضیح خواهیم داد:

ظرفیت سالن عقد : از مهمترین نکاتی که در انتخاب و رزرو سالن عقد در اهواز باید به آن توجه ویژه داشته باشید همخوانی ظرفیت سالن عقد با تعداد میهمانان شماست، ابتدا تعداد میهمانان خود را تعیین کرده سپس به انتخاب بهترین سالن عقد مطابق با تعداد مهمانانتان بپردازید.

پس یک سالن عقد مناسب باید پاسخگوی تعداد مهمانان شما باشد نه آنقدر بزرگ که مراسم شما کم جمعیت و خلوت جلوه کند و نه آنقدر کوچک که جا برای مهمانان کم باشد و مهمانان در تنگنا باشند.

دیزاین سالن عقد : دکوراسیون و دیزاین بهترین سالن عقد اهواز باید مدرن، شیک و امروزی باشد چراکه اکسسوری و دیزاین سالن عقد جلوه ای خاص و زیبا در عکس و فیلم های مراسم عقد شما خواهد داشت به علاوه نورپردازی حرفه ای، نحوه چیدمان میز و صندلی میهمانان و استیج رقص نیز جزو دکوراسیون سالن عقد محسوب شده و تاثیر بسزایی در مراسم عقد و فیلم و عکس مراسم عقد خواهد داشت.

سفره عقد شیک و مجلل : تزیین و چیدمان سفره عقد در بهترین سالن عقد اهواز باید شیک و امروزی و مطابق با سلیقه عروس و داماد طراحی و اجرا شود بنابراین بهتر است که قبل از انتخاب بهترین سالن عقد در شهر اهواز ایده هایی که برای دیزاین سفره عقد در نظر دارید را جمع آوری با با تیم تشریفات سالن عقد در میان بگذارید.

پرسنل مودب و کاربلد : یکی از فاکتورهای مهمی که سالن عقد را از سایر سالن ها متمایز می کند، حضور پرسنل با تجربه و ماهر در برگزاری مراسم عقد است؛ زیرا آن ها می توانند در ایجاد فضایی دلنشین تاثیرگذار باشند و با مدیریت کارآمد مراسم، به گونه ای که تمام جزئیات آن بدون نقص و کمبودی برگزار شود، نقش اساسی دارند.

آن ها باید چیدمان میز و صندلی ها و تزیین سفره عقد را متناسب با سلیقه زوجین انجام دهند و در طول مراسم به نیازها و خواسته های مهمانان به خصوص افراد سالخورده و کودکان توجه کنند.

بررسی 10 مورد از بهترین سالن های عقد اهواز♥️+معرفی امکانات و خدمات ویژه و آدرس و شماره تماس

پذیرایی عالی و بی نقص : از دیگر نکات مهم در انتخاب بهترین سالن عقد اهواز که باید به خاطر داشته باشید سرو انواع غذاها و نوشیدنی ها، هم چنین انتخاب صحیح آن هاست که می تواند در رضایت مهمانان و لذت بردن آن ها از مراسم عقد تاثیرگذار باشد. توجه به تنوع و کیفیت غذاها که شامل: پیش غذاها، غذای اصلی، سالاد و دسرها می باشد، اهمیت زیادی دارد؛ از طرفی در سرو غذاها باید به سلیقه مهمانان و عروس و داماد توجه شود؛ علاوه بر این نحوه سرو نوشیدنی ها، شیرینی ها و شام در اجرای  پذیرایی مطلوب نقش مهمی دارد.

حال که با ویژگی ها و شاخصه های مهم بهترین سالن عقد در اهواز آشنا شدید و دانستید که هنگام انتخاب و رزرو بهترین سالن عقد اهواز چه نکاتی را باید در نظر داشت در ادامه به بررسی ۱۰ مورد از محبوبترین سالن های عقد اهواز میپردازیم.

نقد و بررسی ۱۰ مورد از محبوب ترین سالن های عقد اهواز

۱. سالن تشریفات عقد آپادانا

سالن عقد آپادانا در اهواز به عنوان اولین و تنها سالن مجهز به تشریفات VIP روف گاردن و پنت هاوس در اهواز می باشد و به دلیل کیفیت بالا در ارائه امکانات و خدمات در برگزاری مراسم عقد لوکس و مجلل به عنوان یکی از بهترین سالن عقد در اهواز معرفی می شود.

سالن آپادانا مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوبی است بنابراین برای برگزاری جشن در تمامی فصول سال مناسب می باشد و علاوه بر این خدماتی همانند رزرو دفتر عقد و حضور عاقد در سالن، آتلیه اختصاصی، نورپردازی سالن و سیستم موزیک حرفه ای را به عروس و دامادهای جوان ارائه می دهد.

  • آدرس : اهواز، خیابان وهابی، بین خیابان 19 و 20 .کیان آباد، پلاک 182، مجتمع جودکی، طبقه 4
  • تلفن : 09163450451

۲. سالن عقد ژوان

سالن عقد ژوان، به این دلیل یکی از بهترین سالن عقد در اهواز است که دارای سفره عقدی تمام کریستال می باشد و جایگاه عروس و داماد در این سالن با حریرآرایی، گل آرایی و نورپردازی متناسب با تم مراسم تزیین شده است. اجرای موسیقی زنده با ترکیبی از دف نوازی و سنتور، دف و ویولن فضای جذاب و دل انگیزی را برای مراسم عقد فراهم می کند؛ هم چنین پذیرایی از مهمانان در این سالن به صرف عصرانه و شام انجام می شود و متنوع ترین منوی غذایی در این سالن برای مهمانان تهیه و سرو می شود.

  • آدرس : اهواز، محله کیان پارس، چمران، خیابان 8 شرقی، پاساژ اسمانه، طبقه اول، سالن عقد ژوان

بررسی 10 مورد از بهترین سالن های عقد اهواز♥️+معرفی امکانات و خدمات ویژه و آدرس و شماره تماس

۳. سالن عقد وصال

در لیست بهترین سالن عقد های اهواز به سالن عقد وصال میرسیم این سالن عقد دارایی فضایی با دکوراسیون به روز و شیک به سبک روستیک میباشد کارکنان این مجموعه متشکل از جوانانی آموزش دیده و مسلط و خوش برخورد است که با انواع میوه و شیرینی از مهمانان شما پذیرایی میکنند همچنین تیم عکاسی و فیلمبرداری این سالن عقد با تدوین حرفه ای و به روز فیلم و عکس ها زیباترین آلبوم دیجیتال و چاپی را به شما تقدیم میکنند.

  • آدرس : اهواز .کیانپارس.فلکه سید خلف.فرعی ساحلی ١ روبه روی درب نمایشگاه بین المللی.خانه عقد وصال

۴. سالن عقد تیارین

سالن عقد تیارین، یکی دیگر از بهترین سالن عقد در اهواز است. برگزاری مراسم عقد در این سالن مطمئنا برای شما به خاطره ای فراموش نشدنی و خاص تبدیل خواهد شد؛ چراکه سفره عقد لاکچری با طراحی و دیزاین زیبا، دکوراسیون و نورپردازی در فضایی با معماری منحصر به فرد، مراسم عقد شما را خاص و خاطره انگیز خواهد کرد. این سالن دارای تیم کیترینگ حرفه ای می باشد که لذیذترین غذاهای ایرانی و بین المللی را برای شما سرو خواهد کرد.

  • آدرس : اهواز، پادادشهر، خیابان دوم آریاشهر، سالن عقد تیارین

۵. سالن عقد فاخر

سالن عقد فاخر نیز جزو بهترین سالن عقد در اهواز به شمار میرود این سالن با تم روستیک فضایی متفاوت و جذاب برای عقد شما فراهم کرده است همچنین گل آرایی و شمع آرایی منحصر به فرد و زیبای این سالن به همراه پذیرایی بی نقص و مخصوص با انواع شیرینی و میوه ها و منوی شامی متنوع قطعا موجب رضایت کامل شما و مهمانانتان خواهد شد از دیگر شاخصه های مثبت این سالن دارا بودن پارکینگ اختصاصی همراه با دوربین مداربسته است این سالن عقد همچنین از امتیاز موسیقی زنده با انواع ساز ها برخوردار است که مراسم عقدی پرشور و خاطره امگیز برای شما خواهد ساخت.

  • آدرس : اهواز، بلوار ساحلی غربی، سادات، وصال جمال، سالن عقد فاخر

بررسی 10 مورد از بهترین سالن های عقد اهواز♥️+معرفی امکانات و خدمات ویژه و آدرس و شماره تماس

۶. سالن عقد دلاریس

سالن عقد دلاریس که مجهز به سالن VIP روف گاردن و پنت هاوس آماده‌ی برگزاری مراسم های عقد، نامزدی و جشن تولد است این سالن همچنین دارای سیستم های گرمایشی و سرمایشی و سیستم تهویه مطبوع میباشد همچنین این سالن دارای تیم کیترینگ حرفه ای است که متنوع ترین منوهای غذایی را برای شما فراهم میکند این سالن دارای تیم پرسنل حرفه ای و کاربلد است که با پذیرایی متفاوت و لاکچری از مهمانان شما  خاطره ای خوش و خاص از مراسم عقدتان بر جای خواهد گذاشت.

  • آدرس : اهواز،گلستان، خیابان فروددین، بین آبان و آذر، طبقه 3، مجتمع خرید دیپلمان، سالن عقد دلاریس

۷. سالن و محضر عقد 176

سالن عقد 176 با دکوراسیونی شیک و زیبا گزینه مناسبی برای برگزاری یک مراسم عقد شیک و لاکچری خواهد بود. این سالن عقد ضمن بهره مندی از دفتر ثبت ازدواج سایر خدمات مربوطه از قبیل چیدمان سفره عقد، سرو شام یا نهار، گل آرایی و شمع آرایی جایگاه عروس و داماد، پرسنل مجرب برای خدمات پذیرایی، سیستم صوتی، نورپردازی سالن و غیره را نیز به عروس و داماد ارائه می دهد.

محضر و سالن عقد 176 کیفیت بالا در خدمات سفارشی میزبان را در اولویت کار خود قرار داده و با برنامه ریزی دقیق، از ابتدا تا پایان مراسم عقد خدمات مورد نیاز را به طور منظم در اختیار میزبان و میهمانان قرار می دهد.

  • آدرس : اهواز، ابتدای فاز دو پاداد شهر، مسجد رسول اعظم، طبقه دوم
  • تلفن : 06135539090

۸. سالن عقد لیانا

سالن عقد لیانا نیز جزو محبوب ترین سالن عقد اهواز به شمار میرود این سالن از آن جهت در لیست بهترین سالن عقد در اهواز قرار میگرد که  مدیریت قوی و نظم و برنامه ریزی در ارائه خدمات و تشریفات مربوط به مراسم عقد یک مراسم عقد بی نقص برای شما به ارمغان خواهد آورد.

این سالن با ظرفیت 200 نفر کلیه خدمات مربوط به مراسم را با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات مدرن با کیفیت بالایی به میزبان ارائه می دهد.

سالن لیانا از اتاق عقد اختصاصی برای مراسم عقد برخوردار بوده و در صورت تمایل عروس و داماد امکان هماهنگی با عاقد خارج از سالن نیز وجود دارد.

بررسی 10 مورد از بهترین سالن های عقد اهواز♥️+معرفی امکانات و خدمات ویژه و آدرس و شماره تماس

  • آدرس : اهواز، سپیدار، مجتمع تالارهای عروسی
  • تلفن : 09161000179

۹. سالن عقد نشان

از دیگر گزینه ها در بهترین سالن عقد های اهواز میتوان سالن عقد نشان را نام برد که با ارائه خدماتی ویژه و برخورداری از دکوراسیونی لوکس، انتخاب عروس و دامادهای خاص پسند برای برگزاری جشن عقد شیک و لاکچری است. این سالن عقد خدمات خود را در پکیج ها متنوعی به مراجعه کنندگان خود عرضه می دارد.

آدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان موحدین شرقی، برج کوثر
تلفن : 09166166051

۱۰. سالن عقد دل‌ستان

سالن عقد دل ستان نیز جزو گزینه های اصلی در بهترین سالن عقد در اهواز به شمار میرود این سالن عقد با برخورداری از تیم حرفه ای و کار درست با برنامه ریزی دقیق و منظم یک مراسم عقد بی‌نظیر و بی نقص برای شما رقم میزند.

سالن عقد دل ستان دکوراسیون و تزیین سفره عقد شیک و مدرن، گل آرایی و شمع آرایی جایگاه عروس و داماد را جزو خدمات ویژه خود در پکیج های متنوعی که برای عروس و داماد هایی که به این شالن مراجعه میکنند قرار داده است.

بررسی 10 مورد از بهترین سالن های عقد اهواز♥️+معرفی امکانات و خدمات ویژه و آدرس و شماره تماس

کلام آخر

در این مقاله در مورد بهترین سالن عقد اهواز صحبت کردیم و لیستی از بهترین سالن عقد های اهواز که شامل ۱۰ سالن عقد لوکس و بی نقص است را به شما معرفی کرده ایم.

امیدواریم توانسته باشیم در انتخاب بهترین سالن عقد اهواز به شما کمک کرده باشیم، شما باید با توجه به شرایط، بودجه و سلیقه خود بهترین سالن عقد اهواز را برای مراسم عقد خود انتخاب و رزرو کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: