بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه با بهترین و محبوبترین سالن های عقد در قزوین آشنا شوید.

نقد و بررسی بهترین سالن عقد های قزوین

مراسم عقد امروزه یکی از مراسمات مهم و از جمله مهم ترین اتفاقات زندگی هر کسی می باشد و به همین دلیل است که طبیعتا بدون یک سالن عقد خوب در قزوین نمی توان به شیوه ای که مناسب است یک مراسم مجلل برگزار کرد.

اما چگونه می توانیم بهترین سالن عقد در قزوین و در نزدیکی محل زندگی خود پیدا کنیم؟ ما در ادامه این مقاله از سایت سوربان با قرار دادن لیستی از بهترین تالار های عقد در قزوین امکان پیدا کرد بهترین تالار را میسر کرده ایم، پس اگر مراسم عقدتان نزدیک است و در جستجوی بهترین سالن عقد قزوین هستید ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

بهترین سالن عقد قزوین⭐️معرفی کامل 10 سالن عقد برتر و محبوب در قزوین+امکانات، خدمات، آدرس و تلفن

معرفی ۱۰ سالن عقد محبوب و برتر در شهر قزوین

۱. خانه عقد ماهنوش

یکی از بهترین سالن عقد قزوین خانه عقد ماهنوش است این سالن عقد با نورپردازی حرفه‌ای و دکوراسیونی شیک و مدرن دیزاین زیبای جایگاه عروس و داماد گروه موزیک حرفه‌ای امکان سرو میوه و شیرینی و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد توانسته است در لیست بهترین سالن عقدهای شهر قزوین خود را جای دهد.

در خانه عقد ماهنوش علاوه بر برگزاری مراسم عقد شیک و لاکچری امکان ثبت عقد رسمی در دفترخانه نیز برای عروس و داماد فراهم بوده است و در واقع زوجین می توانند کلیه تشریفات مراسم خود را در این مکان زیبا و مجلل برگزار کنند.

  • آدرس : قزوین، نادری شمالی
  • تلفن : 09375357700

۲. سالن عقد آرامهر

سالن عقد آرامهر با معماری مدرن و امروزی و دکوراسیون داخلی شیک و مجلل در دسته بهترین سالن عقده‌های قزوین قرار می‌گیرد.

امکانات و خدمات مختلف این سالن عبارتند از پارکینگ اختصاصی چیدمان سفره عقد به سلیقه عروس و داماد دیزاین شیک و امروزی سالن عقد و نورپردازی حرفه‌ای.

  • آدرس : قزوین، شهر صنعتی البرز، میدان قدس
  • تلفن : 09059116030

بهترین سالن عقد قزوین⭐️معرفی کامل 10 سالن عقد برتر و محبوب در قزوین+امکانات، خدمات، آدرس و تلفن

۳. سالن عقد روژانو

از دیگر بهترین سالن عقد قزوین می‌توان سالن عقد روژانو را نام برد سالن عقد روژانو متنوع‌ ترین و شیک‌ترین سفره‌های عقد را در اختیار عروس و داماد قرار می‌دهد. این سالن عقد همچنین با سقف بلندی که دارد امکان فیلمبرداری کرین را برای شما به ارمغان می‌آورد که باعث می‌شود لحظات به یاد ماندنی و زیبایی را از مراسم عقد خود ثبت کنید.

سالن عقد روژانو دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۹۰ خودرو همچنین دارای منوی شامی متنوع متشکل از غذاهای سنتی و اصیل ایرانی می‌باشد.

  • آدرس : قزوین، میدان مینودر، بلوار صنعت، روبروی مجتمع تفریحی ورزشی ستاره طلایی، سالن عقد روژانو

۴. سالن عقد ویکتوریا

در فهرست بهترین سالن عقدهای قزوین سالن عقد ویکتوریا نیز یکی از بهترین گزینه‌هاست. این سالن عقد با دکوراسیونی شیک و زیبا همراه با نورپردازی حرفه‌ای،  سفره عقد تمام کریستال همراه با گل آرایی و شمارایی بسیار زیبا مکانی جذاب برای برگزاری مراسم عقد شما فراهم کرده است.

سیستم تهویه مطبوع و منوی غذایی متنوع و پذیرایی با انواع میوه‌، شیرنی و آبمیوه‌های طبیعی از دیگر خدمات جذاب این سالن عقد به شمار می‌رود.

  • آدرس : قزوین، میدان جانبازان، بلوار نخبگان، ساختمان بیمه پارسیان، طبقه 2، سالن عقد ویکتوریا

۵. سالن عقد الماس

سالن عقد الماس نیز از این جهت در گروه بهترین سالن عقد در قزوین به شمار می‌رود که با فضا و دکوراسیون شیک و مجلل، دیزاین شیک ورودی سالن همراه با نورپردازی زیبای جایگاه عروس و داماد و گل‌آرایی و شمع‌آرایی سفره عقد مکانی خاص و زیبا را برای مراسم عقد شما فراهم کرده است.

  • آدرس : قزوین، چهار راه خیام، پاساژ مهر و ماه، پلاک f133، سالن عقد الماس

بهترین سالن عقد قزوین⭐️معرفی کامل 10 سالن عقد برتر و محبوب در قزوین+امکانات، خدمات، آدرس و تلفن

۶. سالن عقد آپادانا

سالن آپادانا با داشتن کادری مجرب و کار بلد و حرفه‌ای پذیرایی از مهمانان را با انواع شیرینی کیک میوه و نوشیدنی‌های سرد و گرم انجام می‌دهد.

این سالن عقد با فضای سرسبز و دلنشینی که دارد است که مکانی مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری عروس و داماد و مهمانان فراهم کرده است از طرفی اجرای موسیقی زنده همراه با دف نوازی در این سالن عقد امکان پذیر می باشد و فضایی باشکوه به مراسم عقد شما می دهد.

  • آدرس : قزوین، هفت سنگان، خیابان محصص، خیابان ارم، سالن عقد آپادانا

۷. سالن عقد مایسا

سالن عقد مایسا امکان برگزاری مراسم عقد را در دو زمان فراهم کرده است، این سالن با منوهای غذایی متنوع برای ناهار و شام و همچنین دکوراسیون شیک و جذاب همراه با نورپردازی حرفه‌ای و سفره‌های عقد متنوع  مراسم عقدی جذاب و باشکوه برای شما رقم خواهد زد.

سالن عقد مایسا دارای تیم عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای است که زیباترین و خاص‌ترین عکس‌ها و فیلم‌ها را از مراسم عقد شما در زیباترین لوکیشن‌ها  برای شما خواهد داشت.

  • آدرس : قزوین، بلوار آیت الله خامنه‌ای، گلستان 18، در سالن عقد مایسا

۸. سالن عقد برلیان

در فهرست بهترین سالن عقد قزوین به سالن عقد برلیان می‌رسیم این سالن عقد با دیزاین فضا بر اساس سلیقه عروس و داماد بهترین مکان برای برگزاری مراسم عقد  رمانتیک و رویایی شماست.

از دیگر خدمات ویژه این سالن می‌توان دیزاین سفره عقد بر اساس سلیقه عروس و داماد،  به کارگیری جدیدترین متدهای روز دنیا توسط تیم حرفه‌ای و کاربلد، منوی غذایی متنوع و نورپردازی به‌روز و شیک این سالن را نام برد.

  • آدرس : قزوین، میدان جانبازان، بلوار نخبگان، ابتدای پیروزی
  • تلفن : 02833656565

بهترین سالن عقد قزوین⭐️معرفی کامل 10 سالن عقد برتر و محبوب در قزوین+امکانات، خدمات، آدرس و تلفن

۹. سالن عقد صدف

سالن عقد صدف با دارا بودن دو سالن یکی سالن سرپوشیده با دیزاین و دکوراسیونی شیک و مدرن و دیگری فضای باز و سرسبز لوکیشن‌های جذابی برای عکاسی و فیلمبرداری از مراسم شما را فراهم کرده است.

این سالن عقد دو سالن مجزا دارد که با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر امکان برگزاری مراسم عقد و عروسی را به طور همزمان فراهم کرده است.

خدمات ویژه این سالن عبارتند از : منوی غذایی متنوع، تیم حرفه‌ای و کاربلد برای مدیریت مراسم و پذیرایی از مهمانان و چیدمان و دیزاین شیک و مدرن سفره عقد.

  • آدرس : قزوین، شهرک هفت سنگان
  • تلفن : 02833292280

۱۰. سالن عقد آمور

سالن عقد آمور با بیش از ۳۰ سال تجربه درخشان در برگزاری مراسم عقد در سالن شیک و مجلل یکی از بهترین گزینه‌ها در میان بهترین سالن عقد در قزوین به شمار می‌رود.

سالن عقد آمور دارای دکور هایی شیک و جذاب برای عکاسی و فیلمبرداری از مراسم عقد بوده و با دکدراسیونی شیک و مجلل انتخاب عروس و داماد های شیک پسند است.

  • آدرس: قزوین، نوروزیان، ابتدای حکمت 44، ساختمان شهرنتاژ، طبقه منفی یک
  • تلفن : 09127839335

بهترین سالن عقد قزوین⭐️معرفی کامل 10 سالن عقد برتر و محبوب در قزوین+امکانات، خدمات، آدرس و تلفن

کلام آخر

به پایان این مطلب با عنوان بهترین سالن عقد قزوین رسیدیم امیدواریم توانسته باشیم به شما در انتخاب و رزرو بهترین سالن عقد در قزوین کمک کرده باشیم.

در پایان اگر نظری، انتقاد و یا پیشنهادی  دارید خوشحال می‌شویم در بخش نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز