بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
خبر فوت رضا داوودنژاد بازیگر دوست داشتنی کشورمان در سن ۴۴ سالگی در شیراز همه را شوکه کرد برای اطلاع از دلیل اصلی این ماجرا ادامه این مطلب را بخوانید.

رضا داوودنژاد درگذشت

فوت رضا داوودنژاد خبری که شب گذشته جامعه هنری ایران را در شوک فرو برد. او که از چند ماه پیش درگیر عفونت خونی شد و در بیمارستان بستری بود، روز ۱۳فروردین در سن ۴۴ سالگی درگذشت. علت فوت رضا داوودنژاد این بازیگر دوست داشتنی کشورمان را در ادامه این مطلب از سوربان خواهید خواند.

جزئیات جدید و دلیل اصلی فوت رضا داوود نژاد در سن 44 سالگی!خبری که همه را شوکه کرد!
فوت رضا داوودنژاد

دلیل فوت رضا داوودنژاد

این بازیگر قبلاً در این مرکز درمانی پیوند کبد انجام داده و طی یک ماه اخیر به دلیل انجام این عمل و مشکلاتی که برای وی ایجاد شده بود در بیمارستان پیوند اعضا شیراز بستری بود.

داوودنژاد به علت نارسایی کبدی در سال های اخیر ۲ بار عمل پیوند انجام داده است اما حدود یک ماه پیش با علایمی شامل بهم ریختگی آنزیم های کبدی به این بیمارستان مراجعه و بستری شده بود.

مسوول روابط عمومی بیمارستان پیوند اعضا شیراز در خاتمه گفت: لحظاتی پیش این بازیگر به علت عوارض ناشی از عمل پیوند در سن ۴۴ سالگی در این مرکز درمانی در شیراز جان باخت.

بیوگرافی رضا داوودنژاد

رضا داوودنژاد در تاریخ 29 اردیبهشت ماه 1359 در یک خانواده هنری در تهران متولد شد. رضا داوودنژاد فرزند علیرضا داوودنژاد کارگردان و برادر زهرا داوودنژاد بازیگر فرزند دوم خانواده است و یک برادر کوچکتر از خود به نام علی داوود نژاد دارد.

رضا داوودنژاد و همسرش

رضا داوودنژاد متاهل بود و سال‌ها پیش با غزل بدیعی خواهر مرحومه عسل بدیعی ازدواج کرده است. در مورد همسرش اطلاعات شخصی چندانی منتشر نشده است که بتوان آن را در قالب بیوگرافی غزل بدیعی همسر رضا داوودنژاد ارائه کرد و در این حد می‌دانیم که در زمینه فعالیت همسر و خانواده همسرش کار نمی‌کند.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز