بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اصل ماجرای خواستگاری هانده ارچل بازیگر جذاب ترکیه ای از پارسا پیروزفر بازیگر بی‌نظیر و خوشتیپ ایرانی! جواب آقای بازیگر چه بود؟ واکنش هانده ارچل چه بود؟

ماجرای خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر چه بود؟

هانده ارچل (hande ercel) مدل و هنرپیشه ترکیه ای است که به خاطر بازی در نقش اصلی سریال تلویزیونی ترکی Aşk Laftan Anlamaz (عشق حرف حالیش نمیشه) در نقش حیات اوزون در سال 2016 به شهرت دست پیدا کرد.

خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر و شنیدن جواب منفی از او! واکنش هانده چه بود؟

از آنجایی که پارسا پیروزفر با هیچ رسانه ای مصاحبه نمی‌کند شنیدن اطلاعاتی در مورد او بسیار سخت است و هر خبری مبنی بر ازدواج و.. گمانه زنی است.

گفته شده است بعد از بازی پارسا پیروزفر در فیلم مست عشق(مولوی) که در خاک ترکیه صورت گرفت رابطه عاشقانه ای از سوی هانده آرچل به وجود آمده است که پارسا پیروزفر مثل همیشه جواب این عشق و خواستگاری را منفی داده است.

این خبر از سوی یک رسانه سینمایی ترکیه منتشر شده است و نه تایید و نه تکذیب شده است.

درباره فیلم مست عشق

فیلم مست عشق ساخته حسن فتحی یکی از مهم‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر است که حاشیه‌های زیادی در اطراف آن شکل گرفت و حالا بعد از چند سال رنگ پرده دیده است. یکی از پروژه‌های مهم و بین‌المللی سینمای ایران درباره شخصیت محبوب عارفان و صالحان مولانا جلال‌الدین محمد بلخی.

خلاصه داستان فیلم مست عشق

خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر و شنیدن جواب منفی از او! واکنش هانده چه بود؟

فیلم مست عشق درباره زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی از بزرگان سده خود بود که با شمس تبریزی آشنا شده و سیر مراحل عرفان و سلوک را طی می‌کند. مست عشق چگونگی رسیدن این دو یار به یکدیگر و سرگذشت آن‌ها را سوژه کرده است. با فیلمنامه‌ای از احسان جوانمرد و فرهاد توحیدی که در طول ساخت مشورت‌های بسیاری از مولوی شناسان برجسته از جمله دکتر محمدعلی موحد دریافت کردند و تلاش شده است تا داستان بسیار به واقعیت نزدیک باشد.

این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری است که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا را به تصویر می‌کشد. در واقع در فیلم مخاطب ۵ سال از زندگی مولانا را تماشا می‌کند و در این ۵ سال اتفاق‌های زیادی در زندگی این عارف بزرگ می‌افتد.

بازیگران فیلم مست عشق

خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر و شنیدن جواب منفی از او! واکنش هانده چه بود؟

یکی از ویژگی‌های جذاب فیلم مست عشق ترکیب حضور بازیگران آن است. از ستارگان مطرح سینمای ایران و ترکیه همگی در این اثر سینمایی دور هم جمع شده‌اند و می‌توان این فیلم را یکی از مهم‌ترین و پرستاره‌ترین آثار سینمایی چند سال اخیر دانست؛ پارسا پیروزفر بازیگر مطرح و محبوب سینمای ایران در نقش مولانا بازی می‌کند و شهاب حسینی نیز در نقش شمس تبریزی با گریمی متفاوت و دیدنی در این اثر حضور دارد. حسام منظور دیگر بازیگری است که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم یعنی شخصیت حسام‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا) را بر عهده گرفته است.

خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر و شنیدن جواب منفی از او! واکنش هانده چه بود؟

بوراک توزکوپاران بازیگر مطرح سینمای ترکیه در نقش سلطان ولد (پسر بزرگ مولانا) حضور دارد. بوران کوزوم دیگر بازیگر مطرح ترکیه است که نقش علاءالدین (پسر مولانا) را بازی می‌کند. اما شاید یکی از مهم‌ترین چهره‌های این فیلم هانده ارچل ستاره تلویزیون و سریال‌های ترکیه است که در مست عشق در نقش  کیمیا خاتون (دختر مولانا) حضور یافته است. بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرّا خاتون (همسر مولانا)، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر و خالد ارگنچ ستاره مطرح ترکیه که پیش از این در سریال دیدنی حریم سلطان بازیگر نقش محوری بود در نقش پدر مولانا، از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

تیزر فیلم مست عشق

 


دانلود ویدیو

به این مطلب امتیاز دهید:
(6 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز