بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
سپند امیرسلیمانی بازیگر ۴۷ ساله و شناخته شده سریال‌های تلویزیونی، برادر کمند و فرزند سعید امیرسلیمانی در یک پست اینستاگرامی مشترک با مونا کرمی از ازدواج با این بازیگر خبر داد.

ازدواج مجدد سپند امیرسلیمانی با خانم بازیگر جوان و خوشگل خبرساز شد

سپند امیرسلیمانی بازیگر ۴۷ ساله و شناخته شده سریال‌های تلویزیونی، برادر کمند و فرزند سعید امیرسلیمانی در یک پست اینستاگرامی مشترک با مونا کرمی از ازدواج با این بازیگر خبر داد در ادامه این مطلب از سوربان جزییات بیشتری از این خبر را خواهید خواند و عکس ازدواج سپند امیرسلیمانی را خواهید دید.

3 عکس از ازدواج دوم سپند امیرسلیمانی با خانم بازیگر مشهور (عروس چقد قشنگه!) + بیوگرافی مونا کرمی

ازدواج سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی، طی یک پست مشترک خبر از ازدواج با یکدیگر دادند. این دو نوشتند: من و جام می و معشوق، الباقی اضافات است.ً

3 عکس از ازدواج دوم سپند امیرسلیمانی با خانم بازیگر مشهور (عروس چقد قشنگه!) + بیوگرافی مونا کرمی

3 عکس از ازدواج دوم سپند امیرسلیمانی با خانم بازیگر مشهور (عروس چقد قشنگه!) + بیوگرافی مونا کرمی

همسر اول سپند امیرسلیمانی که بود؟

سپند امیرسلیمانی سال 1385 در یک جمع دوستان بواسطه دوستان قدیمی اش با مارال آراسته آشنا شد و بعد از 2 در سال 1387 با یکدیگر ازدواج کردند.سپند امیر سلیمانی 25 مهر 1397 در برنامه «فرمول یک» علی ضیا اعلام کرد سال 1383 بعد از 7 سال زندگی مشترک از همسرش جدا شده و حالا تنها زندگی می کند.

بیوگرافی مونا کرمی همسر دوم سپند امیرسلیمانی

مونا کرمی متولد 18 آذرماه سال 1369 می باشد. او اصالتا شمالی است و اهل گلستان می باشد. خانواده  مونا کرمی چهار نفره است و او یک برادر  به اسم مجید دارد.

مونا کرمی علاقه زیادی به تماشای فوتبال دارد اما ورزش مورد علاقه‌اش تنیس است. مونا بسیار کتاب خوان است و به ادبیات کلاسیک جهان علاقه‌منداست.

غذای مورد علاقه مونا کرمی ماکارونی است وی آشپزی‌ خودش خوب است. او در کارهایش همیشه مورد حمایت پدرش بوده و خودش در مصاحبه‌ای گفته‌ است اگر پشتوانه حمایت پدر را نداشت ممکن بود نتواند به آرزوهایش برسد

مونا کرمی بازیگری را از سن 9 سالگی با تئاتر آغاز نمود. و اولین بار با سریال بیمار استاندارد ساخته سعید آقاخانی در سال 95 در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

مونا کرمی در سریال بیمار استاندارد در نقش سحر با بازیگرانی چون امیر غفارمنش ، بابک حمیدیان ، جواد عزتی ، علیرضا خمسه ، حسین محب اهری ، شیلا خداداد و ... همبازی بود.

مونا کرمی در فاصله بین بازی در سریال بیمار استاندارد تا سریال حوالی پاییز در چند نمایش روی صحنه رفت.

سریال حوالی پاییز ساخته حسین نمازی دومین سریال مونا کرمی در تلویزیون است که او در این سریال با رویا تیموریان ، لیلا اوتادی ، حسین مهری ، آن ماری سلامه و ... همبازی است.

بیوگرافی سپند امیر سلیمانی

3 عکس از ازدواج دوم سپند امیرسلیمانی با خانم بازیگر مشهور (عروس چقد قشنگه!) + بیوگرافی مونا کرمی

سپند امیر سلیمانی در شهریور ۱۳۸۹ با مارال آراسته ازدواج کرد. آن‌ها ازدواجی ساده، ولی عاشقانه داشته و تنها با ۷ سکه مهریه با هم ازدواج کردند. اما این ازدواج چندان طولانی نبود و پس از چند سال سپند در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که مدتی است تنها زندگی کرده و از همسرش جدا شده است.

او در مهرماه سال ۱۳۹۷ در برنامه فرمول یک عنوان کرد که ۴ سال است جدا شده و تنها زندگی می‌کند. در عین حال باز بر خوبی‌های ازدواج تاکید کرده و در مورد علت طلاقش گفت: “هنوز هم از من بپرسند درباره مزیت‌های ازدواج می‌گویم و معتقدم همه حتماً باید ازدواج کنند.

اینکه دو نفر نتوانند زندگی مشترکشان را ادامه دهند و جایی به پایان برسند به این معنی نیست که ازدواج بد است. ما به خاطر اختلاف سلیقه‌های شدید، تصمیم گرفتیم به سال‌هایی که با هم بودیم احترام بگذاریم و جدا بشویم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز