بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

معرفی انواع شومیز مانتویی مناسب بهار و تابستان

معرفی انواع شومیز مانتویی مناسب بهار و تابستان

شومیز مانتویی از آیتم‌های بسیار پرطرف‌دار در فصل بهار و تابستان محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این شومیزها، خنک بودن آن‌ها در فصل گرماست. این لباس‌های دوست داشتنی انواع مختلفی مانند جلو باز، جلو بسته، اورسایز و... دارند که می‌توان با کمک آن‌ها استایل‌های مختلفی داشت. اما همان طور که می‌دانید، برای داشتن یک استایل جذاب با این شومیزها باید انوع آن‌ها را بشناسیم تا بدانیم کدام مدل برای ما مناسب‌تر است. ما در ادامه قصد داریم تا انواع شومیز مانتویی ها را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شومیز مانتویی بلند جلو باز

معرفی انواع شومیز مانتویی مناسب بهار و تابستان

در بین انواع شومیزها، شومیز مانتویی بلند جلو باز محبوبیت بیش‌تری دارد. زیرا هم با جلو باز بودنش احساس راحتی و خنکی بیش‌تری به پوشنده می‌دهد و هم پوشش بهتری نسبت به مدل‌هایی کوتاه‌تر دارد. این شومیزها اغلب در سایز‌های فری و اور در بازار وجود دارند که در برخی از آن‌ها خلاقیت دوخت در مدل آستین، مچ، سرشانه و یقه مشاهده می‌شود؛ و حتی در انواع مختلف دیگر مانند بغل چاک‌دار، جلو کوتاه و پشت بلند تولید می‌شوند. این مانتوها را می‌توان با شلوارهای مام فیت، مام استایل و جذب اسکینی ست کرد. برای تکمیل استایل خود نیز می‌توانید از کتانی استفاده کنید.

شومیزهای جلو بازی که قسمت جلوی آن‌ها بلندتر از قسمت پشت هستند نیز از دیگر آیتم‌های مورد علاقه بانوان در روزهای گرم تابستانی هستند. این شومیزها گزینه‌های بسیار خوبی برای روزمره و قرارهای دوستانه محسوب می‌شوند؛ زیرا در آن‌ها احساس راحتی بسیار زیادی خواهید داشت. می‌توانید با پوشیدن یک تی‌شرت زنانه ساده یا تاپ در قسمت زیر آن استایل خود را کامل کنید و با یک شلوار مام استایل و کتانی‌های آل‌استار، یک استایل کژوال بسیار جذاب داشته باشید. اگر دوست دارید که دکمه‌های مانتوی خود را ببندید، بهتر است از یک کمربند در قسمت کمر مانتوی خود استفاده کنید تا فرم اندامتان به صورت ساعت شنی باشد.

شومیز مانتویی‌های بلند را بیش‌تر بشناسید

همان طور که گفته شد، از این شومیز مانتویی‌ها در سبک‌های مختلف می‌توان استفاده کرد. شما می‌توانید از آن‌ها به عنوان مانتو، شومیز و حتی پیراهن نیز استفاده کنید. برای دورهمی‌های دوستانه، تولد و مراسمات کوچک می‌توانند گزینه بسیار خوبی محسوب شوند. یکی از مهم‌ترین مزایای این شومیزها این است که شما می‌توانید آن‌ها را با انوع آیتم‌های مختلف مانند شلوار، دامن، شلوارهای بگ و... ست کنید. برای داشتن یک استایلی خاص و منحصر به فرد نیز می‌توانید بر روی آن یک بوستیه بپوشید. بوستیه را می‌توانید با توجه به جنس آن با کفش پاشنه بلند یا کتانی ست کنید.

دامن شلواری‌ها نیز از دیگر گزینه‌های محبوب برای ست کردن با این شومیزها محسوب می‌شوند که برای فصل تابستان بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند. اگر رنگ مناسبی از این شومیزها را انتخاب کنید، کمد لباس‌های شما به یک کمد کپسولی تبدیل خواهد شد که به راحتی می‌توانید آن‌ها را با هر آیتم و استایلی ست کنید و خیالتان از بابت داشتن یک ظاهر زیبا راحت باشد. اگر نمی‌خواهید مصرف‌گرایی کنید، می‌توانید یک ست دوازده رنگ از این شومیز مانتویی‌ها را تهیه کنید و با توجه به موقعیت‌ها، استایل‌های متفاوتی برای خود بسازید.

شومیز مانتویی مردانه

برخی از شومیزهای مانتویی در بازار وجود دارند که دقیقا مشابه پیراهن‌های مردانه طراحی و دوخته می‌شوند؛ تنها با این تفاوت که قد آن‌ها کمی بلندتر از پیراهن‌های مردانه است. این شومیزها در بین جوانان بسیار محبوب بوده و همچنین به عنوان مانتو دانشجویی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. ست کردن این شومیزها کار بسیار آسانی است؛ به این صورت که شما می‌توانید آن‌ها را با انواع شلوارهای شیک جدید زنانه از جمله شلوارهای جین، شلوار پارچه ای، شلوار لینن، شلوار بگ، شلوار مام استایل و مام فیت ست کنید. در انتخاب کفش نیز باید در نظر داشته باشید که بهترین انتخاب برای این مدل شومیز مانتویی‌ها، همیشه کتانی بوده و هست.

اگر دوست دارید استایل چشم نوازی داشته باشید، از مدل‌های چهارخانه آن‌ها در رنگ‌های مختلف استفاده کنید. اما اگر به استایل‌های ساده و مینیمال علاقه دارید، با خرید شومیز ساده، یک استایل بی‌نظیر برای خود خلق کنید.

شومیز مانتویی جلو بسته

این شومیزها راحتی بیش‌تری نسبت به مدل‌های جلو باز آن‌ها دارند؛ و برای فعالیت‌های ورزشی، مسافرت، خرید، پیاده روی و... می‌توانند گزینه بسیار خوبی محسوب شوند. البته توجه کنید که مدل‌های جذب آن‌ها باعث محدودیت شما می‌شوند؛ پس اگر دوست دارید در آن‌ها احساس راحتی داشته باشید، حتما مدل‌های اورسایز و یا فری‌سایز آن‌‌ها را خریداری کنید. این شومیزها درانواع مدل‌های مختلف مانند آستین پفی، چاک‌‌های کوتاه و بلند در بغل لباس، پیله‌های کوچک، آستین‌های مچ‌دار و یقه‌های متفاوت طراحی و دوخته می‌شوند که می‌توانید با کمک آن‌ها، با خیال راحت یک استایل بی‌نظیر داشته باشید. همچنین اگر دوست ندارید که استایل‌ ساده داشته باشید؛ می‌توانید با خرید شومیز از برنس مد و ست کردن آن با آیتم‌های دیگر مانند شلوار بگ و صندل تابستانی یک استایل جذاب داشته باشید.

ما در این مقاله انواع شومیزهای مانتویی را شناختیم و دانستیم که چگونه با کمک آن‌ها می‌توانیم یک استایل خاص و شیک داشته باشیم. اکنون نظر شما در این باره چیست؟ شما کدام یک از این شومیز مانتویی ها را می‌پسندید؟ چه ایده‌های دیگری برای ست کردن آن‌ها در سر دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز