بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برخی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون هستند که پدرشان شغل هایی داشته اند که شاید باورش برایتان سخت باشد! در ادامه چند نمونه از این بازیگران را معرفی کرده ایم.

شغل جالب پدر بازیگران مطرح سینما و تلویزیون

زندگی شخصی بازیگران و هنرمندان مشهور همیشه برای عموم مردم جذاب بوده و هست و طرفداران این هنرمندان دوست دارند از زندگی شخصی هنرمند مورد علاقه خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

یکی از موضوعاتی که شاید برای خیلی از مردم جذاب باشد شغل پدر بازیگران مشهور است شاید دانستن شغل پدر بازیگر مورد علاقه‌تان برایتان جالب باشد اگر دوست دارید بدانید پدر بازیگران مطرح سینما و تلویزیون چه کاره بودند و چه شغلی داشتند از شما دعوت میکنیم در ادامه همراه این مطلب از سوربان باشید چراکه در اینجا به معرفی شغل پدر برخی از بازیگران مطرح و مشهور سینما و تلویزیون پرداختیم.

7 شغل پدر بازیگران مشهور که محاله باور کنی از سرهنگ گلزار تا روحانی و تاجر فرش!

شغل پدر بازیگران مشهور ایرانی چه بود؟

  • پیمان معادی

پیمان معادی (زادهٔ 9 تیرماه ۱۳۴۹ - ۱۹۷۰در نیویورک) کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی-آمریکایی است.

او فعالیت خود را در سینما به عنوان فیلمنامه‌نویس با نگارش فیلم‌نامه آواز قو آغاز کرد و تا چند سال به نوشتن فیلم‌نامه مشغول بود. معادی به عنوان بازیگر در سال ۱۳۸۷ برای اولین‌بار در فیلم درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی ظاهر شد و بازی قابل توجه‌ای از خود به جای گذاشت.

7 شغل پدر بازیگران مشهور که محاله باور کنی از سرهنگ گلزار تا روحانی و تاجر فرش!

معادی در سال ۲۰۱۴ در سریالی به نام آن شب محصول شبکه اچ‌بی‌او به کارگردانی استیون زایلیان بازی کرد که در سال ۲۰۱۶ پخش آن آغاز شد، معادی در این سریال در کنار جان تورتورو و مایکل کی ویلیامز نقش شخصیتی به نام سلیم خان را ایفا می‌کند. جالب است بدانید شغل پدر پیمان معادی ساعت فروشی بود.

  • الناز شاکردوست

7 شغل پدر بازیگران مشهور که محاله باور کنی از سرهنگ گلزار تا روحانی و تاجر فرش!

الناز شاکر دوست در تاریخ 7 تیر ماه سال 1363 متولد شده است و زادگاه او شهر تهران می باشد. او تحصیلات خود را تا مدرک لیسانس تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران ادامه داد و هم اکنون یکی از موفق ترین بازیگران زن در ایران می باشد البته او علاوه بر بازیگری در عکاسی و طراحی صحنه و طراحی لباس نیز فعالیت دارد. در مورد علایق او بهتر است بدانید که او عشق زیادی به فوتبال دارد اما عشق اول او در زندگی، فاطمه محتشمی مادرش است.

پدر الناز یک تاجر است که درزمینه ابزار آلات صنعتی فعالیت می کند و مادرش خانه دار می باشد. از کودکی النازعاشق پیانو زدن بود و استعداد خوبی هم در این زمینه داشت، به گونه ای که همه اطرافیان او از استعداد او مطلع شده بودند. جالب است بدانید که الناز شاکر دوست میانه خوبی با فضای مجازی ندارد و به گفته خودش فوبیای تکنولوژی دارد، او حس می کند که تکنولوژی انسان را از زندگی واقعی دور می کند و او را به زندگی در این فضا وابسته می کند.

  • هادی کاظمی

7 شغل پدر بازیگران مشهور که محاله باور کنی از سرهنگ گلزار تا روحانی و تاجر فرش!

هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در تهران است که از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز نمود و در رشته بازیگری تحصیل کرد.

وی با سریال شب‌ های برره مشهور و در آثار دیگر مهران مدیری نیز ظاهر شد. ماندگارترین نقش های او نقش نظام دوبرره، باباشاه و امیریل زهره‌ خانی است. هادی کاظمی سابقه بازی فیلم و سریال هایی همچون آنتن، اکازیون، دامادی به نام صفر، امشو، امیر، قهوه تلخ، قانون مورفی، سال‌های دور از خانه، مصادره، ۵۰ کیلو آلبالو، به وقت خماری، آسپرین وعطسه را در کارنامه هنری خود دارد.

قطعا برایتان جالب خواهد بود اگر بدانید پدر هادی کاطمی تحصیلات حوزوی داشته  و یک روحانی بوده است.

  • فرزاد فرزین

7 شغل پدر بازیگران مشهور که محاله باور کنی از سرهنگ گلزار تا روحانی و تاجر فرش!

فرزاد فرزین، خواننده، آهنگساز و بازیگر ایرانی است. او در تاریخ ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. فرزاد فرزین پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه آزاد تهران با مدرک لیسانس در رشته مدیریت صنعتی، کلاس سلفژ را شروع کرد. او در طول مسیر حرفه‌ای خود، به عنوان یک خواننده و همچنین بازیگر در صنعت هنر فعالیت می‌کند.

پدر فرزاد فرزین به عنوان مشاور وزیر سابق راه و ترابری در دولتی قبلی خدمت کرده است. همچنین مادر فرزاد از کارمندان ثبت احوال بوده و تجربه‌ای در ریاست نیز دارد. فرزاد فرزین تنها یک خواهر بزرگتر به نام نیلوفر دارد.

  • محمدرضا گلزار

7 شغل پدر بازیگران مشهور که محاله باور کنی از سرهنگ گلزار تا روحانی و تاجر فرش!

محمدرضا گلزار متولد یکم فروردین ۱۳۵۶ در تهران و اصلیت او آذربایجانی است. وی در دوران دبیرستان در تیم‌های والیبال تهران، شیشه و گاز، دیهیم و پارس خودرو به عنوان بهترین بازیکن حضور داشت. گلزار همچنین در سال ۱۳۸۷ در لیگ برتر والیبال به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت داشت. او پس از اتمام دوره کارشناسی به گروه موسیقی آریان پیوست و پس از آن نیز فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۹ شروع کرد.

پدر محمدرضا گلزار نیز سرهنگ بازنشسته است.

  • طناز طباطبایی

7 شغل پدر بازیگران مشهور که محاله باور کنی از سرهنگ گلزار تا روحانی و تاجر فرش!

طناز طباطبایی، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران است که از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز نمود و در رشته کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شد.
طناز طباطبایی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از چهلمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم بی رویا، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و هفتمین جشنواره‌ی فیلم فجر برای فیلم صداها و لوح تقدیر از جانب جشنواره فیلم ‌های ایرانی سانفرانسیسکو به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، را در کارنامه دارد.

از دیگر آثار او می توان به خورشید، شنای پروانه، رخ دیوانه، اروند، خشم و هیاهو، آرایش غلیظ، ۵۰ قدم آخر، ‌پریناز،‌ مرگ ماهی، قلب یخی، روسی، میلیونر میامی و طلا اشاره کرد.

به گفته خود طناز طباطبایی پدرش تاجر فرش بوده است.

  • بهرام رادان

7 شغل پدر بازیگران مشهور که محاله باور کنی از سرهنگ گلزار تا روحانی و تاجر فرش!

بهرام رادان (Bahram Radan) در 8 اردیبهشت 1358 در تهران به دنیا آمد و بازیگری، خوانندگی و تهیه‌کنندگی موسیقی ایرانی از حرفه های اوست. بهرام رادان در فیلم‌های فیلمسازان مشهور کشورمان از قبیل زنده یاد داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، واروژ کریم‌مسیحی٬ پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است.

بهرام رادان در یک خانواده‌ 6 نفره در شهران تهران به دنیا آمد. او فرزند ته تغاری خانواده است و 2 خواهر و یک برادر دارد. اصالت بهرام رادان از سمت پدرش اصفهانی است. پدر بهرام رادان سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب بود و مادر این هنرمند مشهور کشورمان خانه دار است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز