بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بررسی نشانه های مهم و هشدار دهنده زنان و دختران پول پرست! اگر خانمی این نشانه هارو داره قطعا دنبال پول شماست.

زنان پول پرست چه نشانه هایی دارند؟

نشانه های زنان پول پرست چیست؟ یک زن پول پرست چه زنی است؟ به چه زنانی، زنان پول پرست میگویند؟ از کجا بفهمیم زنی دنبال پول ماست؟

قطعا همه‌ی ما چندین نیاز مالی داریم که برای تأمین آن ها ، به پول و ثروت نیاز داریم. اما برخی از افراد هستند که علاقه‌مندی بیش از حدی به پول دارند و این علاقه به پول می‌تواند به حدی پیش برود که در کل زندگی‌شان بیشتر به‌دنبال کسب ثروت و پول باشند این افراد را پول پرست یا پول دوست می‌نامند.

افراد پول پرست و پول دوست افرادی ، نشانه‌های خاصی دارند که از روی این نشانه ها میتوان به پول پرست بودن این افراد پی برد.

در این مقاله، به بررسی نشانه‌ های زن پول پرست می‌پردازیم و راهنمایی می‌کنیم که چگونه می‌توانید زنان پول پرست و پول دوست که را تشخیص دهید.

12 نشانه بارز زنانِ پول پرست / مراقب این علائم باشید!

۱. در مورد درامد و دارایی های شما زیاد سوال میپرسد.

قطعا صحبت درباره مسائل مالی در روابط جدی و روشن کردن مدیریت آن یکی از واجبات رابطه است و ما نیز بارها در مقالات مختلف روی آن تاکید داشته‌ایم اما این مورد جای مشخص، زمان مشخص و اصول مشخص دارد اما به طور کلی خانم‌هایی که به دنبال پول هستند دارای کنجکاوی مالی زیادی نسبت به درآمد شریک عاطفی‌شان دارند و به خصوص این مورد در اوایل رابطه بسیار برجسته‌تر خواهد بود و ممکن است شما با سوالاتی مانند :”ماشین مال خودته؟”، “بابات باغ هم داره؟”، “چقدر به مامانت اینا پول می‌دی”، “کفشات فیکه یا اصله”، “حقوقت چقدره”، “به جز حقوقت درآمد دیگه‌ای هم داری؟”، “سهام داری”، “شریکت چند درصد مشارکت داره”، و … روبرو شوید.

۲. از هدایایی که جنبه احساسی دارند استقبال نمیکند چون گران نیستند!

قطعا هر فردی از دریافت هدیه آن هم از طرف شریک عاطفی‌اش خوشحال می‌شود، رابطه مانند یک گل است که نیاز به توجه و مراقبت دارد و یکی از مواردی که می‌تواند این توجه را نشان دهد قدردانی و تشکر به وسیله هدیه در مناسبت‌های مختلف است. اما نکته اینجاست که این هدیه لازم نیست همیشه بار مالی بالا داشته باشد و گاهی می‌تواند حتی با کلام ابراز شود.

اما برخی خانم‌ها هیچگونه هدیه‌ای را به جز هدایای مالی آنهم از نوع سنگینش قبول ندارند. اینکه گاهی یک خانم دلش بخواهد از سمت شریک عاطفی‌اش چنین هدیه‌ای را دریافت کند ممکن است قابل قبول باشد اما اینکه اگر با یک بار فراموش کردنِ این روند شاکی شود و کل رابطه را زیر سوال ببرد در هیچ کجای علم قابل قبول نیست. گاهی حتی این خانم‌ها خودشان هدیه را انتخاب می‌کنند و شما موظف به پرداخت آن هستید.

در چنین رابطه‌ای ارزش معنوی هدیه‌ها معمولا پایین است و اگر هدیه ای به او بدهید که ارزش معنوی و احساسی اش بیشتر از ارزش مادی‌اش باشد از این هدیه استقبال نمیکند و آنطور که باید برای دریافت هدیه از طرف شریک عاطفی خود ذوق نمیکند!

۳. فقط قدردان هدیه های گران قیمت شماست نه عشق و محبت شما!

12 نشانه بارز زنانِ پول پرست / مراقب این علائم باشید!

یکی از نشانه های بارز زنان و دختران پول پرست قدردان نبودن آنهاست. دختران پول پرست ممکن است قدردان هدایای گران قیمت شما باشند اما به سختی از محبت‌های کلامی‌تان، حضورتان، توجه‌تان به رابطه، گذشتتان، وقتیکه برای او می‌گذارید و به طور کلی موارد غیرمادی تشکر و قدردانی می‌کند!

۴. شما اولویتش نیستید و بیشتر به فکر خوشگذرانی با دوستانش با پول شماست!

یکی دیگر از مشخصات زنان پول پرست این است که وقت گذراندن با شما اولویتش نباشد و خوشگذرانی با دوستانش آن هم با خرج و پول شما را به وقت گذراندان با خودتان ترجیح میدهد.

۵. هیچوقت به شما نزدیک نمیشوند و صمیمی نمیشوند و رابطه را سطحی نگه میدارند.

یکی از نشانه‌هایی که نشان دهنده این است خانم رابطه شما را برای پول‌هایتان می‌خواهد این است که رابطه شما به جای عمیق شدن، صمیمی شدن، نزدیک شدن و کامل شدن سطحی باقی می‌ماند. چون اولا اگر کسی شما را برای پول بخواهد مهر و محبت چندانی را نمی‌تواند نثار شما کند و بدون مهر و محبت صمییمت تقریبا غیر ممکن است و همچنین همانطور که در بالا توضیح دادیم در چنین رابطه‌ای بیش از اینکه دو طرف فرصت داشته باشند تا رابطه‌ان را ارتقا دهند درگیر حواشی مالی هستند.

زن پول پرست بیش از شریک عاطفی‌اش و فکر کردن درباره او به مال و اموال او فکر می‌کند و فرصت چندانی برای شناخت خودِ واقعی او ندارد و تنها زمانی سمت او می‌رود که بداند می‌تواند از امکانات او استفاده کند و تعجبی ندارد که نتواند روی ارتقای رابطه‌اش کار کند.

۶. هیچ درامدی ندارند اما پر افاده و تجملاتی هستند!

12 نشانه بارز زنانِ پول پرست / مراقب این علائم باشید!

از دیگر نشانه‌ های مهم دختران پول پرست و پول دوست این است که با وجود اینکه درآمدی ندارند اما به قول معروف سلیقه لاکچری و پر زرق و برقی دارند و از آن مهم‌تر از شما انتظار دارند که این زرق و برق را برایشان فراهم کنید! آن‌ها رستوران‌های گران، لباس‌های برند، سفرهای پر خرج و هدایای ارزشمند را از شما طلب خواهند کرد. شاید بگویید چه اشکالی دارد اگر کسی چنین سلیقه‌ای داشته باشد و بتواند از پس هزینه‌هایش برآید؟

باید بگوییم که هیچ اشکالی ندارد اما به شرط آنکه شریک عاطفی‌اش را وسیله‌ای برای فراهم کردن این شرایط نبیند و بدون این شرایط نیز بتواند در کنار پارتنر خود از لحظاتشان لذت ببرند. دختران پول پرست معمولا به دلیل علاقه به دنیای پر زرق و برق و تجملاتی‌شان از اولین و مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب شریک عاطفی‌شان پولدار بودن اوست.

۷. احساساتش وابسته به پولی است که برایش خرج میکنید.

شاید بتوان گفت مهم‌ترین نشانه‌ای که می‌توانید با آن رابطه‌تان را در اینباره محک بزنید این است که ببینید در شرایط بد اقتصادی‌تان رفتار شریک عاطفی‌تان چگونه است؟ آیا هنگام سختی و شرایط بد مانند یک شریک عاطفی معقولی با صمییمت کنارتان می‌ماند؟ مانند یک هم تیمی به شما کمک می‌کند که از این شرایط عبور کنید؟ یا اینکه کم کم رفتارش عوض می‌شود، غرغرهایش شروع می‌شود؟ تماس‌هایتان را کمتر جواب می‌دهد و …؟ اگر او یک شریک عاطفی واقعی باشد و شما هم برایش نقشی به جز عابر بانک داشته باشید او سعی می‌کند شرایطتتان را درک کند و کمک کند بتوانید اوضاعتان را مدیریت کنید و بار اضافه‌ای روی مشکلاتتان نخواهد بود.

۸. شما را پول دوست جلوه میدهد!

گاهی برخی از خانم‌ های پول پرست، این خصلت و ویژگی‌شان را روی شما فرافکنی می‌کنند. فرافکنی یک مکانیزم روانی ساده است که به زبان ساده یعنی آنچه فرد در ذهن خودش وجود دارد به شما نسبت می‌دهد! به عنوان مثال از شما می‌خواهد فلان خرج را بکنید و وقتی با دلایل منطقی برایش توضیح می‌دهید که چنین امکانی ندارید با این جملات روبرو می‌شوید:” تو فقط به فکر پولی”، فقط پولات برات مهم، به من و رابطه فکر نمی‌کنی”، “بود و نبود من برات فرقی نداره تا وقتی پولات هست” و … .

۹. فقط به فکر ارتقای موقعیت خود با پول شماست.

12 نشانه بارز زنانِ پول پرست / مراقب این علائم باشید!

قطعا افراد در رابطه سالم علاوه بر پیشبرد رابطه‌شان به دنبال رشد خود و اهداف شخصی‌شان نیز هستند و این موضوع کاملا طبیعی است اما این شیوه زمانی سالم است که شما در کنار داشتن نقش شریک عاطفی و در نظر گرفتن صلاحدید رابطه‌تان درباره اهداف شخصی‌تان هم برنامه ریزی کنید اما خانم‌های پول پرست چندان به صلاح شما فکر نمی‌کنند و تنها به دنبال ارتقای موقعیت خودشان هستند و سعی می‌کنند تا زمانی که با شما هستند نهایت استفاده را برای این کار بکنند.

۱۰. برای او یک گزینه هستید.

برای خانم‌ های پول پرست به ویژه در یک رابطه غیر رسمی که هنوز به ازدواج ختم نشده شما یک گزینه هستید نه انتخاب اصلی او! اگر الویتِ کسی باشید او شما را از بین افرادی که از هر لحاظ بالاتر از شما هستند انتخاب و به دیگران ترجیحتان می‌دهد اما زمانی که یک گزینه هستید به اصطلاح در آب نمک نگه داری می‌شوید و اگر گزینه پولدارتری از شما وجود داشته باشد به راحتی با شما جایگزین خواهد شد!

۱۱. برای رسیدن به اهداف مالی خود با شما مهربانتر میشود.

12 نشانه بارز زنانِ پول پرست / مراقب این علائم باشید!

یکی دیگر از نشانه‌های زنان  پول پرست این است که هنگامی که از شما چیزی بخواهند رفتارشان عوض می‌شود و ممکن است ناگهان به طرز عجیبی با شما مهربان‌تر و صمیمی‌تر شوند تا به خواسته مالی‌شان برسند. این رفتار کاملا یک استفاده ابزاری است و در واقع آن‌ها زمانی شما را لایق و مستحق توجه و مهر و محبتشان می‌دانند که هزینه آن را پرداخت کرده باشید و این موضوع با پروتکل رابطه سالم در علم روانشناسی همخوان نیست. در یک رابطه سالم شما همیشه لایق احترام، توجه، محبت و حمایت شریک عاطفی‌تان هستید نه تنها زمانی که پول دارید.

۱۲. زیر بار هیچ پرداختی نمیرود.

یکی از مهم‌ترین نشانه‌های خانمی که شما را پول می‌خواهد این است که زیر بار هیچ گونه هزینه و پرداختی در رابطه نمی‌رود. شاید در قرار اول با توجه به فرهنگ و جامعه ما عرف باشد یک آقا هزینه مالی را مدیریت کند اما ما در مورد یک رابطه طولانی مدت صحبت می‌کنیم که هزینه‌هایش فراتر از پرداخت صورت حساب رستوران و کافی شاپ است. این موضوع به خصوص اگر خانم رابطه شاغل و دارای درآمد مستقل باشد بیشتر صدق می‌کند.

اینکه چه زمانی و برای چه موردی یک خانم لازم است در رابطه هزینه کند بستگی به فرهنگ شما، نوع رابطه‌تان، ویژگی‎‌های شخصیتی‌تان و خیلی موارد دیگر دارد. ما در مورد خانمی صحبت می‌کنیم که به هیچ عنوان حاضر نیست کوچکترین قدم مالی برای رابطه بردارد اما توقع دارد شما هیچ کوتاهی در این زمینه نکنید.

12 نشانه بارز زنانِ پول پرست / مراقب این علائم باشید!

کلام آخر

اصلاح پول پرست و پول دوست در مورد خانم‌هایی به کار می‌رود که معیارهای مالی الویت اول انتخاب آن‌ها در شریک عاطفی‌ است. قطعا در نظر گرفتن شرایط مالی موضوع مهمی است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت و نمی‌توانیم همه خانم‌هایی که به این موضوع به صورت منطقی نگاه می‌کنند را متهم به پول پرستی کنیم.

اما این موضوع را هم نمی‌توان نادیده گرفت که برخی دیگر از خانم‌ها به صورت افراطی همه ویژگی‌های انسانی یک فرد را فدای مال و اموالش می‌کنند این خانم ها اصولا دارای مشخصات و ویژگی های خاصی هستند این ویژگی ها مختص زنان پول پرست است ما در این مقاله به تشریح کامل ویژگی های زنان پول پرست پرداختیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز