بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

مانتو اسپرت یکی از سبک های مانتو مورد علاقه بانوان است که به عنوان یک مانتوی راحت مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از این مانتو روزمره بوده و همینطور برای درهمی های خودمونی، خرید، باشگاه، کلاس و دانشگاه و ... مناسب است. مانتو اسپرت، مانتویی است که در آن احساس راحتی می کنید.

خرید مانتو اسپرت

مانتو اسپرت

مانتو اسپرت یکی از متداول ترین و پرطرفدارترین سبک های مانتو است که در بین همه سنین طرفدار دارد. این مانتوها تنوع بسیار زیادی دارند و برای هرجایی مناسب هستند به جز مجالس و مهمانی های رسمی! مشخصه اصلی مانتو اسپرت این است که بسیار راحت می باشند و با آن می توانید همه جا راحت و آسوده باشید. همانطور که گفتیم سبک و مدل مانتو اسپرت به تنهایی دارای تنوع زیادی است، مانتو اسپرت جلوبسته، مانتو اسپرت جلوباز، مانتو اسپرت تابستانی، پاییزه و بهاره، مانتو اسپرت دکمه دار و ... .

خرید مانتو اسپرت

ست کردن مانتو های اسپرت - استایل با مانتو اسپرت

مانتو اسپرت در طرح و رنگ هایی بی شمار دوخته می شود. این مانتو با پارچه های معمول مثل نخ، جین، تریکو، ویسکوز، کتان و …وجود دارند و برای ست کردن آن مهمترین آیتم شلوار مناسب این مانتو است. یکی از شلوارهای مناسب با مانتو اسپرت شلوار بگی است که هارمونی جذابی با مانتوهای اسپرت دارند. معمولا مانتوهای اسپرت بهاره و تابستانه را با این نوع شلوارها ست می کنند. البته شلوارهای بگی جین را می توانید در فصل پاییز و زمستان هم بپوشید.

خرید مانتو اسپرت

برای ست کردن مانتو های اسپرت معمولا از آیتم هایی مثل کفش راحتی و کتانی، کیف هایی با بند بلند و شال هایی با طرح ساده استفاده می شود. می توانید از ساعت مچی و عینک دودی هم برای ست کردن مانتو اسپرت استفاده کنید تا استایل شیک و جذاب تری داشته باشید.

همینطور اگر می خواهید استایل شیک تری داشته باشید در ست کردن مانتوی اسپرت خود حتما به رنگ آن توجه داشته باشید و دست کم دو آیتم مثل کیف و کفش یا شال را هماهنگ با آن انتخاب کنید.

خرید مانتو اسپرت

مانتو اسپرت 1403

ترند سال 1403 در مانتوهای اسپرت هم قابل مشاهده است. طراحی های ساده و شیک در کنار شلوار هماهنگ با پارچه آن! بیشترین چیزی که در مدل مانتو اسپرت 1403 به وضوح قابل مشاهده است ست مانتو شلوار اسپرت است که معمولا تا زانو و بالای زانو هستند، همینطور به صورت دکمه دار و بدون دکمه موجود می باشند و برای هر سن و سالی مناسب خواهند بود.

مانتو اسپرت تابستانی

خرید مانتو اسپرت

مدل مانتو اسپرت تابستانی و رنگ آن کاملا سلیقه ای است و با توجه به نوع اندام، سلیقه و رنگ پوست شما انتخاب می شود. اما معمولا رنگ مانتوهای اسپرت تابستانی شاد و روشن است و طراحی ساده و مینیمالی دارند. پارچه های لخت و نخی آن کاملا مناسب گذراندن روزهای گرم و سوزان تابستانی هستند و با راحتی می توانید آن ها را با ایتم های دیگر ست کنید.

خرید مانتو اسپرت

متداول ترین مدل های مانتو اسپرت را بشناسید

همانطور که بارها اشاره کردیم مانتو اسپرت در مدل های بی شماری تولید می شود سعی داریم در ادامه پرفروش ترین آن ها را معرفی کنیم.

مانتو اسپرت کوتاه

خرید مانتو اسپرت

مانتو اسپرت کوتاه ترند سال 1403 است که معمولا جنس نخی و ساده ای دارند. این مانتوها برای خانم هایی با قد متوسط و کوتاه یک انتخاب عالی است و استایل آن ها را شیک تر از همیشه نشان می دهد. همینطور می توانید برای خرید، استفاده روزمره، مسافرت و ... از آن ها استفاده کنید.

از دیگر مدل مانتوهای اسپرت کوتاه، مانتو اسپرت پشت بلند می باشد که مورد استقبال بسیار زیادی هم قرار گرفت. این سبک مانتو مناسب افرادی است که قد کوتاهی دارند و اصلا دوست ندارند که طول پاهای خود را در زیر مانتو پنهان کنند.

مانتو اسپرت بلند

خرید مانتو اسپرت

مانت اسپرت بلند بیشتر مورد توجه خانم هایی است که بیش از 30 سال سن دارند اما به هر حال استفاده از آن کاملا سلیقه ای است.

مانتو اورسایز یا مانتوی اسپرت گشاد

خرید مانتو اسپرت

این مانتو نیست بسیار گشاد است و افراد با هر سایزی معمولا از آن­ها استفاده می­ کنند. مانتوهای اور سایز بسیار راحت و آزاد هستند و شما می توانید آن­ها را با شلوارهای جین مام استایل و کتونی­ هایی با رنگ شاد بپوشید. در مورد روسری و شال نیز پیشنهاد ما به شما این است که آن را با شال ست کنید.

مانتو اسپرت دانشجویی

خرید مانتو اسپرت

دختران جوان که دغدغه پوشیدن لباس های شیک و پوشیده را در محل تحصیل دارند، می توانند از این مدل مانتو اسپرت دانشجویی به راحتی انتخاب و استفاده کنند. هماهنگی این مدل با شلوار پارچه ای هم جنس مانتو و لگ دمپا نیز از زیبایی خاصی برخوردار است. شلوارهای مناسب این مدل راسته و دمپا خواهد بود.

مانتو اسپرت جلو بسته

مانتوهای نخی کوتاه جلو بسته با شلوار گشاد یا دامن ترند بی نظیری برای روزهای گرم سال است که به دلیل خنکی، راحتی و سادگی آن طرفداران بی شماری از همه سنین به خود جلب کرده است. تنوع رنگی این سبک در عین سادگی زیبایی را برای بانوان و دختران جوان به همراه دارد.

مانتو جین اسپرت

انتخاب مانتو ست جین این روزها بسیار مد شده است و به از مدل مانتوهایی است که با توجه به نوع پارچه دوخته شده در هر چهار فصل سال کاربرد دارند. مانتو جین طرفداران بسیار زیادی دارد و ست کردن آن به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید با توجه به مکانی که می خواهید در آنجا حضور داشته باشید این مدل مانتو را پیدا کنید.
همچنین مانتو اسپرت جین را می توانیدبه صورت جلو بسته و جلو باز بپوشید.

ست مانتو شلوار اسپرت

خرید مانتو اسپرت

ست مانتو شلوار اسپرت هم به شدت باب شده و خانم ها در بازار آن ها را انتخاب خوب و به صرفه ای می دانند. این سبک از مانتو شلوار با یکدیگر به فرش می رسد و جنس و رنگ آن ها یکی است. ست کردن آسان آن غیر قابل انکار است و استایل شیک و یک دستی به شما می بخشند.

 

خرید انواع مانتو اسپرت از مانتو میرداماد

مانتو میرداماد، یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه های مانتو در تهران است و در آن می توانید انواع مانتو را با بهترین کیفیت و قیمت پیدا کنید. در گالری مانتو میرداماد به سلیقه نسل امروزی بسیار توجه نشان داده شده تا بتوانند رضایت شما عزیزان شیک پوش و خاص پسند را جلب کنند. کافی است نام فروشگاه را سرچ کرده و وارد سایت شوید و از محصولات متنوع و شیک ما دیدن کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز