بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
پزشک معالج عمو قناد با انتشار تصویری از وی روی تخت بیمارستان و بعد از جراحی در فضای مجازی در مورد خاطراتش با عمو قناد و وضعیت سلامت او نوشت!

اخرین اخبار از وضعیت جسمانی و سلامت عمو قناد پس از تصادف شدیدش

پس از تصادف شدید عمو قناد مجری محبوب کودکان دهه شصت و هفتاد امروز در این مطلب از سوربان به بررسی جزئیات تازه منتشر شده از وضعیت سلامت جسمانی او و تصویری از عمو قناد روی تخت بیمارستان و پس از جراحی کنار پزشکش با شما هستیم.

کودکی که عمو قناد میدید پزشک شد و جان او را نجات داد! + 1 عکس از عمو قناد بعد از عمل

پزشک مجید قناد (عمو قناد) با انتشار یک پست در فضای مجازی از بهبود حال این مجری محبوب کودکان دهه شصت و هفتاد خبر داد.

دکتر مولایی پزشک عمو قناد با انتشار تصویر زیر با عمو قناد در صفحه مجازی خود در اینستاگرام نوشت: «چهل سال قبل وقتی ۱۰ سالم بود و مسابقه از مدرسه تا مدرسه رو میدیدم حتی نمیتونستم تصور کنم با عموقناد اینطوری روبرو بشم . حال عمو قناد مساعد است. خوشبختانه جراحی به خوبی انجام شد و الان مشکلی ندارن.»

کودکی که عمو قناد میدید پزشک شد و جان او را نجات داد! + 1 عکس از عمو قناد بعد از عمل

عمو قناد چی شده؟

مجید قناد معروف به عماد قناد تهیه کننده و مجری برنامه‌های کودک تلویزیون که کودکان و نوجوانان دهه شصت و هفتاد با او خاطره های بسیار دارند، پس از یک تصادف شدید، برای تخلیه لخته خونی بستری شده و تحت جراحی قرار گرفته است!

عمو قناد ضربه مغزی

مجید قناد (عمو قناد) مجری پیشکسوت و خاطره‌ساز تلویزیون ، پس از جراحی اخیر، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است؛ پسر مجید قناد، ضمن تایید خبر تصادف این مجری پیشکسوت گفت: پدرم در بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان بستری است و فردا به بخش عمومی منتقل می‌شود.

«سپهر قناد» فرزند «مجید قناد» مجری، کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره وضعیت جسمانی پدرش عنوان کرد: متاسفانه خبری در فضای مجازی مبنی بر این که حال عمومی پدرم خوب نیست و به دلیل ضربه مغزی ناشی از تصادف تحت جراحی قرار گرفته است، منتشر شده که درست نیست و حال پدرم کاملاً خوب است.

عمو قناد در بیمارستان

فرزند عمو قناد در توضیح اتفاقی که برای «مجید قناد» افتاده است، توضیح داد: پدرم ۴۰ روز قبل، تصادف کرده بود که مشکل خاصی هم برایش پیش نیامد؛ تا اینکه چند روز قبل به دلیل لخته خونی که در سرش به وجود آمده بود و ممکن است به دلیل تصادف چند وقت قبل هم باشد، به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

پزشک مجید قناد نوشت: «چهل سال قبل وقتی ۱۰ سالم بود و مسابقه «از مدرسه تا مدرسه» را می‌دیدم، حتی نمی‌توانستم تصور کنم با آقای قناد اینطوری روبه‌رو بشوم. خوشبختانه جراحی خوبی انجام شد و الان مشکلی ندارند.»



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز