بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
این شما و این تیزر غافلگیر کننده سریال زخم کاری 3 فصل سوم + تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال زخم کاری ۳.

آنونس غافلگیر کننده زخم کاری فصل 3 با مرگ سمیرا

تیزر زخم کاری ۳ رونمایی شد، در ادامه این مطلب از سوربان همراه ما باشید تا همه چیز درباره زخم کاری ۳ (زخم کاری 3) را بخوانید و همچنین جدیدترین تیزر زخم کاری ۳ که بسیار غافلگیر کننده است را ببینید.

رونمایی از تیزر زخم کاری 3 و غافلگیری اول فیلم با مرگ سمیرا + تاریخ و ساعت پخش زخم کاری ۳

زخم کاری ۳ انتقام

زخم کاری ۳ ؛ انتقام نام فصل سوم سریال محبوب زخم کاری است که تا کنون ۲ فصل از این در پلتفرم فیلیمو پخش شده که با استقبال بی نظیر بینندگان مواجه شده است.

فصل سوم زخم کاری کی میاد؟

سوالی که این روزها بسیار پرسیده می‌شود، مشخص شدن دقیق زمان پخش زخم کاری ۳ است. باید بگوییم که قسمت اول این سریال محبوب، جمعه ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح از فیلیمو پخش خواهد شد.

در فصل سوم زخم کاری قرار است همانند فصل های پیشین با داستان‌های جدیدی مواجه شوید و هم اینکه چهره‌ های تازه‌ای پا به سریال می‌گذارند. فصلی که آبستن اتفاق زیادی است…

فصل سوم زخم کاری چند قسمت است؟

هنوز اطلاعات دقیقی درباره تعداد قسمت های زخم کاری ۳ در دسترس نیست اما احتمالا همانند فصل دوم زخم کاری باید منتظر ۱۳ قسمت از این سریال جذاب باشیم.

پوستر رسمی زخم کاری ۳

رونمایی از تیزر زخم کاری 3 و غافلگیری اول فیلم با مرگ سمیرا + تاریخ و ساعت پخش زخم کاری ۳

داستان زخم کاری ۳

فصل سوم «زخم کاری» با بازگشت جواد عزتی و حضور او در مسیر داستان خونین فصل دو آغاز می‌شود؛ داستانی که با حضور طلوعی و سیما و صف آرایی جدید برای تصاحب میراث ریزآبادی جذابیت و تعلیق ویژه‌ای دارد. به ویژه که مالک علاوه بر اینکه دنبال مهره اصلی و پشت‌پرده تمام اتفاقات است، نیم‌نگاهی هم به انتقام از قاتل فرزندانش دارد!

بازیگران زخم کاری ۳

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک بازیگران فصل گذشته «زخم کاری» بودند، چهره‌هایی که برخی از آن‌ها مثل مهران غفوریان در نقش شفاعت و یا مرتضی امینی‌تبار در نقش میثم، پسر مالک گرفتار پایان پرخون این زخم شدند و در فصل جدید حضور ندارند.

در این مطلب درباره زخم کاری ۳ خواندید و دانستید که زخم کاری ۳ چه زمانی قرار است پخش شود در انتها از شما دعوت میکنیم تیزر زخم کاری ۳ را نیز تماشا کنید.

تیزر زخم کاری ۳

 


دانلود ویدیو

به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز