بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
دوران نامزدی یکی از جذابترین و به یاد ماندنی ترین لحظات در زندگی زناشویی و برای هر فرد است. جذابیت های آزادی در رابطه های جنسی در قبال مسئولیت های دوران نامزدی سبب شده تا رابطه های جنسی به طور کامل رخ ندهد.

عشق بازی در دوران نامزدی و شیطنت های دوران نامزدی

عشق بازی در دوران نامزدی یکی از زیباترین و لذت بخش ترین خاطرات یک زوج است. این امر می تواند به افزایش صمیمت بین زوجین بیانجامد و باعث آشنایی و شناخت عمیق تر آنان از نیازها و علایق یکدیگر به خصوص در زمینه جنسی شود.
این مقاله از سایت سوربان در پی معرفی روش های مختلف عشق بازی در دوران نامزدی است. برای کسب آگاهی بیشتر در این زمینه در این مقاله با ما همراه باشید.

title

عشق بازی در دوران نامزدی به چه معنی است؟

عشق بازی یا معاشقه مجموعه ای از رفتارهاست که باعث انگیزش نیروی جنسی در زنان و مردان می شود. عشق بازی می تواند شامل حرکات فیزیکی مانند بوسیدن، لمس کردن، در آغوش گرفتن، نوازش کردن و یا غیر فیزیکی مانند خوب صحبت کردن باشد.

تحقیقات نشان داده زوج هایی که پیش از رابطه جنسی کامل به عشق بازی می پردازند، روابط جنسی لذت بخش تر و پر شورتری را تجربه می کنند.
عشق بازی صرفا برای لذت بردن انجام نمی شود بلکه برای آمادگی جنسی، افزایش صمیمیت زناشویی میان زن و مرد و شناخت احساسات جنسی صورت می گیرد.
در کشور ما معمولا عشق بازی در دوره نامزدی و پس از خوانده شدن صیغه محرمیت اتفاق می افتد. بسیاری از افراد در دوره نامزدی هنوز بلد نیستند که چطور باید عشق بازی کنند که همین امر باعث سردرگمی و اضطراب خواهد شد.

عشق بازی در دوران نامزدی ممنوع یا مجاز؟

بسیاری از زوجینی که تازه نامزد کرده اند این سوال را دارند که آیا می توان در دوره نامزدی به عشق بازی پرداخت یا خیر؟ پاسخ این سوال تا حد زیادی به شرایط شما بستگی دارد. شما با در نظر گرفتن شرایط خانوادگی، فرهنگی و احساسی باید به این سوال پاسخ دهید. به طور کلی و از دیدگاه علم روانشناسی عشق بازی کردن در دوره نامزدی کاملا مجاز است.

title

بنر

شما با معاشقه می توانید رابطه خود با طرف مقابل را یک مرحله ارتقا دهید و احساسات جنسی او را کشف کنید. اگر از رابطه جنسی کامل ترس دارید عشق بازی در دوران نامزدی یک روش کاملا صحیح و بی خطر برای شماست که لذت جنسی را کشف کنید. عشق بازی باعث نزدیکی بیشتر شما و همسرتان می شود و رابطه شما را عمیق تر می کند.

البته برای عشق بازی کردن در دوران نامزدی بهتر است برخی نکات را در نظر بگیرید. نکاتی برای عشق بازی کردن در دوره نامزدی عشق بازی یک عمل لذتبخش و عاشقانه است اما اگر به صورت کورکورانه انجام شود بعدها شما را پشیمان خواهد کرد.

title

برای عشق بازی باید این سه نکته را در نظر بگیرید:

  • پیش از شناخت کامل به عشق بازی نپردازید

برای برخی از زوج ها دوره نامزدی هنوز دروره شناخت است. این یعنی دختر و پسر در این دوره هنوز برای ازدواج مطمئن نیستند. اگر شما نیز از ازدواج با طرف مقابل مطمئن نیستید با او به عشق بازی نپردازید. معاشقه می تواند شما را وابسته کند و باعث چشم پوشی از تصمیمات منطقی شود. با این حساب بهتر است عشق بازی را به دوره پایانی نامزدی موکول کنید.

زمانی که از نظر فکری و احساسی به طور کامل با شریک خود آشنا شده اید و قصد ازدواج با او را دارید.

  • خود یا طرف مقابل را تحت فشار قرار ندهید

متاسفانه در برخی از روابط آقا پسر دختر خانم را مجبور به انجام معاشقه می کند این در حالی است ک هنوز دختر به آمادگی کامل برای عشق بازی نرسیده. یکی از نکاتی که در معاشقه پیش از ازدواج باید به خاطر داشته باشید این است که به هیچ عنوان نه خودتان را تحت فشار قرار دهید و نه دیگری را به کاری مجبور کنید. همه چیز باید در آزادی کامل اتفاق بیفتد.

title

  • رابطه کامل نداشته باشید

این که در عشق بازی و اعمال جنسی تا کجا پیش بروید به عهده شماست اما روانشناسان معتقدند بهتر است پیش از ازدواج رابطه جنسی کامل یا همان رابطه جنسی واژینال نداشته باشید.

رابطه جنسی واژینال باعث از دست رفتن پرده بکارت در دختران می شود. این موضوع ممکن است در صوررت جدایی چالش هایی را از نظر فرهنگی برای دختر و از نظر قانونی برای پسر ایجاد کند. علاوه بر این رابطه واژینال حتی اگر محافظت شده باشد ممکن است باعث بارداری ناخواسته و سقط جنین در دوره نامزدی شود.

آموزش عشق بازی در دوران نامزدی

عمدتا زوج های جوان از روابط جنسی دوره نامزدی با شور و اشتیاق یاد می کنند چرا که اکثر افراد اعتقاد دارند: بیشترین لذت در عشق بازی های اولیه نهفته است. اگر شما هم می خواهید یک معاشقه ی  بینظیر با نامزد خود داشته باشید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

10 روش عشق بازی در دوران نامزدی و عقد

بعد از خواندن صیغه عقد دو نفر از نظر شرعی زن و شوهر محسوب خواهند شد. در این دوران هر دو طرف تمایل دارند روابط پرشورتری با همدیگر داشته باشند و از این دوران لذت ببرند. یکی از راه هایی که می توانید رابطه گرم تری با هم داشته باشید عشق بازی کردن است.

در ادامه قصد داریم شما را با راه کارهایی فوق العاده عشق بازی در دوران نامزدی با طرف مقابل آشنا کنیم تا دوران شگفت انگیزی را با هم سپری کنید.

title

۱- برای شروع عشق بازی با هم صحبت کنید

قبل از شروع هر گونه عشق بازی با یکدیگر هم کلام شوید. سعی کنید با بیان بعضی از صحبت ها او را به سمت عشق بازی سوق دهید. زنان بیش از چیز دیگری از طریق صدا تحریک خواهند شد.

پس تلاش کنید با طرف مقابل خود عاشقانه حرف بزنید. به او بگویید دوستت دارم. به نوعی شما با این حرف زدن می توانید او را نوازش کنید. اگر در گفتن بعضی از مسائل خجالت می کشید در مکانی خلوت آن ها را با خود تمرین کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید.

۲- برای عشق بازی در دوران عقد او را نوازش کنید

یکی از راه های عشق بازی در دوران عقد نوازش طرف مقابل است. هنگامی که در کنار یکدیگر هستید هیچوقت نوازش کردن را فراموش نکنید. سر او بر روی پاهای خود قرار دهید و موهایش را نوازش کنید.

هیچ چیز به اندازه نوازش موها به دخترها و حتی در مواردی پسرها آرامش نمی دهد. مردان نیز از عشق بازی با دستانشان لذت می برند.

۳- او را ببوسید

از نظر علم رواشناسی بوسیدن لب ها تاثیر بسیار به سزایی بر روی افراد دارد؛ زیرا در پشت لب ها رشته های عصبی حساسی قرار دارد. برای بوسیدن روش های بسیاری وجود دارد. مثلاً می توان لب های طرف مقابل خود را با فشار کم گاز بگیرید، لب های او را بمکید و یا زیر گردن او را ببوسید.

هر روزی که او را می بینید حتماً این کار را انجام دهید. هر کدام از این روش ها تاثیر زیادی برای بر انگیختن احساسات طرف مقابل دارد. حتماً و قبل از بوسین او دندان ها و دهان خود را تمیز و خوشبو کنید.

title

۴- از طریق پیام با هم عشق بازی کنید

در حال حاضر استفاده از گوشی های همراه همه گیر شده و اکثر افراد از این تکنولوژی استفاده می کنند. دختر و پسر نیز در دوران عقد می توانند از این وسیله برای عشق بازی استفاده می کنند.

شما می توانید با استفاده از این پیام ها طرف مقابل را احساساتی کنید و به نوعی خاصی با او یک عشق بازی مجازی داشته باشید. پس گوشی های هوشمند نیز می توانید یک وسیله برای عشق بازی در دوران عقد باشد مخصوصا اگر در ابتدا عشق بازی به صورت واقعی برایتان کمی مشکل است.

۵- برای عشق بازی در دوران عقد او را در آغوش بگیرید

طرف مقابل خود را در آغوش بگیرید. او را به سینه خود چسبانده و به آرامی فشار دهید. این کار باعث می شود که وی احساس امنیت کرده و شما را به عنوان یک تکیه گاه محکم برای خود قرار دهد.

شاید شما گمان کنید که این فشار دادن باعث درد و ناراحتی او خواهد شد، اما این گونه نیست او از این فشار دادن لذت می برد و دوست دارد شما بیشتر این کار را تکرار کنید. می توانید از پشت سر خود را به همسرتان چسبانده و او را در آغوش بگیرید.

۶- برای عشق بازی در دوران عقد همدیگر را ببویید

همه از عطر و بوی خوش لذت می برند. می توان گفت یکی از کارهای اصلی برای عشق بازی در دوران عقد استفاده از عطرهای خوش بو در هنگامی که با همسر خود هستید است.

وقتی که همدیگر را در آغوش می گیرید سعی کنید از عطر و ادکلن های محرک استفاده کنید و از بودن در کنار هم لذت ببرید. سعی کنید از عطرهایی استفاده کنید که طرف مقابل شما آن را دوست دارد.

۷- نقاط حساس طرف مقابل را لمس کنید

یکی دیگر از راه های عشق بازی در دوران عقد لمس کردن نقاط حساس بدن می باشد. هنگامی که در کنار همسر خود تنها هستید نقاط حساس او را لمس کنید. لمس کردن موجب تحریک همسر شما شده و در مقابل او نیز شما را بیشتر از قبل لمس خواهد کرد.

در واقع این کار یک عمل متقابل است. معمولاً در مردان آلت مردانه و در زنان سینه ها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند پس لمس کردن آن ها فراموش نشود و هیچوقت از انجام این کار خجالت نکشید.

title

۸- با بدن همسر خود بازی کنید

هنگامی که یک نقطه از بدن همسر خود را لمس می کنید. بوسیدن این نقطه را چند بار تکرار کنید. بعد به نقطه دیگری از بدن او رفته و آن را ببوسید. این بازی کردن و حرکت چرخشی و غافلگیری موجب بالا رفتن عطش طرف مقابل شما خواهد شد و برای او بسیار آرامش بخش خواهد بود. تمام نقاط بدن را لمس کنید.

۹- با لاله گوش همسرتان بازی کنید

یکی از حساس ترین نقاط بدن در خانم ها لاله گوش آن ها است. پس هنگامی که در کنار عشق خود هستید با لاله گوش او بازی کنید.

این کار باعث تحریک طرف مقابل شما خواهد شد و احساسات او با این کار شعله ورتر خواهد شد. پس بازی کردن با لاله گوش نیز یکی از راه های عشق بازی در دوران عقد است.

۱۰- از میوه، عسل و شکلات استفاده کنید

در هنگام عشق بازی می توانید از میوه، عسل، شکلات و … بهره بگیرید. برای مثال شما می توانید قبل از بوسیدن، لب های همدیگر را به عسل آغشته کنید. این کار بسیار جالب و هیجان انگیز خواهد بود، البته در صورتی که طرف مقابل شما از این کار خوشش بیاید و ناراحت نشود.

اما به یاد داشته باشید میل جنسی غریزه ای است که هر شخصی باید به آن پاسخ دهد. اما سعی کنید در دوران عقد آن را کنترل کنید و از داشتن رابطه جنسی خودداری کرده و خود را کنترل کنید و از بودن در کنار همدیگر لذت ببرید.

همچنین هیچوقت از انجام عشق بازی در دوران عقد خجالت نکشید؛ زیرا این کار به شناخت جنسی شما از یکدیگر کمک شایانی خواهد کرد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(41 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما:

بهترین ایده ها