بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در چند ماه اخیر خبرهایی در مورد جدایی بهاره رهنما از امیرخسرو عباسی در فضای مجازی دست بدست میشد و حالا بعد از مدت ها بهاره رهنما به این خبرها واکنش نشان داد.

بهاره رهنما در صفحه اینستاگرام تصویری منتشر کرده که دست چپ را نشان می دهد. در این دست به شکل واضح مشخص است که انگشتر ازدواج دیگر وجود ندارد در این مقاله از سوربان با ما همراه باشید تا جزئیات این اتفاق را بخوانید.

علت طلاق بهاره رهنما و حاجی لو رفت | ماجرای طلاق بهاره رهنما و حاجی

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر اول بهاره رهنما پیمان قاسم خانی نویسنده سینما بود که بعد از چند سال از هم جدا شدند.

بهاره رهنما یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد که دختر همسر اول او یعنی پیمان قاسمخانی است. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.

بهاره رهنما هم اکنون در ترکیه به سر می برد . بهاره رهنما در این سفر مثل همیشه جنجال در اینستاگرام ایجاد کرد . بهاره رهنمابا لایو های خود در اینستاگرام از تلاشش برای ساخت زندگی گفت و عنوان کرد بعد از 17 سال کار کردن الان وقت خوش گذرانی اش شده است . اما نکته جالب این سفر بهاره رهنما نبود حاجی بوده است . پیج های مختلف از جدایی بهاره رهنما و حاجی خبر دادند.

علت طلاق بهاره رهنما و حاجی لو رفت | ماجرای طلاق بهاره رهنما و حاجی

طلاق بهاره رهنما از همسر دومش امیرخسرو عباسی

حضور بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در برنامه شباهنگ اتفاقی بود که باعث شد تا شایعات مربوط به طلاق خانم بازیگر از همسر دومش دوباره سر زبان ها بیافتد. البته این بار مخاطبان با دیدن برنامه حامد آهنگی از نمایی دیگر به این مسئله نگاه کرده و تصور کردند که وقتی این دو با هم در یک برنامه شرکت کرده اند پس خبری از جدایی نیست و اخبار مربوط به طلاق آنها، شایعه بوده.

اما کمی نگذشت که بهاره رهنما با انتشار متنی در استوری اینستاگرامش، به نوعی همه چیز را روشن کرد، متنی که در ادامه میخوانید.

" به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست!

من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از "از دست دادن های سخت" :عاطفی، مالی، کاری و ...

اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و بعشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام!

و با همه وجودم "طلب خیر" برای همه دوستان و حتی قضاوتگرانم دارم.

پی‌نوشت:برنامه شب آهنگی که میبینید ماه ها پیش و قبل از تغییرات اخیر زندگی من ضبط شده."

استوری پر بحث بهاره رهنما در اینستاگرامش، واکنشی بود که به اخبار مربوط به رد شایعه طلاق او از امیرخسرو عباسی در فضای مجازی دست بدست میشد و بازیگر فیلم های افعی و پاستاریونی بظاهر حقیقت ماجرا را به گونه ای غیرمستقیم فاش کرد و میتوان گفت این استوری، اولین واکنش او به اخبار مربوط به جدایی از همسر دومش بود.

همچنین چندی بعد بهاره رهنما در لایوی که در صفحه اینستاگرام خود داشت بعد از سوال یکی از مخاطبان خود راجب ازدواج سومش پاسخ داد : خیر من مجرد هستم ! و این تاییدی بود بر خبر جدایی بهاره رهنما و حاجی یا امیرخسرو عباسی.

ماجرای آشنایی و ازدواج بهاره رهنما و حاجی

علت طلاق بهاره رهنما و حاجی لو رفت | ماجرای طلاق بهاره رهنما و حاجی

همسری که با هواپیمای شخصی برای فاتحه خوانی مزار مادرش رفته است ! امیرخسرو عباسی یک فعال اقتصادی است که به واسطه کارش با بهاره رهنما ارتباط داشت (بهاره رهنما مدل تبلیغاتی شرکتش شده بود) و بعد از مدتی که آنها به شناخت از هم رسیدن اقدام به ازدواج کردند. ازدواج بسیار جنجالی که تا الان حاشیه های آن به همراه بهاره رهنما است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 3.6 از 5)

نظرات شما:
  • نسترن شنبه, 29 مرداد 1401

    خوبه

    پاسخ مدیر:

    ممنون از لطف شما دوست عزیز سوربان.