بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
ازدواج دوم شهاب حسینی با خانم ساناز ارجمند عکاس و فیلمبردار رسما اعلام شد. شهاب حسینی و همسرش ساناز ارجمند اولین بار در اکران فیلم "شین" در کنار یکدیگر دیده شدند.

ازدواج دوم شهاب حسینی

در این مطلب از سوربان به موضوع ازدواج مجدد شهاب حسینی که این روزها جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرده است پرداخته ایم با ما در این مطلب همراه باشید.

ازدواج دوم شهاب حسینی با ساناز ارجمند با اختلاف سن 17 سال + عکس

ازدواج دوم شهاب حسینی با دختری که ۱۷ سال کوچکتر از اوست

شهاب حسینی پس جدایی از همسر اول خود، رسما برای بار دوم ازدواج کرد، شهاب حسینی  با یک هنرمند در عرصه عکاسی و از کارمندان خود ازدواج کرده است که همین چند روز پیش در اکران فیلم «شین» در کنار هم اولین بار دیده شدند.

ماجرای ازدواج اول شهاب حسینی

ازدواج دوم شهاب حسینی با ساناز ارجمند با اختلاف سن 17 سال + عکس
شهاب حسینی و همسر اولش

شهاب حسینی اولین بار در سال 1374 وقتی 22 ساله بود با «پریچهر قنبری» که تنها 15 ساله داشت و از همکاران تئاتری خود بود ازدواج کرد.

حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های، «محمد امین» متولد سال 1382 و «امیر علی» متولد سال 1390 می‌باشد.

ماجرای آشنایی شهاب حسینی با همسر اول

شهاب حسینی در رابطه با چگونگی آشنایی با همسر اول خود اینگونه می‌گوید :

یک روز از سربازی مرخصی گرفتم تا سری به رفقای دانشجو بزنم، آنجا بود که دیدم دختر خانم زیبا، ساده و محجوبی سرگرم مطالعه كتاب‌ هایش است.

هرچه خواستم با او ارتباط برقرار كنم ، نشد كه نشد با این حال در نگاهش چیزی دیدم كه تشویقم كرد به ادامه راهی كه منجر به ازدواج شد.

طلاق شهاب حسینی از همسر اولش

در سه سال اخیر، شهاب حسینی و همسرش «پریچهر قنبری» دیگر بصورت مشترک در هیچ محفل هنری دیده نشده و تمام تصاویر مشترک خود را از فضاهای مجازی همدیگر پاک کردند ولی هیچگاه به صورت رسمی در این رابطه صحبت نکردند.

همسر دوم شهاب حسینی کیست؟

روز دوشنبه 21 شهریور 1401 در اکران فیلم «شین» آقای شهاب حسینی اولین بار از همسر دوم خود بنام «ساناز ارجمند» به صورت رسمی رونمایی کرد.

ازدواج دوم شهاب حسینی با ساناز ارجمند با اختلاف سن 17 سال + عکس

اختلاف سن ۱۷ سال شهاب حسینی و همسر دومش

شهاب حسینی متولد 1352 و همسر دوم ایشان ساناز ارجمند سال 1369 به دنیا آمده است که فاصله سنی این زوج را به 17 سال می رساند.

بیوگرافی همسر دوم شهاب حسینی

ساناز ارجمند سال 1369 در شهر مشهد به دنیا آمده و در چند سال اخیر به تهران نقل مکان کرده و در پروژه های عکاسی مدلینگ و آتلیه ها فعالیت می کرد.

ازدواج دوم شهاب حسینی با ساناز ارجمند با اختلاف سن 17 سال + عکس
ازدواج دوم شهاب حسینی

شروع همکاری و آشنایی ایشان با شهاب حسینی از عکاسی در برنامه «هم رفیق» شروع شد و بعدا به استخدام شرکت «سون اسکای» آقای بازیگر هم درآمد.

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی متولد 14 بهمن 1352 در تهران، دیپلم رشته انسانی و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران می باشد.

بازیگری را از سال 1374 با تئاتر آغاز کرد و سال 1377 وارد عرصه گویندگی شد و در همین سال بعنوان مجری عهده دار اجرای برنامه «اکسیژن» در تلویزیون بود.

سال 1379 بازیگری را با سریال «پس از باران» آغاز کرد و یکسال بعد با سریال «پلیس جوان» به اوج شهرت رسید.

ازدواج دوم شهاب حسینی با ساناز ارجمند با اختلاف سن 17 سال + عکس
ازدواج شهاب حسینی و ساناز ارجمند

شهاب حسینی سالهای بعد هم به کار بازیگری و هم اجرا پرداخت. وی بخاطر بازی در فیلمهای سینمایی واکنش پنجم و شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت، درسال ۱۳۸۶ برای فیلم محیا از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، و در سال ۱۳۸۷ در همین جشنواره برای فیلم سوپراستار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

شهاب حسینی همچنین به خاطر فیلمهای پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود.

افتخارات شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. شهاب حسینی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد.

همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(23 امتیاز , میانگین: 3.3 از 5)

نظرات شما:
  • باران جمعه, 03 شهریور 1402

    ولی به نظرمن شایعه هست چون شهاب حسینی هروقت پیش ایشونه یه جوری دستاشو قفل کرده انگار نمیخواد به ایشون دست بزنه