بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

روتختی عروس ترک به دلیل ویژگیهای خاص جنس و بافت پارچه، رنگ ، مدل و تنوع در ابعاد نسبت به سایر کالاهای مشابه در بازار محبوبیت ویژه ای دارد. همه ما نیاز داریم که روزانه حداقل ۸ ساعت خواب آرام و به‌دور از دغدغه‌های روزانه داشته باشیم. مسلما هر نوع ابزار جانبی راحتی مانند روتختی و لحاف که به آرامش بیشتر ما کمک کند، بسیار مورد توجه قرار می گیرد. ستهای روتختی مهم‌ترین وسایل آماده‌سازی محیطی دل‌نشین برای خواب راحت شبانه هستند. اغلب عروس و دامادها روی خرید وسایل خانه مشترک‌شان حساسیت و دقت زیادی نشان می‌دهند. در این ‌میان وسایل اتاق‌خواب از این لحاظ که جنبه زیبایی‌شناسی مهمی در خانه دارد معمولاً انتخاب سختی خواهد بود.

روتختی عروس چی بخرم؟

  روتختی عروس ترک

روتختی عروس ترک یکی از کالاهایی است که خرید جهیزیه را خیلی راحت می‌کند. روتختی، لحاف، بالش، پتو، تشک هم از ملزومات راحتی اتاق‌خواب هستند که در برندهای ترک با بهترین کیفیت و ظرافت تولید می‌شوند.

هنگامی‌که زوج‌های جوان برای خرید وسایل اتاق‌خواب رؤیاهایی شان تصمیم می‌گیرند معمولاً باید روزهای متوالی به مراکز خرید متعدد سر بزنند تا نهایتاً گزینه‌ ایده‌آل شان را پیدا کنند. در این مدت اگر افراد برای طرح و مدل روتختی ایده‌ خاص ذهنی داشته باشند راحت‌تر می‌توانند کالای موردنظر را انتخاب کنند. اما معمولا بهترین و رضایت‌بخش ترین خریدها وقتی اتفاق می افتد که از محصولات برند شناخته شده ای خرید می کنید. مثال بارز آن برندهای ترک هستند که همیشه در تولید منسوجات پارچه‌ای با بهترین طراحی مدل، جنس و کیفیت امتحان شان را پس داده اند. این‌ روزها روتختی‌های ترک با جنس پارچه‌های پلی استر، تترون، کتان، نخی، ساتن و غیره در سایزهای استاندارد مطابق سلایق مختلف تولید می‌شوند.

ست روتختی ترک‌

تازه عروسها بیش ‌از هر بانوی دیگری در هنگام خرید وسایل اتاق خواب مانند سرویس تخت خواب و روتختی حساسیت به خرج می‌دهند. شاید دلیل اصلی‌اش تاثیر روتختی در چیدمان و دکوراسیون اتاق‌خواب باشد. جذابیت روتختی در ظاهر شیک و منحصربه‌فرد تختخواب و مهم‌تر از همه داشتن خواب راحت و آرام تاثیر مستقیم دارد. زیبایی و شیک بودن مهم‌ترین ویژگی جهیزیه عروس است که با وجود تنوع بی‌نظیر طرح و رنگ در برند های ترک اتفاق دور از ذهنی نیست. ست روتختی ترک در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها در مدل‌های عروس، فانتزی و مینیمال به بازار عرضه می‌شود. معمولاً افرادی که از برندهای ترک خرید می‌کنند تا سال‌های سال به آن پایبند شده و حتی تمایلی برای امتحان کردن جنس‌های سایر برندهای خارجی ندارند.

شاید دلیلش این باشد که این کالاها با وجود قیمت متعادل به تمام توقعات، سلایق و نیازهای کاربران به ‌طور تمام‌وکمال پاسخ می‌دهند. مهم‌تر از همه این‌که روتختی عروس ترک با زیبایی و جلای منحصربه‌فرد خود چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. مسلماً شما هم تایید می‌کنید که کیفیت پارچه روتختی‌های ترک و همچنین دوام و ماندگاری آن‌ به همان نسبت ظاهر شیک و ظریف در کشور ما زبانزد است. ضمن این‌که به دلیل تنوع مدل، رنگهای جذاب و بافت پارچه به ‌راحتی با انواع سرویس تخت خواب و دکوراسیون اتاق‌خواب ست می‌شوند.

روتختی عروس چی بخرم؟
روتختی عروس ترک

نحوه انتخاب بهترین روتختی عروس ترک

شاید از دید بعضی افراد سطحی‌نگر همین که روتختی عروس رنگ و لعاب خوبی داشته باشد کافی است. در نتیجه به عوامل دیگری مانند ضخامت، جنس و بافت پارچه، نرمی آن و ابعاد و وزن و غیره توجه چندانی نمی‌کنند. اما باید تاکید کنیم که روتختی عروس قرار است سال‌ها مورد استفاده قرار گیرد. پس باید ماندگاری زیادی داشته و در عین ‌حال سبک و راحت و نرم باشد. پس از انتخاب طرح و رنگ و مدل روتختی باید از مناسب بودن ابعاد آن برای تخت خواب اطمینان حاصل کنید. در نهایت می توانید در مورد اینکه ست روتختی شما چه اجزایی داشته باشد ( مانند کوسن و بالش اضافی) تصمیم بگیرید.

روتختی ساتن عروس

یکی از پرطرفدارترین روتختی های عروس مدلهای ساتن ساده یا تور و ساتن ترکیبی است. این روتختی ها در انواع ترک جنس بسیار لطیف و مرغوبی دارند و به هیچ عنوان باعث حساسیتهای پوستی نمی شوند. از سوی دیگر ساتن به دلیل جلوه براقی که دارد با دکوراسیون اتاق راحت تر ست می شود. با اینکه این مدل از روتختی در مقایسه با سایر انواع متداول تفاوت قیمت چندانی ندارد، اما بسیار شیک و منحصربه فرد است.

گروه مورن

با تولید و مونتاژ انواع تشک‌های طبی و کالای خواب به صورت بی‌وقفه در حال تلاش برای عرضه هرچه بهتر محصولات خود است.
متخصصین ما درصددند تا با تحقیق و آزمایش‌های دقیق، محصولاتی را با مدرن‌ترین ماشین‌آلات و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، کاملا مطابق با سبک زندگی و شرایط اقلیمی ایران به مشتریان عزیز ارائه دهند.

همچنین، ما در طی سال‌های فعالیت خود موفق به اخذ نمایندگی انحصاری چندین برند معتبر خارجی شده‌ایم تا حق انتخاب بیشتری به خریداران محترم بدهیم که از این رو مورن به متنوع‌ترین عرضه کننده در زمینه کالای خواب تبدیل شده است. ما در مورن، تیمی از خلاق ترین افراد و ایده پردازان را گرد هم آورده‌ایم تا بتوانیم دکوراسیون دلخواه شما را به گونه‌ای طراحی و اجرا نماییم تا رویای شما به حقیقت تبدیل شود.

www.morenhome.com



به این مطلب امتیاز دهید:
(12 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)

نظرات شما:
  • غیاثوند يكشنبه, 08 آبان 1401

    رو تختی دو نفره ترک قیمت چند شماره تماس جهت سفارش