بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
از کجا بفهمم قصد پسر ازدواجه؟ ازدواج یکی از مراحل شیرین در زندگی زن و مرد است. اگر بخواهید برای زندگی آینده‌تان تصمیم بگیرید، بهتر است مردانی که هیچ وقت با شما ازدواج نمی کنند را، به‌خوبی بشناسید. با علم به سبک رفتار چنین افرادی، می‌توانید زودتر به رابطه دل‌خواه‌تان دست پیدا کنید.

قطعا یکی از مهم ترین دغدغه های فکری کسانی که در رابطه هستند سرانجام رابطه است سرانجام رابطه بین دختر و پسر یا ازدواج است یا جدایی برخی افراد هدف های خاصی در زندگی دارند و بر اساس اهداف خود روابطشان را مدیریت می‌کنند.

اگر شما نیز دختری هستید که در رابطه هستید و نمیدانید سرانجام این رابطه چه خواهد شد، به ازدواج ختم میشود یا جدایی، این مطلب از سوربان را از دست ندهید چراکه در این مطلب به پاسخ سوالاتی مانند : چه مردانی اهل ازدواج نیستند؟ چطور باید مردانی که قصد ازدواج ندارند را بشناسیم؟ ازدواج با چه مردانی را باید فراموش کنیم؟ از کجا بفهمیم یک پسر قصدش از رابطه ازدواج است؟ و... پرداخته ایم.

این پسرها هرگز با شما ازدواج نمیکنند / 10 ویژگی پسری که قصد ازدواج ندارد
چگونه پسرانی که قصد ازدواج ندارند را بشناسیم

مردانی که قصد ازدواج ندارند چه ویژگی هایی دارند؟

۱. مردانی که علاقه ای به ازدواج ندارند

یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود، مردی که قصد ازدواج ندارد را بشناسید، طرز فکر او در خصوص اهداف آینده و تشکیل خانواده است. شوخی نیست! ازدواج نیازمند آمادگی، علاقه و هدف است. اگر مردی به هر دلیلی، علاقه‌ای به ازدواج نداشته باشد، نمی‌توانید به هیچ‌عنوان، او را به تصمیم برای ازدواج نزدیک کنید.

هرقدر شما خانم باکمالات، با شخصیت و فرهیخته‌ای باشید که دل چنین مردی را برده است، باز هم پس از ادامه رابطه، نمی‌توانید به‌عنوان همسر آینده روی او حساب کنید. عده زیادی از مردان، تجربه مطلوبی از خانواده ندارند و با الگو قراردادن زندگی شکست خورده اطرافیان، شور و شوقی برای ازدواج ندارد. این مدل مرد‌ها، اصلا قصد ازدواج ندارند و سعی می‌کنند این خط مشی را به مرور در ذهن شما ایجاد کنند، که در آینده آن‌ها خبری از همسر و ازدواج نیست.

۲. مسئولیت پذیر نباشد

این پسرها هرگز با شما ازدواج نمیکنند / 10 ویژگی پسری که قصد ازدواج ندارد

ازدواج، دنیایی از مسئولیت را به گردن دختر و پسر می‌اندازد. معمولا افرادی که تمایلی به پذیرش مسئولیت زندگی مشترک ندارند، تلاشی برای ازدواج نمی‌کنند. مردانی که مسئولیت پذیر نیستند، از ابتدا ذهن شما را با عدم تمایل به ازدواج، آماده می‌کنند. در برخورد با چنین افرادی، سعی کنید تصمیم قاطعی بگیرید و اگر قصدتان شروع زندگی مشترک با نیمه گمشده‌تان است، او را فراموش کنید.

۳. تجربه شکست عشقی دارد

بعضی مردان، در مواجهه با افرادی قرارگرفته‌اند که تجربه خوش‌آیندی از ازدواج و رابطه عاشقانه برای‌شان ایجاد نکرده‌اند. این مردان، به‌دلیل ضربه‌های روحی و عاطفی که در مواجهه با جنس مخالف دیده‌اند، علاقه و ذوق شروع رابطه ازدواجی را ازدست داده‌اند. هرچند، چنین افرادی ممکن است پس از مدتی که اعتمادشان جلب شد، بی‌تمایل به ازدواج نباشند؛ اما در رابطه با چنین افرادی راه سختی درپیش دارید. زیرا تجربه بد را، نمی‌توان به‌راحتی ازبین برد.

۴. رابطه را مخفی نگه میدارند

این پسرها هرگز با شما ازدواج نمیکنند / 10 ویژگی پسری که قصد ازدواج ندارد

یکی از ویژگی های اصلی مردانی که هرگز با شما ازدواج نمی‌کنند، مخفی کردن رابطه است. این تیپ مردها، معمولا شما را به دوستان و خانواده‌شان معرفی نمی‌کنند. حتی اگر مدت‌ها با آن‌ها در ارتباط باشید، باز هم تلاشی برای علنی کردن رابطه و سمت و سو بخشیدن به آن نمی‌کنند. عدم تمایل به معرفی کردن شما به خانواده، دوستان و همکاران، از ویژگی‌های بارز مردانی است که با شما ازدواج نمی ‌کنند. چنین افرادی، معمولا در مکان‌های عمومی و شلوغ نیز، تمایلی به همراهی شما ندارد.

۵. بهانه گیراند!

مردان بهانه گیر، افرادی هستند که مکررا اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند. اهدافی که، شما را تا رسیدن به زندگی مشترک، منتظر می‌گذارند. این مدل مردها، معمولا تمام اهداف زندگی‌شان را، مهم‌تر از ازدواج می‌دانند. مردانی که هرگز با شما ازدواج نمی‌ کنند، همیشه به دنبال پیشرفت هستند و ازدواج، هیچ جایگاهی در زندگی‌شان ندارد. چه بسا ازدواج را عاملی برای توقف پیشرفت می‌دانند. سعی کنید چنین افرادی را شناسایی کنید و در دام روابط بی سرانجام‌شان گرفتار نشوید.

۶. پرتوقع اند

این پسرها هرگز با شما ازدواج نمیکنند / 10 ویژگی پسری که قصد ازدواج ندارد

یکی از شاخصه‌هایی که نشان می‌دهد برخی مردان هرگز با شما ازدواج نمی کنند، توقع بیش از اندازه آن‌ها است. بعضی از این مدل مردها، خودشان را در آینه نگاه نمی‌کنند، ولی انتظار به‌دست آوردن زنی زیبا، خوش لباس، دانشمند، خوش برخورد و جذاب را دارند. انتظارات این مردان، هیچ انتهایی ندارد و میل شدید به کمال طلبی آن‌ها، همیشه مانع سر و سامان گرفتن‌شان می‌شود. با شناخت نحوه برخورد مردان پرتوقع، می‌توانید زندگی‌تان را از گرفتاری در چنین روابطی نجات دهید. یادتان باشد که مردان پر توقع، اعتماد به نفس شما را نیز، خراب می‌کنند و عزت نفس‌تان را خدشه دار خواهند کرد.

۷. بلاتکلیف اند

شخصیت افرادی که چندان اختیاردار زندگی‌شان نیستند و تکلیف‌شان با خودشان مشخص نیست، همیشه مانع ازدواج آن‌ها می‌شود. شروع زندگی مشترک، شروع تصمیمات جدی و عمیق است! افرادی که توانایی تصمیم گیری ندارند، نمی‌توانند برای چنین موضوع مهمی هدف مشخصی را تعیین کنند. این افراد، حتی پس از شروع رابطه و اعلام قصد ازدواج، در کسری از ثانیه ناپدید می‌شوند. حتما شما نیز چنین افرادی را از نزدیک یا دورادور دیده‌اید. این افراد، با شوق و ذوق زیاد رابطه‌ای جدی آغاز می‌کنند و بدون هیچ دلیل و انگیزه مشخصی، فرار می‌کنند.

۸. با تاهل مخالف اند

این پسرها هرگز با شما ازدواج نمیکنند / 10 ویژگی پسری که قصد ازدواج ندارد

دسته‌ای از مردان هستند که به‌شدت مخالف تاهل هستند. این افراد، معمولا عاشق دوران تجرد خود هستند. دورهمی‌های مجردی، تفریحات مجردی و روابط آن دوران، جایگاه ویژه‌ای برای چنین مردانی دارد. این مدل افراد، تاهل را چیزی برابر با دربند بودن می‌دانند. به همین‌دلیل، مردان مخالف تاهل، هرگز با شما ازدواج نمی‌کنند. این افراد، اصلا مناسب روابط متعهدانه نیستند. معمولا مردانی که چنین روحیاتی دارند، تا زمانی‌که به درک صحیحی از تاهل نرسند، اصلا به ازدواج فکر نمی‌کنند. پس سعی کنید، اگر طرف مقابل شما چنین فردی است، اصلا به نتیجه رابطه فکر نکنید و سعی کنید به روابط محکم‌تری پای‌بند شوید.

۹. به خانواده خود وابستگی شدید دارند

گاهی با مردانی مواجه می‌شوید که هنوز وابستگی زیادی به خانواده دارند. درواقع، منظور وابستگی غیرطبیعی است، که گاهی به پسرهای مامانی، گفته می‌شود. چنین افرادی، معمولا توانایی تصمیم گیری برای زندگی مشترک ندارند. وابستگی چنین مردانی به خانواده و یا مادرشان، تاحدی است که از لحاظ روانشناسی، بند ناف های جدا نشده نامیده می‌شوند. این مدل مردها، حتی درصورتی‌که تصمیم به ازدواج بگیرند، افراد مناسبی برای شروع زندگی مشترک نیستند و نباید بنای زندگی‌ و آینده‌تان را، بر تصمیمات سست چنین افرادی قراردهید.

۱۰. خود شیفته اند

شخصیت‌های خود شیفته، اصلا مناسب ازدواج نیستند. این افراد، در بیشتر مواقع اطرافیان را پایین‌تر از خودشان می‌دانند. مردان خود شیفته، معمولا هیچ دختری را در حد و اندازه خودشان نمی‌بینند. همین موضوع موجب می‌شود، اصلا سراغ ازدواج نروند. درواقع، اگر برای ازدواج نیز اقدام کنند، همسران مطلوبی نخواهند بود. مردان خودشیفته تنها خودشان را قبول دارند و هیچ علاقه‌ای به تعامل و کوتاه آمدن ندارند. پس سعی کنید، چنین افرادی را در جلسات اول آشنایی بشناسید و از ادامه رابطه با آن‌ها، جلوگیری کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(29 امتیاز , میانگین: 4.1 از 5)

نظرات شما:
  • حسین جمعه, 04 آذر 1401

    عالی بود ممنون

    پاسخ مدیر:

    ممنون از محبت شما دوست عزیز سوربان.

  • یلدا جمعه, 04 آذر 1401

    موافقم


عناوین جذاب امروز