بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اکثر مردان نمی خواهند در مورد احساسات خود صحبت کنند. مردان از بیان نیازها و انتظارات خود اجتناب می کنند. بیان نکردن خواسته های مرد در رابطه نشان از نبود نیازها نیست. نیازهای مردان نیز مانند زنان مهم و حیاتی است برای شناخت نیاز های یک مرد در زندگی زناشویی این مقاله را از دست ندهید.

نیاز مردان در زندگی مشترک به دودسته نیاز کلی و نیاز روزانه تقسیم می شود. نیازهای کلی مرد و زن تا حدودی مشابه به یکدیگر است اما وارد جزئیات که می شویم تفاوت های جنسیت با تفاوت های خواسته ها خود را نشان می دهند.

در این مطلب از سوربان ۸ نیاز اساسی یک مرد در زندگی متاهلی را بیان کرده ایم برای داشتن یک زندگی موفق و عاشقانه لازم است بدانید شوهرتان چه نیازهای مهمی در زندگی مشترک دارد.

10 نیاز مرد در زندگی متاهلی که هیچوقت اونارو نمیگن!
مهمترین نیازهای مرد در زندگی مشترک

مهم ترین نیاز های مردان در زندگی مشترک

در ادامه به شرح مهم ترین نیاز های مرد در زندگی متاهلی پرداختیم.

1. نیاز به احترام

یک مرد همان قدر که به رابطه زناشویی نیاز دارد به احترام نیز محتاج است. حتی زمانی که همسر شما عکس العملی نسبت به رفتارتان نشان نمی دهد، از احترام به او دست نکشید.

باید بگوییم که او حتی زمان هایی که تظاهر می کند احتیاجی به رفتارهای احترام آمیز شما ندارد، بیش از هر زمان دیگری به آن محتاج است. ازدواج، اختلاف نظر طبیعی اما احترام به یکدیگر واجب است و این شما هستید که با انتخاب خود آن را در رفتارتان نشان می دهید یا به راحتی از آن می گذرید.

2. نیاز مرد در زندگی مشترک ؛ نیاز به تنهایی

مردها در طول روز احتیاج به زمانی برای تنهایی دارند. آنها دوست دارند گاهی گوشه ای آرام بگیرند و دقایق یا حتی ساعاتی را در سکوت سپری کنند. اگر چه این نیاز بهانه ای برای ساعت ها نشستن در مقابل تلویزیون و عدم گفتگو با شما نیست اما بهترین راه این است که گاهی به آنها فرصت دهید تا با خود خلوت کنند.

10 نیاز مرد در زندگی متاهلی که هیچوقت اونارو نمیگن!

3. نیاز مرد در زندگی متاهلی ؛ شوهر شما به تشویق شدن از سوی شما نیاز دارد

مردها دوست دارند بدانند که شغل و فعالیت روزانه آنها تاثیر مثبتی بر جای می گذارد و از طریق رضایت کاری است که آنها انرژی و اعتماد به نفس خود را به دست می آورند. وظیفه شما این است که هم در داخل و هم در خارج از خانه او را برای کاری که انجام می دهد و تلاش می کند، تشویق کنید.

4. شوهر شما نیاز به قهرمان بودن برای خانواده و زندگی‌تان دارد

حتما شما هم دیده اید که تمام پسر بچه ها دوست دارند هر چه سریع تر بزرگ و تبدیل به یک ابر قهرمان شوند. این حس قدرت در آنها از بین نمی روند و حتی در دوران بزرگسالی نیز همراه آنها خواهد بود.

آنها دوست دارند برای خانواده و شریک زندگی خود یک قهرمان باشند و این شما هستید که می توانید با کلام خود به او قدرت دهید. با به کار بردن القاب مناسب، بهترین احساس را به او دهید.

10 نیاز مرد در زندگی متاهلی که هیچوقت اونارو نمیگن!

5. شوهر شما نیاز به اعتماد کامل شما دارد

از اعتماد داشتن به مرد چنین استنباط می شود که او تمام توان خود را به کار می گیرد و برای همسر خود نهایت تلاش خود را می کند. وقتی واکنش زن نشان دهنده باور مثبتی درباره توانایی های همسرش است، همین باور مثبت، نخستین نیاز اساسی عاشقانه مرد را برآورده می کند و خود مرد نیز توجه بیشتری به احساسات و نیازهای همسرش می نماید.

6. نیاز مزدان ؛ نیاز به پذیرفته شدن از سوی همسر همانگونه که هست

زمانی که زن صمیمانه شوهرش را بدون آن که بخواهد او را تغییر دهد، بپذیرد و باور داشته باشد، شوهرش احساس می کند که نیاز او به پذیرفته شدن از سوی همسرش برآورده شده است.

7. نیاز یک مرد در زندگی مشترک ؛ نیاز به تشکر

وقتی که زن نشان می دهد که از رفتار و تلاش همسرش، شخصا” سود برده است، مرد حس می کند که همسرش از او قدردانی می کند. تقدیر و سپاس گزاری، واکنش طبیعی شخصی است که مورد حمایت قرار می گیرد.

10 نیاز مرد در زندگی متاهلی که هیچوقت اونارو نمیگن!

هنگامی که مرد مورد تقدیر قرار می گیرد، احساس می کند که تلاش های او بی فایده نبوده است و به همین دلیل دلگرم می شود تا بیشتر تلاش کند. مرد در این زمان ، خود به خود نیرو می گیرد و انگیزه پیدا می کند تا با شریک زندگی خود بیشتر احترام بگذارد.

8. نیاز به تحسین، عشق و محبت

درست همان گونه که زن نیازمند عشق و محبت شوهرش است، مرد نیز به تحسین و ستایش همسرش نیاز دارد. برای تحسین و ستایش مرد، باید با خشنودی و خرسندی و رضایت به او نگریست. مرد زمانی احساس آسایش می کند که همسرش از ویژگی های منحصر به فرد یا استعدادهای او به وجد آید که از جمله آن ویژگی ها یا استعدادها می توان به شوخ طبعی ، مقاومت، صداقت، شرافت و مهربانی و دیگر فضایل اشاره کرد و در نهایت این که وقتی مردی احساس کند که مورد ستایش و تحسین واقع شده، اطمینان خاطر پیدا می کند و خود را وقف همسرش می نماید.

9. نیاز به ظاهری زیبا

اگرچه بعضی از مردان به زیبایی و ظاهر اهمیت خیلی بالایی نمی دهند، اما برای برخی مهم است که با همسری زیبا ازدواج کنند. زیبایی ملاک خاصی ندارد و از نظر هر شخصی متفاوت است. جذابیت جسمانی یک نیاز عاطفی اساسی برای مرد است و هنگامیکه همسرش به این نیاز مرد به درستی پاسخ می دهد، مرد احساس غرور و رضایت می کند. رسیدگی به ظاهر و جسم خود باعث ارزشمند تر بودن و داشتن روابط عاطفی شاد میشود.

10 نیاز مرد در زندگی متاهلی که هیچوقت اونارو نمیگن!

10. شوهر شما نیاز دارد که شما بهترین دوست او باشید

یکی از نیازهای عاطفی مردان این است که همسرشان بهترین دوست و رفیق آنها باشند. دوستی یکی از 7 عنصر اساسی یک رابطه سالم است. دوستی نه تنها سالم گذراندن وقت با هم، بلکه انجام فعالیت هایی است که برای طرف مقابل معنادار است. تفریح و گردش با همسر وقتی به عنوان یک دوست صمیمی خطاب می شود یک فعالیت خوب برای ساختن زندگی شاد است.

کلام آخر

مردان نیازهای عاطفی زیادی دارند که نیاز به کمی کند و کاو و تلاش از طرف ما دارد. از این واقعیت غافل نشوید که شوهرتان نیز مانند شما نیازهای عاطفی دارد.

سوالات معنی دار بپرسید، از او تعریف کنید، او را تحسین کنید، با قلب خود به او اعتماد کنید، بهترین دوست او باشید. این کارها باعث می شود که از نیازهای او آگاه شوید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(61 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز