بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
پسرا از چه رفتاری بدشون میاد؟ پسرا از چه مدل دخترایی بدشون میاد؟ کدام رفتار دختر پسر را فراری میدهد؟ در این مقاله با ما همراه شوید تا رفتارهایی که هر پسری راناراحت و عصبی میکند را باهم بررسی کنیم.

ملاک ‏های جذابیت برای هر انسانی منحصر به فرد و متفاوت است و هر پسری ملاک‏های خاصی برای خود دارد. اما برخی ویژگی‏ها هستند که بین اکثر آدم‏ها مشابه است. در این مقاله از سایت سوربان تلاش کردیم، به مهم‏ترین ملاک‏هایی که باعث می‏شود یک پسر از دختری خوشش نیاد، اشاره‏ ای داشته باشیم.

پسرا از این حرکات دخترا به شدت بدشون میاد!

پسرا از این رفتارها و حرکات دخترا خوششون نمیاد

۱. دختری که خود را تشنه محبت جلوه میدهد

«دوستم داری؟»، «چقدر منو دوست داری؟»؛ شما به عنوان یک دختر حق دارید که از علاقه فرد مقابلتان به خود مطمئن شوید، ولی این راهش نیست. پرسیدن سوالاتی مثل این بیشتر پسرها را کلافه می‏کنه و باعث می‏شه بخواهند که از شما فاصله بگیرند.

۲. کنترلگر بودن

کنترل‏گری به هر شیوه‏ ای باشد باعث ایجاد احساسات منفی در پسرها می‏شود. گاهی این کنترل‏گری خیلی واضح است، مثلا: «این شماره کیه تو گوشیت؟» یا گاهی هم ظاهرا مخفی، مثلا: «عزیزم، هر جا می‏ری به من بگو. آخه نگرانت می‏شم.». در هر دو صورت این احساس به آن‏ها دست می‏دهد که انگار زندانی ‏اند و باید برای خلاصی از آن کاری کنند.

۳. اعتماد به نفس نداشتن

پسرا از این حرکات دخترا به شدت بدشون میاد!

تا زمانی که شما خودتان را دوست نداشته باشید، نمی‏توانید از دیگران انتظار داشته باشید که از شما خوششان بیاید. حتی اگر هم کسی به شما علاقه‏ داشته باشد، وقتی شما دائما می‏گویید: «زشتم»، «چاقم»، «هیچ کاری بلد نیستم» و …، به مرد این پیغام را می‏دهید که انگار تو متوجه نیستی چه آدم بدی برای خودت انتخاب کردی؛ چقدر بدسلیقه‏ ای!

۴. دختری که به ظاهر خود اهمیت ندهد

یکی از معیارهای مهم آقایان، ظاهر است، اما منظور زیبایی نیست، چون بسیار سلیقه‏ ای است؛ شما زیباترین فرد دنیا هم باشید، باز هم ممکن است کسانی از قیافه شما خوششان نیاید. پس به جای اینکه سعی کنید تمام سلیقه‏ های دنیا را در نظر بگیرید (کاری که نشدنی است)، فقط کافیست مطابق با سلیقه خود، مرتب باشید و به خودتان برسید.

۵. نشان دادن وابستگی زیاد

پسرا از این حرکات دخترا به شدت بدشون میاد!

بعضی از دخترها، دوست دارند همیشه و در همه جا با فرد مورد علاقه‏ شان با هم باشند. پسرها دوست دارند تفریحات و دورهمی‏ های دوستانه خودشان را داشته باشند و اینکه شما دائما در کنارشان باشید تا حدودی برایشان ناراحت‏ کننده است.

۶. غر زدن و ایراد گرفتن دائم

یکی دیگر از رفتارهای بسیار آزاردهنده، ایرادگیر بودن است. شنیدن همیشگی حرف‏هایی مثل: «وای این چه لباسیه که پوشیدی.»، «چرا اونجا فلان حرفو زدی»، خودش نوعی کنترل‏گری است و برای هر کس می‏تواند بسیار آزاردهنده باشد.

۷. حسود بودن بیش از حد

شاید مقدار خیلی کمی حسودی از نظر فرد مقابل نشان‏ دهنده اهمیت دادن شما به او باشد و به همین دلیل کمی جذاب به نظر برسد، اما گفتن جملاتی مثل: «با کی داشتی حرف می‏زدی؟»، «چرا انقدر با اون دختره می‏خندیدی» و جملات مثل این، نه ‏تنها جذاب نیستند، بلکه بسیار آزاردهنده محسوب می‏شوند.

پسرا از این حرکات دخترا به شدت بدشون میاد!

۸. عصبی و پرخاشگر بودن

دختر و پسر ندارد، تقریبا هیچ‏کس نیست که از آدمی که توانایی مدیریت و کنترل هیجان‏ هایش را ندارد و دائما عصبی است و پرخاشگری می‏کند، خوشش بیاید.

۹. به پسر به عنوان کارت عابر بانک نگاه کنی

هیچ پسری دوست ندارد با مقدار پول خرج کردنش سنجیده شود یا با مدل ماشین و درامدش ارزش گذاری شود و احساس کند او را فقط برای پول خرج کردن میخواهید و یا مستقیم از او درخواست کنید فلان چیز را بخرد با حالت دستوری و لحن بد.

۱۰. هر مسئله کوچکی را به اشتباه گذشته اش ربط دهید

اگر شوهر یا نامزدتان در گذشته اشتباهی مرتکب شده و این مسئله را به شما هم گفته است اصلا درست نیس اگر مشکلی پیش آمد این مشکل را نیز به گذشته اش و اشتباهاتش ربط دهید و دائما در حال سركوفت زدن باشيد.

پسرا از این حرکات دخترا به شدت بدشون میاد!

۱۱. همه چیزو برای دوستاش تعریف کنه

قطعا هر رابطه ای مختص دونفر بوده و هیچ پسری دوست ندارد جزئیات رابطه ، بیرون رفتن ها و خوش گذرانی ها و حتی دعواهای دونفره را شخصی جز همسر یا نامزدش بداند و ازینکه دختری همه چیز را برای دوستان صمیمی اش تعریف کند بیزارند.

۱۲. ازش ناراحت بشی و بهش نگی

در هر رابطه ای قهر و آشتی و دعوا وجود دارد ولی اینکه دختر قهر کند و انتظار داشته باشد پسر خودش دلیل قهر کردنش را بفهمد و آشتی کند هر پسری را کلافه و عصبی میکند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(6 امتیاز , میانگین: 4.2 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز