بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
عشق دروغین و غیر واقعی را در بلند مدت و با توجه به مشخصات و رفتارهای طرف مقابل به راحتی میتوان تشخیص داد در این مقاله به نشانه های عشق غیر واقعی و ظاهری در زنان و دختران و نشانه های آن پرداخته ایم.

عشق دروغین و تمییز دادن آن از عشق حقیقی شاید از مهمترین دغدغه های این روزهای جوانان است. اما به راستی بهترین راه شناخت عشق حقیقی یک فرد چه راهی میتواند باشد؟ هرچند نیت و افکار آدم‌ ها ممکن است در درونی‌ترین لایه‌های ذهن انسان پوشیده شود و ما حتی با دیدن رفتار آن‌ها نیز نتوانیم موفق به فهمیدن آن شویم اما به هرحال ظاهر تا حدی بر ملا کننده ی باطن است.

پس برای تشخیص عشق حقیقی و دروغین از یکدیگر، بهترین راه مشاهده رفتار و احساسات فرد مقابلتان است. فردی که واقعاً عاشق شما باشد باید ویژگی‌هایی را داشته باشد که ثابت کند عشق او، عشق حقیقی و واقعی است. برای مثال به شما اهمیت می دهد، خودخواه نیست و خوشحالی شما برایش در اولویت است‌. اما کسی که عاشق واقعی نباشد مدام در حال توجیه رفتار خود است و علت هر رفتار خود را موجه جلوه میدهد.

در این مقاله از سوربان به نشانه های عشق دروغین در زنان و دختران پرداخته ایم و سعی کردیم به پاسخ این سوال برسیم که چطور می‌توان عشق واقعی یک زن را تشخیص داد و اینکه نشانه ها و علائم عشق دروغين يك زن چيست؟ اگر میخواهید بدانید دختر یا زنی که واقعا عاشق شما نیست و عشقش تظاهری بیش نیست چه ویژگی هایی دارد در این مقاله با ما همراه شوید.

دختری که این 11 ویژگی رو داره عاشق واقعی نیست.
نشانه های عشق دروغین زنان

علائم عشق دروغین و غیر واقعی

علائم عشق دروغین را در رفتار فرد مقابل تان جستجو کنید. کسی که حقیقتاً عاشق شما باشد به شما احترام میگذارد، شما برایش کافی هستید، با شما خوشحال است، با پیشرفت کردن شما شاد میشود، در برابر اشتباهات شما صبور است، مشکلات شما را میفهمد و برایتان فداکاری میکند.

در مقابل ، کسی که با عشق دروغ میخواهد به شما نزدیک شود، توجه کافی به شما ندارد و حریم شما را رعایت نمیکند. علاقه ای به پیشرفت کردنتان ندارد و دوست دارد شما را زیردست خود بگیرد و همیشه مانع و بهانه ای برای رشد شما می آورد.

عاشق دروغین، تحمل اشتباه کردن شمارا ندارد و مدام درحال ایراد گیری از شما و مقایسه تان با دیگران است. این علائم را در رفتار فرد مقابل قابل مشاهده است اما علاوه بر آن، حتما قبل از اقدام به ازدواج به مشاوره خانواده مراجعه کنید.

نشانه های عشق دروغین زنان و دختران

عشق دروغین زنان میتواند ناشی از عدم توجه به آنها در خانواده باشد. شخص برای جبران محبت ها یا سایر کمبود هایش وارد رابطه ای دروغین میشود. عشق دروغین زنان را نیز میتوان با نشانه های آن شناخت.

۱. زنی که عاشق شما نباشد معمولا در رابطه به چیزی غیر از شما توجه میکنند. پول، اشیاء و موقعیت های شغلی یا اجتماعی شما اهمیت زیادی برای او دارد.

۲. اگر زنی عشق کامل نسبت به شما نداشته باشد مدام در افراد دیگر دنبال موقعیت های بهتر است و از شما ایراد گیری های غیرمنطقی میکند و به نوعی مدام بهانه ای برای بحث و جدل با شما پیدا می‌کند.

دختری که این 11 ویژگی رو داره عاشق واقعی نیست.

۳. از دیگر نشانه های عشق دروغین زنان این است که در مقابل مشکلات و اشکالات شما صبور نیست و اگر کمبودی دارد مدام آن کمبود را به روی شما می‌آورد.

۴. یکی دیگر از نشانه های عشق دروغین دختر این است که مشکلات شما را فقط مشکل شما میداند و دغدغه های شما برایش مهم نیست و خود را موظف نمیداند در مشکلات شما یاری‌تان کند و همراهتان باشد.

۵. از دیگر نشانه های عشق ظاهری و غیر واقعی زنان و دختران این است که صمیمیت عاطفی با شما ندارد معشوقه شما هرگز علاقه ای به شناخت عمیق یکدیگر ندارد. بدون صمیمیت عاطفی، رابطه شما هرگز به چیزی بیشتر از یک دوستی ساده پیشرفت نخواهد کرد.

۶. از دیگر نشانه های عشق دروغین زن این است که شما برای جلب توجه و رضایت او دائم در حال تغییر دادن خود هستید ممکن است گاهی احساس کنید که شریک عاطفی تان دارد از شما دور میشود و شما برای رضایت او و نگه داشتن او در کنار خود لازم است که خود را بیش از حد تغییر دهید این تغییرات میتواند هم اخلاقی و هم از نظر مالی و موقعیت شغلی باشد.

دختری که این 11 ویژگی رو داره عاشق واقعی نیست.

۷. محبت یکطرفه یکی از نشانه های مهم عشق دروغین زنان است آیا تا به حال پیامک های عشق تان دقت کرده اید؟ یکی از نشانه های عشق دروغین این است که شریک زندگی شما چیزهای عاشقانه ای را از طریق پیامک برای شما ارسال می کند ولی در زندگی واقعی مانند یک شخص کاملاً متفاوت رفتار می کند؟اگر متوجه شدید که همیشه شروع کننده مکالمه، قرار گذاشتن و ارتباط صرفا شما هستید، احتمالاً در یک عشق دروغین هستید.

۸. اولویت زندگی او نیستید ، نگران نباشید، در رابطه، شما به سرعت یاد خواهید گرفت که چگونه از طریق رفتاری که عشق تان با شما دارد تشخیص دهید که دوست داشتن او واقعی است یا دروغی.

کسی که مدعی عاشق بودن است هر کاری می کند تا شریک زندگی خود را خوشحال کند. از سوی دیگر، تظاهر به دوست داشتن یک نفر یک بازی طاقت فرسا است و کسی که وانمود به عاشق بودن می کند، همسرش را در اولویت قرار نمی دهد.

۹. یکی دیگر از نشانه های بزرگ یک عشق دروغین در زنان ، عدم مسئولیت پذیری و تعهد است.

اگر همسرتان در رابطه عاشقانه وانمود به دوست داشتن شما می کند، تلاش زیادی برای حفظ و ادامه ارتباط با شما انجام نمی دهد. متأسفانه، این بدان معنی است که شما نباید به آنها اعتماد کنید.

دختری که این 11 ویژگی رو داره عاشق واقعی نیست.

۱۰. یکی از مشخصات دوست داشتن دروغین در زنان شامل احساسات بسیار کمی است. بنابراین اگر همسر یا شریک عشقی تان فقط وانمود می‌کند که شما را دوست دارد، ممکن است در مورد احساس شما، کاری که انجام می‌دهید، یا اینکه شما چه کسی هستید، چیز زیادی نمی داند.

وقتی کسی واقعاً شما را دوست داشته باشد، به شما احساس اعتبار و امنیت می دهد. بی تفاوتی نسبت به شادی و به طور کلی رابطه تان، یکی از بزرگ ترین نشانه های یک عشق دروغین است.

۱۱. وقتی کسی عاشق شماست، می توانید عشق او را حس کنید. هیجان آنها برای دیدن شما و برنامه ریزی برای قرار ملاقات بعدی با شما عملاً محسوس است.

از سوی دیگر، یکی از بزرگترین نشانه های یک عشق دروغین خصوصا در زنان و دختران بی حوصلگی است. وقتی وانمود می‌کنید که کسی را دوست دارید، وقت یا تلاشی را برای خلق خاطرات جدید و هیجان‌انگیز با هم صرف نمی‌کنید.

کلام آخر

دختری که این 11 ویژگی رو داره عاشق واقعی نیست.

تشخیص عشق دروغین زن با استفاده از نشانه‌ها و علائم گفته شده و کمک گرفتن از مشاوره روانشناسی در طولانی مدت، تا حدی امکان‌پذیر می‌باشد. علائم عشق دروغین عمومیت نداشته و میتواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. وقتی که شخصی عاشق شما نباشد، هیچگاه شمارا در اولویت های اول خود نخواهد گذاشت و ارزشی برای احساس شما قائل نمیشود.

برخورد با عشق دروغین نیازمند هوش هیجانی بالاست. مراقب باشید که در این شرایط حساس، احساسی عمل نکنید و بهترین تصمیم را بگیرید. زمانی که رابطه تان هنوز وارد مراحل جدی نشده و متوجه عشق نادرست فرد مقابلتان شده اید ، سعی کنید به آرامی از آن رابطه خارج شوید و بعد با مراجعه به مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی، آسیب هایی که از این رابطه ی دروغین دیده اید، درمان کنید.

مراقب باشید که به هیچ وجه برای فرار از شکست، رابطه ای که در آن عشق ناب وجود ندارد را ادامه ندهید. به خودتان اجازه دهید که احساس خشم و غم داشته باشید. بگذارید زمان سوگواری برای رابطه ی اشتباهتان کامل به پایان برسد. اجازه ندهید این خاطره ی بد شمارا نسبت به تمام رابطه ها بدبین کند. بهترین راه برای بهبود وضعیتتان کمک گرفتن از مشاور است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(32 امتیاز , میانگین: 4.5 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز