بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر برایتان جالب است که درباره بازیگران زن کوتاه قد سینمای ایران بیشتر بدانید و آنها را بشناسید این مطلب را از دست ندهید.

مردم به اخبار و حواشی زندگی بازیگران و سلبریتی ها علاقه دارند و به نکات ریز و درشت زندگی آنها توجه می کنند. در این مطلب از سوربان می خواهیم به معرفی کوتاه قد ترین بازیگران زن مشهور ایرانی بپردازیم اگر دوست دارید بدانید کدام بازیگران زن ایرانی نسبت به دیگر بازیگران قد کوتاه تری دارند با ما تا انتها همراه شوید.

قد کوتاه ترین بازیگران زن ایرانی چه کسانی هستند؟!

قد کوتاه ترین بازیگران زن ایرانی

۱. الناز حبیبی

قد کوتاه ترین بازیگران زن ایرانی چه کسانی هستند؟!

در میان بازیگران زن سینمای ایران که در میان مردم مشهور هم هستند الناز حبیبی با ۱۵۲ سانتیمتر یکی از کوتاه ترین قامت ها را دارد.

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی زاده ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی دانش‌آموخته رشتهٔ تدوین است.الناز حبیبی کار هنری را در کودکی و با بازی در تئاتر آغاز کرد. از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. او تاکنون در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است.

۲. هستی مهدوی فر و آناهیتا همتی

قد کوتاه ترین بازیگران زن ایرانی چه کسانی هستند؟!

پس از الناز حبیبی ، در مقام دوم آناهیتا همتی و هستی مهدوی فر قرار می گیرند که هر یک از آنها ۱۵۶ سانتیمتر قد دارند.

بیوگرافی هستی مهدوی فر

هستی مهدوی‌فر زادهٔ ۲۱ آذر ۱۳۷۰ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.مهدوی‌فر در سریال‌های جراحت، مادرانه، گذر از رنج‌ها، حانیه، سایه بان و فیلم‌های سوت پایان، چهارشنبه، پنجاه کیلو آلبالو، کمدی انسانی و ماجرای نیمروز: رد خون بازی کرده است.

آناهیتا همتی متولد 1 مرداد 1352 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است تحصیلکرده دیپلم رشته علوم تجربی می باشد که از 20 سالگی با تئاتر شروع کرد و اکنون ساکن اکباتان می باشد و عاشق طبیعت ، حیوانات و دوچرخه سواریست.

۳. فرناز رهنما و دنیا مدنی

قد کوتاه ترین بازیگران زن ایرانی چه کسانی هستند؟!

جایگاه سوم کوتاه قامت ترین زنان بازیگر مشهور ایران نیز به فرناز رهنما با قد ۱۵۸ سانتیمتر می رسد. دنیا مدنی نیز با قد ۱۵۹ سانتیمتر در جایگاه بعدی قرار می گیرد.

بیوگرافی فرناز رهنما

فرناز رهنما زادهٔ ۲۷ مهر ۱۳۶۰ بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران است. او با بازی در سریال ساختمان پزشکان و فیلم بعدازظهر سگی سگی به شهرت رسید. او در دانشگاه هنر و معماری در رشته بازیگری تئاتر تحصیل کرده‌است.

بیوگرافی دنیا مدنی

قد کوتاه ترین بازیگران زن ایرانی چه کسانی هستند؟!

دنیا مدنی متولد 13 تیر 1369 در تهران ، بازیگر سینما ، تلویزیون و طراح است فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی و جهاد دانشگاه تهران می باشد که در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و حالا بازیگری می کند و مزون دارند.

۴. ویدا جوان ، افسانه پاکرو ، آرام جعفری و نفیسه روشن

قد کوتاه ترین بازیگران زن ایرانی چه کسانی هستند؟!

هر یک ازین بازیگران زن ایرانی نیز ۱۶۰ سانتیمتر قد دارند و جزو کوتاه قد ترین بازیگران زن سینما و تلویزیون شناخته شده اند.

بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان متولد 31 مرداد 1365 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابدار می باشد که در 26 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا کار طراحی لباس هم می کند و در عرصه فتو مدلینگ نیز حضور دارد.

بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 4 اردیبهشت 1362 در اهواز هنرپیشه سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد، مجرد است ، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)است ، عاشق بازیگری است و از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد.

بیوگرافی آرام جعفری

آرام جعفری متولد 22 بهمن 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس گرافیک و دانش آموخته رشته نفاشی از هنرستان سوره می باشد که از 16 سالگی وارد تئاتر شد و تجربه یک زندگی زناشویی ناموفق هم دارد.

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد که به شدت حامی حیوانات بوده و سفیر دوقلوهاست و سابقا همسر خلبان داشت.



به این مطلب امتیاز دهید:
(52 امتیاز , میانگین: 4.1 از 5)

نظرات شما: