بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
سرطان بیماری است که کمتر کسی می تواند با آن مبارزه کند و بیشتر افراد در انتها به کام مرگ می روند اما امروز به معرفی بازیگران مشهور و ایرانی می رویم که سرطان را شکست دادند.

به گفته معاون تحقيقات وزير بهداشت سالانه 14 ميليون سرطان جديد و 8 ميليون مرگ‌ومير ناشي از آن در جهان اتفاق مي‌افتد. در حال حاضر سرطان دومين عامل مرگ‌ومير در كشور است و از هر 100 هزار نفر در ايران 135 نفر سرطان مي‌گيرند.

در اين ميان اخبار مرگ‌هاي زود هنگام هنرمندان بر اثر سرطان روز به روز افزايش مي‌يابد. اما هستند بازيگراني كه با اين بيماري ترسناك و سونامي‌اش در حال جنگند. هرچند در ميان اين سونامي سرطان افراد گم نام زيادي هستند كه با اين بيماري دسته و پنج نرم مي‌كنند اما اين بازيگران مشهور چهره‌هايي هستند كه يا در حال جنگ با آن هستند و يا شكستش داده اند در این مطلب از سوربان با ما همراه باشید تا ۴ بازیگر معروف که حریف این بیماری سرسخت شدند و سرطان را شکست دادند را با هم بشناسیم.

هنرمندان محبوبی که سرطان را شکست دادند.

سلبریتی هایی که سرطان را شکست دادند

۱. ابولفضل پورعرب

هنرمندان محبوبی که سرطان را شکست دادند.

ابوالفضل پورعرب متولد 1 تیر 1340 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر می باشد که تجربه سه ازدواج ناموفق داشته و مدتی هم با بیماری سرطان دست به گریبان بود.

او اواخر سال ۸۹ به بیماری سرطان مبتلا شد و برای مدتی از بازیگری کناره گیری کرد و به درمان مشغول بود و اکنون بعد از شکست سرطان دوباره به سینما بازگشته است.

۲. پیام دهکردی

هنرمندان محبوبی که سرطان را شکست دادند.

پیام دهکردی متولد 20 اردیبهشت 1356 در شهرکرد ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات دراماتیک از دانشگاه آزاد اراک و فوق لیسانس تئاتر از داشگاه تهران می باشد که با سریال «شهریار» حسابی درخشید. او در سریال جنجالی «گاندو» هم حضور داشت و مدرس بازیگری و فن و بیان هم می باشد.

پیام دهکردی سال ۸۵ متوجه شد که به سرطان مغز استخوان مبتلا شده و تنها ۴ درصد شانس برای زنده ماندن دارد اما در کمال ناباوری توانست بر این بیماری غلبه کند.

۳. مارال فرجاد

هنرمندان محبوبی که سرطان را شکست دادند.

مارال فرجاد متولد 16 مرداد 1361 در تهران ؛ بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر است ، فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته عکاسی می باشد که از سه سالگی وارد تئاتر شد سپس بصورت حرفه ای با سینما ادامه داد.

مارال فرجاد سال گذشته به بیماری سرطان مبتلا شد و پس از طی مراحل سخت درمان اکنون در شرایط بهتری قرار دارد و موهایش دوباره روییده است.

۴. شراره درشتی

هنرمندان محبوبی که سرطان را شکست دادند.

شراره درشتی متولد 21 اردیبهشت 1354 در تهران ، بازیگر تلویزیون و تئاتراست سالها پیش فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد، ازدواجش با «رضا ژیان» باعث شد در کارهای بیشتری حضور پیدا کند، اما با فوت همسرش به خارج از کشور مهاجرت کرد.

بازیگر و همسر رضا ژیان سال ۹۸ متوجه شد که به سرطان مبتلا شده او اکنون در حال مبارزه با سرطان است و توانسته است و توانسته است بر این بیماری غلبه کند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز