بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
نحوه آرایش پوست گندمی چگونه باید باشد؟ آرایش پوست گندمی مانند دیگر رنگ های پوست نیاز به روش ها و ترفندهای خاصی دارد که با رعایت این نکات و ترفندها میتوانید آرایشی جذاب و زیبا داشته باشید که بسیار زیاد به رنگ پوستتان می‌آید.

پوست گندمی یعنی رنگی بین پوست های سفید و سبزه که نه خیلی تیره است نه خیلی روشن و میتوان آن را بهترین رنگ پوست نامید که اتفاقا بیشتر خانم های ایرانی پوست های گندمی دارند. معمولا بیشتر نکته ها و ترفندهای آرایشی برای پوست های سفید و سبزه است و کمتر درمورد پوست های گندمی صحبت میشود. اما در این مقاله از سوربان میخواهیم ۱۵ نکته برای آرایش پوست گندمی به شما توضیح دهیم اگر پوستی گندمی دارید تا انتها با ما همراه شوید.

اگه پوستت گندمیه موقع آرایش کردن این نکات مهم رو رعایت کن تا جذاب تر شی!

نکات مهم برای آرایش پوست گندمی

آرایش پوست گندمی : زیر سازی آرایش

1- کرم پودرهای بسیار روشن یا تیره اصلا مناسب شما نیستند و پوست تان را بد رنگ و خاکستری میکنند ، شما باید کرم پودری استفاده کنید که به رنگ پوست تان نزدیک باشد.

2- برای تشخیص بهترین کرم پودر باید آن را روی قسمتی از پوست تان امتحان کنید و نزدیک ترین رنگ به پوست تان را انتخاب کنید.

3- کانسیلر مناسب پوست های گندمی باید حداقل یک درجه تیره تر از رنگ پوست باشد تا تیرگی زیر چشم ، جای جوش و لکه ها را کاملا بپوشاند.

نکات آرایشی برای پوست های گندمی ؛ آرایش گونه ها

اگه پوستت گندمیه موقع آرایش کردن این نکات مهم رو رعایت کن تا جذاب تر شی!

4- برای زیبا و برجسته تر شدن گونه ها از رژگونه های گلبهی و آلویی رنگ آن هم به مقدار کم و ملایم استفاده کنید. رژگونه های رنگ تیره مناسب آرایش پوست شما نیست.

نکات مهم آرایش لب در وست گندمی

5- بهترین رنگ های رژلب برای پوست های گندمی آلویی, شرابی و بنفش است. قبل ازرژلب زدن با خط لب به لب ها حالت بدهید و سپس رژلب دلخواه تان را بزنید.

آرایش چشم ها در پوست گندمی

6- در آرایش چشم پوست های گندمی از رنگ های براق و اکلیلی استفاده نکنید.

7- سایه چشم شما باید به رنگ مسی و طلایی باشد زیرا با رنگ پوست شما تناسب زیادی دارد.

8- در انتخاب مدل خط چشم هم باید به فرم چشم هایتان دقت کنید و بر اساس آن خط چشم بکشید.

رنگ موی مناسب پوست گندمی

اگه پوستت گندمیه موقع آرایش کردن این نکات مهم رو رعایت کن تا جذاب تر شی!

9- برای تشخیص رنگ موی مناسب چهره خود ابتدا باید تشخیص دهید تن پوست شما گرم و یا سرد است. اگر جواهرات نقره به پوست صورت شما می آیند این بدین معنا است که رنگ پوست شما سرد است و اگر جواهرات طلا بیشتر مناسب پوست شما هستند تن پوست شما گرم است.

همچنین می توانید برای تشخیص تن پوست گرم و یا سرد به سراغ رگ های پوستی زیر ساعد خود بروید اگر رگ های زیر ساعد شما آبی باشند پوستی با تن سرد دارید و اگر رگ های زیر ساعد شما سبز هستند پوستی با تن گرم دارید افراد با پوست گندمی تن پوست گرمی دارند.

10- رنگ های طلایی و قرمز که با نام رنگ های سری G و R  شناخته می شوند برای افراد با رنگ پوست گرم و گندمی بسیار مناسب تر هستند.

11- اگر تن پوست شما گرم و گندمی است و چشم های قهوه ای دارید بهترین رنگ مو برای مو های شما رنگ قهوه ای طلایی و قهوه ای مایل به قرمز و بلوطی است.

12- رنگ های تیره و مشکی هرگز انتخاب خوبی برای افراد با رنگ پوست گندمی نیستند.

13- اگر تمایل دارید که از رنگ های طلایی استفاده کنید باید رنگ طلایی را با درجه روشن بر روی موهای خود نزنید زیرا این رنگ ممکن است برای پوست های گندمی نارنجی در بیاید.

14- رنگ موی عسلی و رنگ موی فندقی و مسی و نیز رنگ موهای قهوه ای برای افراد با پوست گندمگون مناسب هستند.

رنگ ابروی پناسب برای پوست گندمی

اگه پوستت گندمیه موقع آرایش کردن این نکات مهم رو رعایت کن تا جذاب تر شی!

15- برای ابروها باید علاوه بر رنگ پوست رنگ مو را نیز در نظر بگیرید چرا که گاهی رنگ موی شما فهوه ای تیره است و با پوستی گندمی و ابروهای مشکی چهره جذابتر خواهد شد.

البته در مجموه میتوان توصیه کرد که افرادی با موهای شرابی و فندقی و گروه رنگ موهای قرمز بهتر است با هر رنگ پوستی ابرو را تیره نگه دارند.

گروه زیتونی با پوستهای سفید و روشن رنگ ابرو را تنها یکی دو درجه روشنتر ازرنگ مو کنند و گروه زیتونی با پوستهای تیره آن را کاملا روشن سازند.

کلام آخر

امیدواریم این آموزش به شما کمک کند تا آرایش خود را بهتر و اصولی تر کرده و از رنگ زیبای پوست خود بیشتر لذت ببرید. همانطور که می دانید رنگ پوست بسیاری از زنان ایرانی گندمی است. بنابراین ، دانستن اصول آرایش پوست گندمی و ساخت آرایش حرفه ای بسیار مهم است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(118 امتیاز , میانگین: 4.2 از 5)

نظرات شما:
  • ... چهارشنبه, 10 خرداد 1402

    اصلا خوب نبود

  • خسروی شنبه, 08 بهمن 1401

    عالی بود استفاده کردیم ممنون از راهنمایی تون


عناوین جذاب امروز