بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
میکرو بلیدینگ و فیبروز ابرو هر دو روش های زیباسازی و ازبین بردن نواقص ابرو است اما خیلی ها نمیدانند کدام روش را انتخاب کنند و کدام روش برای آنها مناسب تر لست در این مطلب به این سوال پاسخ داده ایم.

خیلی از دوستانی که می خواهد با استفاده از تکنیک ها و روش های آرایش دائم و نیمه دائم ابرو فرم زیباتر و طبیعی تر به ابروهای خود بدهند برایشان این سوال پی می آید که فیبروز ابرو بهتر است یا میکروبلیدینگ؟ خب، باید بگوییم که فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو هر کدام ویژگی های و طرفداران خاث خود را دارا می باشند.

اما برای اینکه به شما عزیزانی که هنوز برای انتخاب این دو تکنیک بر سر دوراهی می باشید و نمی دانید که کدام یک از آن ها بهتر است می خواهیم در این مطلب از سوربان به معرفی فیبروز و میکروبلیدینگ و جواب سوال اینکه میکروبلیدینگ بهتر است یا فیبروز ابرو خواهیم‌ پرداخت.

title

تعریف فیبروز ابرو

برای اینکه بهتر متوجه این مسئله شوید که فیبروز ابرو بهتر است یا میکروبلیدینگ؟ در این بخش می خواهیم هر یک از این دو تکنیک پرطرفدار را به اختصار به شما عزیزان معرفی کنیم.

بنر

در یک تعریف ساده و کلی باید بگوییم که فیبروز ابرو از روش های جدید آرایش نیمه دائم می باشد که برای زیبایی و از بین بردن نواقص ابرو استفاده می شود.

این روش به صورت دستی و با کمک سوزن های مخصوص این کار انجام می شود.

برای انجام این تکنیک بین ابروها هاشور یا خط ایجاد می کنند و از این طریق نواقص ابرو را می پوشانند. در حقیقت می توان گفت که هدف از انجام فیبروز ابرو از بین بردن نواقص ابرو و تغییر دادن طرح و رنگ ابروهایی می باشد که شما قبلا روی آن ها تاتو انجام داده اید.

تعریف میکروبلیدینگ ابرو

title

خب، درباره میکروبلیدینگ هم باید بگوییم که یک روش نیمه دائمی می باشد که آن دسته از دوستانی که دارای مشکلات و نواقص ابرو می باشند با انجام این روش می توانند فرم زیباتری به ابروهای خود بدهند.

میکرو کردن ابروها به کمک سوزن های ریز و مخصوص انجام می شود که پوست را خراش داده و رنگ را در زیر پوست تزریق می کنند.

میکروبلیدینگ ابرو برخلاف فیبروز ابرو نیاز به دستگاه و قلمی برای تزریق رنگ به زیر پوست نیاز نداردو پیگمنتر با قشار دست و سوزن این کار را انجام می دهد.

فیبروز ابرو بهتر است یا میکروبلیدینگ؟

title

حال که با دو تکنیک فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو آشنا شدید می خواهیم به سراغ بحث اصلی یعنی اینکه کدام یک از این دو تکنیک بهتر می باشند رفته و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

بدون شک تا به اینجای کار کاملا متوجه شده اید که فیبروز و میکروبلیدینگ هر دو تکنیک هایی هستند که برای زیبایی ابرو به کار می روند.

در تکنیک فیبروز اصول طراحی و هاشور زدن ابروها کاملا علمی و بر پایه اصول و قوانین معتبر می باشد. البته این بدین معنی نیست که میکروبلیدینگ عیر اصولی می باشد.

خیر، برای فیبروز کردن دست پیگمنتر کاملا باز می باشد و تا حد زیادی می توان گفت که میکروبلیدینگ ابرو یک روش تجربی است نه یک یک روش علمی.

از طرف دیگر سوزن ها و رنگ های مورد استفاده در فیبروز کاملا با کیفیت و معتبر می باشند، اما در میکروبلیدینگ تا این حد دقیق و علمی و معتبر پیش نمی رود‌‌.

title

شباهت های میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو

با توجه به مواردی که در مطالب این مقاله به آن ها اشاره کرده ایم حتما متوجه شده اید که دو تکنیک فیبرو و میکروبلیدینگ علاوه بر تفاوت هایی که دارند دارای یک سری شباهت ها هم می باشند.

در این بخش می خواهیم به چند نمونه از شباهت های میان فیبروز و میکروبلیدینگ اشاره داشته باشیم.

  • در هر دو روش از سوزن های مخصوص و گاها دستگاه مخصوص آن استفاده می شود.
  • در هر دو روش از رنگ های گعدنی فاقدسرب استفاده می گردد.
  • در هر دو روش برای از بین بردن عیب و ایرادات ابرو مورد استفاده قرار می گیرد.
  • نحوه بی حس کردن موضع ابرو در هر دو روش یکسان می باشد.
  • میزان ماندگاری هر دو روش حدود شش ماه تا یکسال می باشد.

title

این مهم را به خاطر داشته باشید که فیبروز و میکروبلیدینگ هر دو از روش های ترمیمی و زیبایی برای ابرو به شمار می آیند که تفاوت آن ها در این است که برای فیبروز از دستگاه های مخصوص استفاده می شود و پایه علمی دارد. اما در میکروبلیدینگ این هنر دست پیگمنتر است که به ابروهای شما فرم زیبایی می دهد و پایه تجربی دارد. از طرفی هم رنگ هایی که برای این دو تکنیک استفاده می شوند با هم تفاوت هایی دارند.

کلام آخر

در این مقاله آنچه که می بایست درباره این مسئله که فیبروز ابرو بهتر است یا میکروبلیدینگ؟ بدانید را تا حدودی در اختیارتان قرار داده ایم.

این مهم را به خاطر داشته باشید اینکه میکروبلیدینگ بهتر است یا فیبروز ابرو باید بگوییم هر دو روش مناسبی هستن که احتیاج هست با مشاوره با فرد پیگمنتر انتخاب درست را انجام دهید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(30 امتیاز , میانگین: 3.8 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز
بهترین ایده ها