بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین برند ایرانی برای خرید جهزیه کدام است؟ برای خرید جهزیه کدام مارک ایرانی می تواند بهترین انتخاب ما باشد؟ برای انتخاب بهترین مارک ایرانی خرید جهاز به چه مواردی توجه کنیم؟ همانطور که می دانید تولید کننده های داخلی لوازم خانگی کشور عزیزمان ایران، توانسته اند با تکیه بر دانش و علم روز دست به تولید محصولاتی بزنند که به راحتی با مارک های خارجی رقابت می کنند. در این مطلب شما را با با کیفیت ترین برند داخلی لوازم خانگی آشنا می کنیم.

شما برای خرید اقساطی لوازم خانگی، در شهر لوازم خانگی از وام 100 میلیونی لوازم خانگی بدون ضامن و بدون مراجعه به بانک برخوردار شوبد.

بهترین برندهای ایرانی برای خرید جهیزیه و لوازم خانگی

برندهای ایرانی در حال رقابت با نمونه های خارجی هستند و از این طریق پیشرفت بسیار چشم گیری هم پیدا کرده اند. قیمت محصولات و لوازم خانگی های ساخت ایران بسیار کمتر از نمونه های خارجی می باشد و می تواند از نظر کیفیت و کارآیی رضایت خریدار را جلب کند. بهتر است ما هم به عنوان یک ایرانی از محصولات کشور عزیزمان حمایت کنیم و علاوه بر پرداخت هزینه های مناسب تر، از تولید کنندگان داخلی حمایت کنیم. 

 پارس خزر بهترین برند لوازم خانگی ریز ایرانی

بهترین برند ایرانی برای خرید جهیزیه 2023 - بهترین مارک ایرانی لوازم خانگی چیست؟

هم اکنون پارس خزر یکی از معتبرترین تولیدکنندگان لوازم خانگی برقی ایران است که با انواع پلوپز، جاروبرقی، خرد کن، آبمیوه گیری و ... خرده ریزه های جهزیه می تواند در لیست خرید شما قرار بگیرد. این برند وطنی دارای کیفیت بسیار مناسبی است و عمر محصولات برقی پارس خزر طولانی و راضی کننده است. طراحی ظاهری محصولات پارس خزر نیز بسیار شیک بوده و رنگ بندی های متنوعی که برای محصولات برقی ارائه می دهد باعث شده با هر سلیقه ای بتوانید به بهترین شکل از آن ها بهره مند شوید.

 اسنوا با کیفیت و مقاوم

بهترین برند ایرانی برای خرید جهیزیه 2023 - بهترین مارک ایرانی لوازم خانگی چیست؟

اسنوا، برند ایرانی و موفق با تولید ماشین ظرف شویی، ماشین لباس شویی، یخچال فریزر، اجاق گاز، تلویزیون و تجهیزات توکار مثل فر و قهوه ساز نشان داده در تولید لوازم خانگی برقی حرفی برای گفتن دارد. قیمت محصولات اسنوا بسیار برای خرید جهزیه مناسب است و می توانید حتی به صورت ست لباسشویی، ماشین ظرفشوییريال یخچال و مایکروفر از این برند برای جهزیه خود خریداری کنید.

کیفیت ساخت اسنوا بسیار مورد توجه قرار گرفته و برای مدت زمان طولانی می توانید از محصولات این برند استفاده کنید. در نظر داشته باشید که اسنوا ماشین آلات و فرمولاسیون مورداستفاده در لعاب کاری محصولات خود را طبق  استانداردهای اروپا و آمریکا درنظر می گیرد و همینطور از مواد موردنیاز در کارخانجات تراز اول دنیا استفاده می کند.

کافی است سری به آنلاین شاپ های فروش لوازم خانگی بزنید و از نظرات کاربران در رابطه با کیفیت لوازم خانگی اسنوا مطلع شوید. پس برای خرید لوازم بزرگ جهزیه، اسنوا بهترین برند ایرانی خرید لوازم خانگی به شمار می رود.

امرسان؛ زیبا، پیشرو، مطمئن

بهترین برند ایرانی برای خرید جهیزیه 2023 - بهترین مارک ایرانی لوازم خانگی چیست؟

امرسان با ساخت  یخچال فریزر شناخته شد اما تولیدات دیگری مثل ماشین لباس شویی، اجاق گاز، هود و جاروبرقی نیز دارد که دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشند. امرسان با تولید یخچال های هوشمند نشان داده ایران و ایرانی می تواند در تولیدات با نمونه های خارجی هم رقابت کند. گارانتی امرسان بسیار واقعی بوده و در صورت بروز مشکل می توانید از آن استفاده کنید. این روزها شاهد یخچال های رنگی و فانتزی امرسان هستیم که باعث شده برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و شیک به شما کمک کند.

پاکشوما همیشه با شما

بهترین برند ایرانی برای خرید جهیزیه 2023 - بهترین مارک ایرانی لوازم خانگی چیست؟

پاکشوما نیز با ماشین های لباس شویی با کیفیت و ماندگارش شناخته می شود که حالا توانسته است ماشین ظرف شویی، یخچال فریزر سایدبای ساید، جاروبرقی، مایکروویو و کولر گازی را هم با بهترین کیفیت وارد بازار داخلی کند. اگر به دنبال خرید جهزیه با قیمت مناسب هستید می توانید از این برند بهره مند شوید. پاکشوما لوازم ریز جهزیه هم دارد که با کمی جست و جو می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ایکس ویژن و لوازم خانگی بروز و شیک

بهترین برند ایرانی برای خرید جهیزیه 2023 - بهترین مارک ایرانی لوازم خانگی چیست؟

ایکس ویژن این روزها شناخته تر شده و با تولید تلویزیون های بسیار با کیفیت و قیمت مناسب در صدر جدول بهترین برند ایرانی خرید لوازم خانگی قرار دارد. ایکس ویژن با نوآوری موفق به تولید یخچال، ساید، ظرفشویی و لباسشویی های بسیار باکیفیتی شده است که مشتریان زیادی نیز دارد.

ظراحی ظاهری محصولات ایکس ویژن نیز بسیار شیک و مناسب بوده و در تنوع رنگی در اختیارتان قرار می گیرد. پس وقتی می توانیم بهترین لوازم خانگی را از برند ایرانی با قیمت بسیار مناسب تر و همینطور گارانتی واقعی تهیه کنیم چرا به سراغ برندهای گران خارجی برویم؟

برندهای ایرانی دیگری هم هستند!

بله دوستان، برندهای دیگری هم هستند که لیاقت قرار گرفتن در این لیست به عنوان بهترین مارک ایرانی خرید جهزیه را دارند اما سعی کرده به شناخته شده ترین ها اکتفا کنیم. 

شما از کدام مارک ایرانی برای خرید لوازم برقی استفاده کرده اید؟ اگر نکته یا برندی هست که حس می کنید در این لیست از قلم افتاده در بخش نظرات به ما اعلام کنید تا به کمک خودتان این مطلب را کامل تر کنیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز