بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

یکی از مهم ترین تصمی ها برای آقایان در روز دامادی، انتخاب کفش مردانه مناسب است. شاید انتخاب کت و شلوار شیک اولین چیزی باشد که به ذهن می رسد؛ اما نباید از اهمیت خرید کفش شیک و جذاب برای تکمیل استایل غافل شد. اگر به دنبال یک فروشگاه خوب برای خرید کفش دامادی هستید، می توانید برای خرید کفش مردانه (https://dayanshop.com/Products?category=55) روی لینک کلیک کنید و از محصولات دیدن کنید.

در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع مدل کفش مردانه دامادی بپردازیم تا بتوانید کفشی مناسب که تکمیل کننده استایل شب دامادی شما باشد را انتخاب و خریداری کنید.

مدل های مختلف کفش دامادی

انواع مدل کفش مردانه دامادی 2023

مهم ترین آیتم ها برای ایجاد یک استایل شیک و جذاب برای شب دامادی، کت، شلوار، پیراهن، اکسسوری، جلیقه و کفش هستند. در این قسمت قصد داریم به معرفی مدل های مختلف کفش دامادی بپردازیم تا بتوانید کفش مناسب استایل خود را پیدا کنید و استایل چشمگیری برای خود درست کنید.

کفش اسپرت

انواع مدل کفش مردانه دامادی 2023

اگرچه در ایران استفاده از انواع کفش اسپرت رایج نیست؛ اما در کشورهای اروپایی و آمریکایی برای شب دامادی بسیار مورد استقبال آقایان قرار می گیرد. کفش های اسپرت کاربردهای مختلفی از جمله برای پیاده روی، دویدن، بازی بسکتبال، ورزش دو و میدانی، بدن سازی، استفاده روزمره و غیره دارند؛ اما یکی از کاربردهای آن‎ ها در مراسم رسمی است.

کفش های اسپرت از جمله راحت ترین انواع کفش هستند و با انتخاب کت و شلوار اسپرتی که ست قشنگی با کفش اسپرت شما ایجاد کند، می توانید یکی از خاص ترین استایل ها را تجربه کنید.

در فروشگاه اینترنتی دایان شاپ می توانید انواع کفش مردانه را در مدل های مختلف و با قیمت مناسب تهیه کنید. کافی است که از بین مدل های مختلف کفش ورزشی، روزمره، رسمی و صندل محصول مورد علاقه خود را سفارش دهید و آن را درب منزل دریافت کنید. همه کفش ها ضمانت مرجوعی دارند و می توانید هزینه آن ها را درب منزل پرداخت کنید.

کفش آکسفورد

کفش های آکسفورد یکی از قدیمی ترین انواع کفش دامادی هستند که از گذشته تا کنون برای شب دامادی مورد استفاده قرار گرفته اند. کفش های آکسفورد انواع مختلفی دارند؛ بنابراین در مناسبت های مختلفی قابل استفاده هستند؛ به عنوان مثال می توانید از یک مدل کفش آکسفورد برای شب دامادی و از مدلی دیگر، برای کارهای روزمره استفاده کنید.

کفش دربی

انواع مدل کفش مردانه دامادی 2023

کفش های دربی (Derby) ظاهری مشابه کفش های آکسفورد دارند با این تفاوت که بندهای باز دارند که به آن ها ظاهر اسپرت تری می بخشد. افرادی که به استایل اسپرت علاقه دارند، می توانند از کفش های دربی برای یکی ازمهم ترین شب های زندگی خود استفاده کنند؛ زیرا هم ظاهر شیکی دارند و هم بسیار راحت هستند و ساعت ها می توانید از آن ها استفاده کنید.

کفش موناک

کفش های موناک (Monk Strap) نیز در دسته کفش های بسیار راحت برای آقایان قرار می گیرند. این کفش ها به نام موناک یا کفش راهبان شهرت دارند؛ زیرا این مدل های بدون بند، در گذشته مخصوص راهبان بوده است و آن ها از کفش های موناک استفاده می کردند.
کفش های موناک بجای بند، سکگی دارند که باعث نگهداشتن کفش در پا می شود. جنس این کفش ها غالبا جیر، چرم و یا پارچه است و به همین علت نیز ظاهر منحصر به فرد و ویژه ای دارد.

کفش زین اسبی

انواع مدل کفش مردانه دامادی 2023

کفش های زین اسبی یا Saddle، ظاهری بسیار شبیه کفش های آکسفورد دارند با این تفاوت که یک لایه اضافه شبیه زین اسب روی آن ها قرار گرفته است که به طور معمول رنگ متضاد قسمت های دیگر کفش دارد. این کفش ها نیز برای افرادی که به استایل کلاسیک علاقه دارند مناسب هستند.

کفش سرکلاهی

کفش های سرکلاهی یا Cap Toe یکی دیگر از انواع کفش های بسیار شیک هستند که پوشیدن آن ها را به آقایان مشکل پسند و خوش تیپ پیشنهاد می کنیم. این کفش ها تلفیقی از کفش های بروژ و آکسفورد هستند و یک لایه اضافه در قسمت جلویی خود دارند.

کفش کالج

برای عروسی های که در فصول گرم سال و یا در مناطق تابستانی هستند، کفش های کالج یا Loafer بهترین گزینه برای داماد هستند. از آنجایی که این کفش ها را می توانید بدون جوراب بپوشید، پاهای شما هوا می خورد و در نتیجه دمای بدن شما را پایین نگه می دارد.

کفش های کالج در جنس های مختلفی به فروش می رسد؛ اما پرفروش ترین آن ها از جنس چرم و جیر هستند. با انتخاب کفش کالج می توانید ظاهر ویژه و کلاسیکی در شب دامادی خود داشته باشید و همه را شیفته سلیقه خود کنید.

کفش نیم بوت

کفش های نیم بوت برای استفاده در فصول سرد سال بسیار مناسب هستند. این کفش ها برای خلق استایل کلاسیک گزینه فوق العاده ای هستند و جلوه کت و شلوار شما را چندین برابر می کنند. سایت دایان شاپ یکی از فروشگاه هایی است که انواع مدل های نیم بوت مردانه را به قیمت های باورنکردنی به فروش می رساند. برندهایی که در این فروشگاه اینترنتی مشاهده خواهید کرد شامل موارد زیر است:

  • Cat
  • Adidas
  • New Balance
  • Nike
  • Valentino
  • Pierre Cardin
  • Enzo
  • Deniz
  • Lima
  • Benson
  • Ecco
  • Stark

نیم بوت های مردانه خود دارای انواع رسمی و اسپرت هستند که هر دو مدل را در سایت دایان شاپ می توانید مشاهده کنید و گزینه ای که به استایل شما بیشتر می آید را انتخاب و خریداری کنید.

بوت چلسی

بوت جلسی یا Chelsea قطعا بهترین انتخاب برای آقایان شیک پوش است. اگر مراسم شما در فصل زمستان برگزار می شود، حتما بوت جلسی را در لیست خرید خود اضافه کنید؛ چرا که این کفش ها بسیار گرم هستند و ظاهر رسمی و بسیار شیکی دارند.

کلام آخر

در این مطلب «انواع مدل کفش مردانه دامادی» معرفی کردیم. همان طور که مشاهده کردید، استایل های مختلفی برای شب دامادی وجود دارند در نتیجه دست شما برای انتخاب کفش باز است و می توانید کفش مناسب استایل خود را خریداری کنید تا ست جذابی برای مهم ترین شب زندگی خود ایجاد کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و به انتخاب کفش مناسب شب دامادی شما کمک کرده باشد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(10 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما: