بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه به رابطه کات شده برگردیم و مثل قبل روزهای خوش را تجربه کنیم؟ چگونه رفتار کنیم تا طرف مقابل دوباره خواهان ارتباط با ما باشد؟ چگونه به رابطه تمام شده برگردیم و به یکدیگر شانس دوباره ای بدهیم؟ گاهی رابطه ها به دلایل بسیار مختلفی به پایان می رسند و انقد با ارزش هستند که دوست داشته باشیم به آن برگردیم و برای تحکیم رابطه تلاش کنیم. در این مقاله کاربردی سوربان به معرفی نکات مهمی که به شما کمک می کند به یک رابطه برگردید اشاره می کنیم.

چگونه به رابطه کات شده برگردیم ؟ - درست یا غلط؟

پیش از این که برای برگشتن به رابطه تصمیمی بگیرید باید به همه مواردی که باعث شد این رابطه به اینجا برسد فکر کنید. همه موارد را به دقت بررسی کنید و حتی روی یک کاغذ هرچیزی که موجب کات شدن رابطه شد را تیتروار توضیح دهید. پس از پشت سر گذاشتن این مرحله نیاز دارید که به صورت کاملا بی طرفانه با خود مشورت کنید و ببینید که ایا اصلا این رابطه ارزش تلاش کردن را دارد یا خیر؟

اگر رابطه شما یک رابطه سمی بود و فقط دلتان برای طرف مقابل تنگ شده از این مطلب بیرون بروید و سعی کنید راهی برای فراموش کردن عشق از دست رفته پیدا کنید. اما اگر حس می کنید این رابطه هنوز قابل ترمیم است و بودن در آن برای شما بهتر است، این روش ها را پیش بگیرید.

چگونه به رابطه کات شده برگردیم ؟ - 3 مرحله تا برگشت به رابطه تمام شده

قبل از شروع به هرکاری برای برگشت به رابطه تمام شده باید:

زمان بدهید

شما به زمان برای فکر کردن نیاز دارید، قبل از این که اقدامی صورت بگیرد سعی کنید عزت نفس و اعتماد به نفس خود را احیا کنید. اجازه بدهید از آخرین زمانی که با او صحبت کردید و به احتمال بالا با دلخوری از هم جدا شدید کمی بگذرد. این زمان دادن موجب فرو نشستن خشم هر دو طرف شده و احتمال مشاجره در بحث بعدی را به اندازه زیادی کاهش می دهد. پس اجازه دهید کمی زمان بگذرد تا هم شما و هم طرف مقابل خودتان را پیدا کنید و مشخص کنید دقیقا کجای این رابطه هستید و چه می خواهید.

ببینید که چرا رابطه به اتمام رسید؟

تعارف را کنار بگذارید و به صورت کاملا صادقانه و روراست مشکلاتی که موجب شدند این رابطه تمام شود را بررسی کنید. آیا شما زود عصبانی می شدید؟ آیا مدام نقطه ضعف طرف مقابل را انگولک می کردید؟ آیا بحث ها را بیش از حد طول می دادید و احترام طرفین از بین رفته بود؟ وجود بحث و دعوا در هر رابطه ای عادی است اما شما باید ببینید که دلیل اصلی تمام شدن رابطه ای که حالا قصد برگشت به آن را دارید چه بود و ببینید که آیا با شروع دوباره این رابطه قدرت ترمیم آن را دارید؟

حالا برای برگشت به رابطه تمام شده باید:

خب حالا که با مراحل بالا تکلیفتان با خودتان روشن شد، برای برگشتن به رابطه عاشقانه تان باید این روند را پیش بگیرید.

ارتباط برقرار کنید.

وقتی حس کردید که واقعا عوض شده اید و می توانید این رابطه را به اوج برگردانید با او تماس بگیرید. احتمالا در طی زمانی که از هم جدا بوده اید او هم به شما و رابطه تان فکر کرده و برخوردش را با توجه به تصمیمی که دارد نشان می دهد. اگر مشتاق بود و پاسخ شما را داد می توانید امیدوار باشید که هنوز جای جبران باقی مانده است.

در مکان مناسبی، قرار دیدار ترتیب دهید

دومین کاری که باید انجام دهید در یک تماس تلفنی یا پیامک از طرف مقابل به یک کافه یا رستوران دعوت کنید. این خیلی مهم است که قرار شما در محیط عمومی انجام شود و در حین قرار کاملا آرام و بی طرفانه با او صحبت کنید.

تغییرات مشخصی ایجاد کنید.

پس از این که در رو در روی یک دیگر قرار گرفتید با او درباره تغییراتی که کرده اید و تصمیماتی که برای داشتن رابطه بهتر می توانید بگیرید صحبت کنید. به این صورت مشخص می شود که واقعا چه خواسته ای دارید و طرف مقابل در صورتی که با شما موافق باشد سعی می کند رابطه را حتی به صورت امتحانی دوباره شروع کند.

بهترین خودتان باشید.

بهتر است در این قرار به خودتان برسید، استایل مناسبی داشته باشید و در کل بهترین خودتان باشید. پر انرژی باشید و با صحبت های گرم و امیدوارانه به او نشان دهید کینه ای ندارید و تمام تلاشتان برای دور ریختن گذشته و ساخت یک زندگی جدید است.

به حرف های عشقتان گوش کنید.

پس از عذرخواهی و قبول کردن اشتباهاتتان به صحبت های طرف مقابل به خوبی گوش کنید و دست از هرگونه توجیه کردن بردارید. با او همدردی کنید و انتظارات او را بررسی نمایید تا در رابطه جدیدتان موفق تر از گذشته عمل کنید.

اشتباهات خود را بپذیرید.

شما باید در هنگام گفت و گوی تلفنی یا حضوری پس از تمام شدن یک رابطه، در صورتی که قصد برگشت به رابطه کات شده را دارید اشتباهات خود را تماما قبول کنید و برای رفع ضعف های رفتاری خود تلاش کنید. وگرنه دیر یا زود دوباره به همین نقطه که حالا رسیده اید می رسید.

چگونه به رابطه کات شده برگردیم ؟ - 3 مرحله تا برگشت به رابطه تمام شده

پس از آشتی کردن باید:

به آینده نگاه کن، به گذشته فکر نکن.

یکی از مهمترین مسائلی که پس از برگشت به رابطه تمام شده باید مدنظر قرار بگیرد این است که گذشته را کاملا رها کنید! هرچیز ناراحت کننده از قدیم بوده را کنار بگذارید و وجود خود را از کینه ها پاک کنید. از گذشته فقط درس و تجربه بگیرید و در رابطه جدید خود سعی کنید اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. اگر به محض شروع دوباره رابطه به ناراحتی هایی که قبلا پیش آمده بود اشاره کنید دیر یا زود رابطه خراب می شود و شاید دیگر فرصت جبران را نداشته باشید.

پس از جدایی به طور مؤثرتری ارتباط برقرار کنید.

اگر چیزی شما را آزار می دهد حتما آن را با طرف مقابل درمیان بگذارید. همیشه منتظر صحبت کردن طرف مقابل نباشید. در واقع اجازه ندهید مشکلات انقدر روی هم جمع شوند که یک دفعه بترکند!

 

به پایان مطلب برگشتن به رابطه تمام شده رسیدیم و امیدواریم بتوانید با توجه به نکاتی که به آن اشاره کردیم به رابطه ای که در آن احساس بهتری داشتید برگردید، خوشحال می شویم در بخش نظرات به ما و دیگر خوانندگان از تجربیات خود صحبت کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)

نظرات شما: