بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه با سلیقه باشیم و همیشه مرتب و تمیز به نظر برسیم؟ ویژگی افراد با سلیقه چیست؟ رازهای با سلیقه شدن چه می باشد؟ اگر وسایتان را زود خراب می کنید، لباس هایتان تنها بعد از چند بار استفاده کهنه می شوند یا این که هرچه تلاش می کنید بازهم نمی توانید مرتب و تمیز باشید این مطلب دقیقا برای شما نوشته شده است.

چگونه با سلیقه باشیم و از این ویژگی نهایت استفاده را ببریم؟

با سلیقگی در زندگی شخصی کمک بسیاری به ما می کند، کسانی که با سلیقه هستند خوشتیپ تر دیده می شوند، همیشه تمیز و مرتب هستند و اعتماد به نفس آن ها نیز نسبت به افراد دیگر افزایش پیدا می کند. اگر به دنبال رازهای باسلیقه بودن هستید با ما همراه شوید!

چگونه با سلیقه باشیم | 13 راز برای تبدیل شدن به یک خانم با سلیقه

الگو داشته باشید!

به طور قطع در اطرافیان خود کسانی را می شناسید که به عنوان یک فرد با سلیقه شناخته می شوند، شما هم می توانید از آن ها در رابطه با خانه داری، انتخاب لباس، ترفندهایی که برای تمیز ماندن استفاده می کنند و... ایده بگیرید. اگر چنین شخصی در اطرافیان نمی شناسید بلاگرهای فضای مجازی را دنبال کنید و از روش های ست کردن لباس، آرایش کردن و خانه داری آن ها الگوبرداری کنید.

فقط برای یک مناسبت چیزی خریداری نکنید

به جای خریدن یک چیز خاص برای بعضی از رویدادهای خاض، بهتر است چند لباس زیبا خریداری کنید که بیشتر از آن ها استفاده کنید.  اگر به دنبال کاری ساده و کلاسیک هستید، می توانید آن را بارها و بارها استفاده کنید.

چیزی را که اندازه شما نیست نخرید و نگه ندارید

راز افراد با سلیقه این است که چیزهایی که برای آن ها مناسب نیست را تحت هیچ شرایطی نمی خرند. برای مثال لباس دو سایز کوچکتر را به امید لاغرتر شدن در تخفیفات طلایی خریداری نمی کنند و تنها چیزهایی را میخرند که می دانند از آن استفاده می کنند و به کارشان می اید.

چیزی را فقط به دلیل داشتن تخفیف خریداری نکنید

با تخفیفات به سرعت می توانید چیزی را خریداری کنید و پول بسیاری را نیز پس انداز نمایید، اما اگر چیزی تخفیف خورده باشد که واقعا به آن نیاز ندارید، آن را به سبد خریدتان اضافه نکنید. مهم نیست که چقدر مقرون به صرفه است، اگر هرگز آن را نپوشید، کل پولتان هدر رفته است.

دکوراسیون منزل تان را تغییر دهید

تغییرات می توانند خلاقیت شما را پرورش دهند و ایده های جدیدی را بروز دهند. تغییرات ظاهری، رفتاری و یا دکوراسیونی می توانند نشان دهنده خلاقیت شما باشند. 

رنگ های خوش ترکیب را بشناسید

اگر ترکیب کردن رنگ ها را بلد باشید می توانید خود را جزو افراد با سلیقه بدانید. نرکیب کردن رنگ ها در استایل، دکوراسیون خانه و ... کمک زیادی به شما می کنند.

روی مد باشید

افراد باسلیقه مد را به خوبی شناسایی می کنند و تا جای ممکن از آن جهت تغییرات محیط کمک می گیرند. مد استایل و دکوراسیون را بشناسید و از آن استفاده کنید.

نظافت را فراموش نکنید

مهمترین نکته با سلیقه بودن تمیزی و نظافت شخصی است، حداقل هر سه روز یک بار دوش بگیرید، لباسهای تمیز بپوشید، خانه خود را تمیز و مرتب کنید و وقتی که بحث نظافت می شود به جزئیات نیز توجه کنید، جزئیاتی مثل تمیز بودن ناخن ها، موها و ...

به کمد و انباری تان نظم ببخشید

به طور قطع شما هیچ شخص با سلیقه ای را نمی بینید که اتاق بهم ریخته، کمد کثیف و یا انباری درهمی داشته باشد. مرتب کردن همه لوازمی که دارید شما را به مرور باسلیقه کرده و این امکان را نیز می دهد که از همه امکاناتی که دارید نهایت استفاده را ببرید.

چگونه با سلیقه باشیم | 13 راز برای تبدیل شدن به یک خانم با سلیقه

در خانه گل و گیاه نگهداری کنید

نگهداری و پرورش گل و گیاه به با سلیقه تر شدن شما کمک بسزایی می کند چرا که جزئیات زیادی دارد و رعایت همین جزئیات شما را به سوی خوش سلیقگی و لطافت سوق می دهد. 

تزیین میز غذا را یاد بگیرید

خانم های با سلیقه یک مشخصه مشترک دارند و آن هم این است که تزئین کردن غذا و میز غذا را بلندند و مرتبا در حال امتحان کردن ایده های جدید هستند. شما هم می توانید از ایده هایی که به ذهنتان می رسد یا در اینترنت یا فضای مجازی می بینید برای تزئین میز غذا، سالاد یا حتی خورشت و برنج استفاده کنید.

در خانه خلاقیت داشته باشید

خلاقیت در هرچیزی موجب با سلیقگی شما می شود. اگر به چیز خاصی علاقه دارید حتما آن را جدی بگیرید. برای مثال آرایشگری، خیاطی، سفره آرایی، شیرینی پزی و ... همه این موارد دارای دوره های آموزشی هستند و حتی می توانید در خانه به صورت مجازی از یوتیوب و اینترنت آن ها را دنبال کنید.

 

این هم از مطلب پرطرفدار و درخواستی چگونه با سلیقه شویم که امیدواریم توانسته باشد به شما برای داشتن اعتماد به نفس بیشتر در کنار خوش سلیقگی کمک کند. خوشحال می شویم در بخش نظرات تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی در رابطه با با سلیقه بودن به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(57 امتیاز , میانگین: 4.1 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز