بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
انتخاب تالار پذیرایی یکی از مهم‌ترین بخش‌های عروسی به شمار می‌رود که نقش مهمی در چگونگی برگزاری مراسم را بر عهده دارد. معمولاً عروس و داماد سعی بر این دارند تا با برسی ویژگی‌های یک تالار عروسی خوب و با کیفیت بتوانند مراسمی باشکوه و تمام عیار را برگزار کنند.

یکی از دغدغه هایی که عروس و دامادهای عزیز برای برگزاری جشن عروس خود دچار آن می باشند انتخاب یک تالار عروسی مناسب است. آیا شما دوستان عزیز می دانید که یک تالار عروسی مناسب باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا بتوانید آن را انتخاب کنید؟! با ما تا انتهای این مقاله از سوربان همراه شوید تا برایتان از ویژگی‌های یک تالار پذیرایی مناسب برای مراسم عروسی بیشتر بگوییم.

یه تالار عروسی عالی و حرفه ای این ویژگی هارو داره.

یک تالار عروسی مناسب برای برگزاری مراسم عروسی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

عروس و دامادها دوست دارند که در مهم ترین شب زندگی خود بهترین ها را در اختیار داشته باشند و یک جشن عروسی مجلل و باشکوه داشته باشند.

از مهم ترین مواردی که در برگزاری یک جشن عروسی مجلل و با شکوه می تواند به شما عزیزان کمک زیادی کند انتخاب مکان مناسب برای برگزاری جشن می باشد.

همانطور که می دانید تالارهای بسیار زیادی در تهران و شهرستان ها در حال فعالیت و ارائه حدمات به شما عزیزان می باشند که هریک از آن ها خدمات و ویژگی های خاص خود را دارا هستند.

بنابراین برای اینکه بتوانید از میان انبوه تالارهای پذیرایی فعال در شهر محل سکونت خود بهترین گزینه را انتخاب کنید نیاز است بدانید که ویژگی‌های یک تالار عروسی خوب برای مراسم عروسی چه چیز می باشد.

از جمله مهم ترین ویژگی هایی که یک تالار عروسی خوب باید دارا باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

یه تالار عروسی عالی و حرفه ای این ویژگی هارو داره.

۱. مکان تالار عروسی

اولین و مهم ترین مسئله که باید در زمان انتخاب تالار عروسی خود به آن توجه زیادی داشته باشید موقعیت جغرافیایی و مکانی تالار می باشد.

تالاری بهترین انتخاب می باشد که خیلی از مرکز شهر دور نباشد و دسترسی آن برای میهمان های شما بسیار آسان و راحت باشد.

یعنی، تالاری که برای جشن عروسیتان انتخاب می کنید باید آدرسی داشته باشید که به سادگی میهمان ها بتوانند آن را پیدا کنند و مسیر رفت وآمد آن خیلی شلوغ و پر ترافیک نباشد.

هر چقدر میهمانان بتوانند آسان تر به تالار پذیرایی بروند، از مراسم بیشتر لذت برده و زمان زیادی را صرف رفت و برگشت به تالار پذیرایی نخواهند کرد.

۲. ظرفیت پذیرایی تالار عروسی

باید با توجه به تعداد میهمان هایی که به جشن عروس دعوت کرده اید بهترین تالار را انتخاب کنید.

اگر تعداد میهمان های شما کمتر از 300 نفر می باشد اصلا لزومی ندارد تالاری را انتخاب کنید که ظرفیت و گنجایش پذیرایی از 500 میهمان را دارد یا بلعکس اگر میهمان های شما زیاد هستند انتخاب تالاری با ظرفیا 250 نفر اصلا انتخاب درستی نیست.

یه تالار عروسی عالی و حرفه ای این ویژگی هارو داره.

۳. نورپردازی تالار عروسی

از آنجایی که شما برای به یادماندن بهترین شب زندگیتان از گروه عکاس و فیلمبردار دعوت کرده اید تا لحظه به لحظه جشن شما را برایتان به ثبت برساند بنابراین مسئله مهم دیگری که از ویژگی‌های یک تالار عروسی خوب برای مراسم عروسی داشتن نورپردازی مناسب سالن تالار است.

تالار باید از نورپردازی مناسبی برخوردار باشد که هم در زمان رقص شما و هم در زمان فیلمبرداری مشکلی به وجود نیاید.

توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما قبل از تصمیم نهایی برای انتخاب تالار مورد نظرتان دستگاه های نورپردازی سالن را به خوبی تست کنید.

۴. سالن غذاخوری تالار عروسی

تمیز بودن سالن غذاخوری و سالم بودن میزو صندلی ها مسئله بسیار مهمی است که نباید در انتخاب تالار عروسی آن را فراموش کنید.

یک تالار پذیرایی خوب، سالن غذاخوری تمیز با دکوراسیون بسیار زیبا، گل آرایی میزها، رومیزیهای بسیار زیبا، میز و صندلی های جدا از هم و راحت برای نشستن میهمانان است.

۵. دکوراسیون تالار عروسی

اما نکته مهم بعدی درباره ویژگی‌های یک تالار پذیرایی خوب برای مراسم عروسی، دکوراسیون و طراحی تالار می باشد که باید عالی و مرتب باشد تا هم در فیلم جشن شما زیبا جلوه کند و هم در حین برگزاری مراسم.

در واقع یک تالار پذیرایی خوب باید دارای دکوراسیون منظم و میهمان پسند باشد.

یه تالار عروسی عالی و حرفه ای این ویژگی هارو داره.

۶. سیستم تهویه تالار عروسی

در زمان برگزاری مراسم جمعیت زیادی در سالن حضور دارند و در حال رفت و آمد می باشند بنابراین اگر تالار از تهویه مناسبی برخوردار نباشد این مسئله باعث ناراحتی میهمان ها خواهد شد و آن ها اذیت می شوند.

این مسئله می تواند موجب مریضی میهمان ها نیز شود. از این رو تهویه مناسب تالار بسیار مهم است. بنابراین یک تالار عروسی خوب دارای یک تهویه بسیار مناسب و مطبوع است.

۷. سیستم گرمایشی و سرمایشی تالار عروسی

با توجه به فصل برگزاری جشن عروسیتان( زمستان، بهار، تابستان و یا پاییز) باید توجه کنید که تالار انتخابی از سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی برخوردار باشد.

اگر در بهار و تابستان می خواهید جشن خود را برگزار کنید برای اینکه میهمان ها گرما زده نشوند و گرمای هوا باعث اذیت آن ها نشود باید از سیستم خنک کننده تالار اطمینان بدست آورید که به درستی کار می کند یا خیر؟!

برای روزهای سرد پاییز و زمستان هم باید از سیستم گرمایشی تالار مطمئن شوید تا خدای نکرده میهمان های شما در محیط سردی نباشند و سرما باعث آزار و اذیت آن ها نشود.

فراموش نکنید که میهمانان مراسم عروسی معمولا با کت و پالتو و یا با لباس نازک منزل وارد تالار پذیرایی نمی شوند بنابراین داشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب برای برقراری دمای متعادل در تالار بسیار ضروری هستند.

یه تالار عروسی عالی و حرفه ای این ویژگی هارو داره.

۸. امکانات و خدمات تالار عروسی

امکانات و خدماتی که اغلب تالارهای عروسی به مشتریان خود ارائه می دهند شامل موارد زیر می باشد.

  • سفره عقد زیبا
  •  نورپردازی ویژه
  •  فرش قرمز عروس و داماد
  •  امکانات گل ریزان عروس و داماد
  •  استریو بسیار مناسب با لوازم پخش موسیقی خوب
  • گل آرایی تالار پذیرایی
  •  سرویس بهداشتی مناسب
  •  تاکسی سرویس ویژه برای میهمانان
  •  آسانسور

۹. نظافت و تمیزی تالار عروسی

یه تالار عروسی عالی و حرفه ای این ویژگی هارو داره.

کیفیت غذا و نحوه پذیرایی میهمان ها از دیگر ویژگی هایی است که یک تالار عروسی خوب باید دارا باشد.

بنابراین حتما قبل از عروسی از کیفیت غذای تالار و اینکه از مواد اولیه و سالم استفاده می کنند اطمینان لازم را بدست آورید. هر چه پذیرایی یک تالار مرتب تر و بهتر باشد، قطعا آن تالار بهتر است.

کلام آخر

در این مقاله ما سعی کردیم تا اشاره ای به ویژگی‌های یک تالار پذیرایی خوب برای مراسم عروسی داشته و کمی درباره آن ها اطلاعات در اختیارتان قرار دهیم.

آگاهی از این ویژگی ها به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید تالاری را انتخاب کنید که با سلیقه و بودجه شما همخانی داشته باشد.

امیدواریم خواندن این مطلب برایتان مفید بوده باشد و در انتها بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و بهترین تالار عروسی را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنید.

اگر میخواهید بهترین و حرفه ای ترین تالار عروسی را پیدا و رزرو کنید به بخش تالار عروسی در سایت سوربان مراجعه کرده و تالار عروسی دلخواه خود را پیدا کنید و مراسم عروسی بدون نقص و به یاد ماندنی برای خود و میهمانانتان برگزار کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(7 امتیاز , میانگین: 4.7 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

باغ و عمارت پاپیون اصفهان

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما: