بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
چمن مصنوعی یکی از ابزارهای بسیار جذاب برای فضاسازی تالار مجالس است که در انواع مختلف و برای کاربردهای متفاوت تولید می شود.

یکی از کاربردهای بسیار جذاب چمن مصنوعی، استفاده در فضاسازی محوطه تالار و باغ مجالس و عروسی است. استفاده از چمن مصنوعی در زیباسازی تالارها ، انتخاب هوشمندانه ای برای متمایز نمودن محوطه مذکور از سایر موارد مشابه است. در مجالس دورهمی و عقد و عروسی ، قطعا زیباسازی محیط ، تاثیر بیشتری بر روی نظر و روحیات بازدید کننده خود دارد. امروز استفاده از کف پوش چمن مصنوعی شیراز چمن در تالار مجالس در کشور به شدت رواج یافته است .

فضاسازی تالار مجالس با چمن مصنوعی

بدون شک برگزار کردن مراسم زیبای ازدواج و جشن عروسی در محیطی سرسبز، هم برای عروس و داماد و هم برای میهمانان، بسیار دلنشین خواهد بود. اما با توجه به اینکه مراقبت و نگهداری از فضاهای سبز طبیعی، دشوار و نیازمند استفاده از نیروی انسانی است، اکثریت باغ مجالس ها ، از چمن مصنوعی برای فضاسازی محوطه ها استفاده می کنند.

مناسب ترین چمن مصنوعی تالار ها

چمن مصنوعی در نمونه های مختلف تولید میشوند . عمدتا این محصول در دو دسته چمن های تزئینی و چمن های ورزشی تولید شده که مناسب ترین چمن مصنوعی جهت استفاده از محوطه ساری باغ تالار ها ؛ در دسته چمن های تزئینی قرار دارد .

چمن مصنوعی تزئینی در ارتفاع های مختلف تولید شده که تفاوت آنها در ارتفاع نخ یا پایل چمن می باشد . هر چه ارتفاع نخ چمن بیشتر باشد ، چمن نرم و لطیف تر بوده و هرچه ارتفاع کوتاه تر باشد ، چمن فشرده و زبر می باشد .

بهترین چمن مصنوعی جهت استفاده در تالار های مجالس و عروسی ، مدل های ارتفاع پایین است . در ادامه مقاله به توضیح این محصول خواهیم پرداخت.

کاربر های چمن مصنوعی در فضاسازی

چمن مصنوعی مزیت های بسیار زیادی دارد که همین مزیت‌ها موجب شده‌اند که چمن مصنوعی گزینه ایده‌ال برای استفاده در تمام محیط ها باشد.

چمن مصنوعی به لحاظ شست وشو و مقاومت بالا نسبت به سایر کفپوش‌های دیگر در الویت است.مخصوصا که در سال‌های اخیر مورد توجه کاربران بسیار زیادی قرار گرفته است.

همچنین یادآور طبیعت است که از نظر روانشناسی برای آرامش ذهن بسیار موثر است آن هم در بازار شلوغی که گاهی در اثر گرانی کالا مشتریان دچار تشویش روحی می‌شوند.

فضاسازی تالار مجالس با چمن مصنوعی

برخی از این مزیت‌ها عبارتند از:

  • مناسب برای هر مکان و آب و هوایی است و محدودیت اقلیمی و جغرافیایی ندارد
  • کاملا قابل شست و شو و ضدعفونی که موجب هیچگونه تغییری در چمن نخواهد شد
  • از نظر رنگ، طرح و شکل بسیار متنوع و در عین حال شیک است که بر ارزش مغازه بسیار می‌افزاید
  • در ایجاد محیطی فرح‌بخش و دل‌انگیز جهت یک کار تیمی بسیار مناسب است
  • برای جذب مشتری نتیجه بخش است چون چشمان مخاطب رنگ سبز را به شدت جذب می‌کند
  • در ایجاد حس نشاط و علاقه‌مندی مشتری تاثیرگذار است و تا حدودی بر فروش اثر مثبت خواهد گذاشت
  • از مواردی مثل لغزندگی، سر خوردن و به زمین خوردن پیشگیری می‌کند چون لیز و لغزنده نیست.

روش نگهداری و نظافت چمن مصنوعی تالار مجالس

جهت حفظ زیبایی چمن مصنوعی، بهتر است بعد از هر مراسم بزرگ، زباله های بزرگ را با استفاده از چنگک و یا جارو، از روی چمن بردارید. پس از این مرحله، در صورت وجود زباله های ریزتر، می توانید با استفاده از جاروی برقی صنعتی به تمیز کردن آلودگی های ریزتر بپردازید و جهت شستشو می توانید با استفاده از آب و شوینده های ملایم، به شستن چمن مصنوعی بپردازید. استفاده از پمپ های کارواش خانگی برای شست و شوی عمقی چمن مصنوعی بسیار مناسب است.

بدلیل برگزاری مراسمات متعدد در تالارها، چمن مصنوعی در چنین فضاهایی زودتر آلوده می شود که باید میزان شست و شو و نظافت بر روی چمن مصنوعی نسبت به دیگر فضاها بیشتر انجام گردد.

اگر نیاز به ضدعفونی چمن مصنوعی دارید، می توانید محلول ترکیبی آب و سرکه را روی چمن اسپری کنید تا از رشد باکتری و میکروب جلوگیری نمایید. نکته مثبت دیگری که درباره چمن مصنوعی وجود دارد این است که اگر به خاطر سیگار یا موارد دیگر دچار سوختگی یا آسیب شود، می توانید آن را ترمیم و تعمیر کنید.

خرید چمن مصنوعی برای باغ مجالس

یکی از مهم ترین فاکتور ها جهت خرید این محصول ، استفاده از مدل های با ارتفاع نخ چمن کوتاه و تراکم بالا می باشد . چرا که در محوطه های باغ تالار ها و مجالس عروسی ، عموما تردد و رفت آمد بسیار زیاد است . به همین دلیل در صورت استفاده از چمن های میل بلند ، امکان از بین رفتن ایستایی نخ چمن مصنوعی بسیار بالا است. در محیط های تجاری نیز به دلیل رفت و آمد بالا ، از چمن مصنوعی میل پایین یا همان ارتفاع پایین استفاده میشود .

فضاسازی تالار مجالس با چمن مصنوعی

در اینگونه محیط ها ، یکی دیگر از فاکتور های خرید ، نظافت و نگهداری آن است . به دلیل شلوغی و پذیرایی از میهمانان در این محیط ها ، نظافت چمن مصنوعی یک مسئله جدی خواهد بود . به همین دلیل استفاده از چمن مصنوعی با ارتفاع پایین نخ ، موجب نظافت آسان تر محصول خواهد شد .

ایده های استفاده از چمن مصنوعی در تالار

  • چمن مصنوعی به عنوان مسیر ورود در تالار و باغ تالار

  • چمن مصنوعی برای استیج رقص و پایکوبی

  • چمن مصنوعی برای پله تالار و باغ تالار

  • تزئین میز با چمن مصنوعی

چمن مصنوعی تالار های مجالس در محیط های متفاوتی قابل اجرا بوده که برخی از این ایده ها را در بالا ذکر کردیم . این محصول به دلیل زیبایی و ایجاد نشاط در محوطه ، در هر کجای محیط تالار مجالس استفاده شود ، نظر بیننده را به خود جلب خواهد کرد . در کنار این محصول ، میتوان از فنس چمنی نیز جهت محصور کردن محیط ها و یا فضا های میهمانی استفاده کرد .

خرید چمن مصنوعی در شیراز چمن ، به صورت آنلاین و یا مراجعه حضوری در نمایشگاه امکان پذیر است . کارشناسان شیراز چمن با مشاوره رایگان ، میتوانند راهنمایی و مشورت خوبی را در خصوص انتخاب چمن مصنوعی مورد نظر برای محیط منزل و حیاط به شما داشته باشند.مرکز پخش چمن مصنوعی شیراز چمن در شیراز ، اماده ارائه انواع مدل های چمن مصنوعی با ارتفاع نخ و با متراژ های دلخواه است .



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز