بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
تالار عروسی، باغ تالار عروسی و باغ عروسی از جمله مکان هایی هستند که برای برگزاری مراسم عروسی مناسب هستند اما تشریفات عروسی در هریک از این محل ها متفاوت است چه از نظر هزینه ، پذیرایی ، دکوراسیون و...

برای برگزاری جشن عروسی محیط های مختلفی وجود دارد که عروس و داماد متناسب با نیاز و بودجه ای که مد نظر دارند، اقدام به برگزاری مراسم عروسی خود میکنند.

برای برگزاری جشن عروسی مکان های مختلفی همچون باغ عروسی و تالار عروسی و باغ تالار عروسی وجود داشته و امروزه روف گاردن های مختلفی اقدام به برگزاری جشن های مختلفی همچون عقد، عروسی و همچنین تولد میکنند.

اما سوالی که برای بسیاری از عروس و دامادها ممکن است به وجود آید این است که چه تفاوتی بین تشریفات برگزاری جشن عقد و عروسی در تالار عروسی و باغ تالار عروسی  وجود دارد؟

در این مطلب ما سعی کرده ایم تا شما عزیزان را با تفاوت های تشریفات عروسی در باغ تالار عروسی و تالار عروسی بیشتر آشنا کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بنر

title

تفاوت تشریفات عروسی در تالار عروسی و باغ عروسی از نظر هزینه

یکی از نمونه های تفاوت تشریفات عروسی در باغ تالار عروسی و تالار عروسی ، هزینه برگزاری این مراسمات در این محیط ها می باشد. بسیاری از افراد دوست دارند که بدانند این تفاوت به چه صورت می باشد. در این مورد می توان گفت گرفتن عروسی در باغ و تالار از نظر هزینه تفاوت آنچنانی ندارد. اما در بعضی از موارد هزینه برگزاری عروسی در باغ می تواند کمی از تالارها بالاتر باشد.

البته هر دوی این محیط ها با توجه به خدماتی که افراد در عروسی هایشان دریافت می کنند، می تواند متفاوت باشد. به طور مثال بعضی از مواقع عروسی هایی که در تالار برگزار می شوند، ممکن است که قیمت بالاتری نسبت به برگزاری آن در باغ تالار داشته باشند و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد با توجه به نوع هزینه ای که دارند، نسبت به برگزاری آن اقدام نمایند.

این که عنوان می ‌شود برگزاری مراسم عروسی در باغ ها از هزینه بالاتری برخوردار می باشد، به این دلیل است که خدمات و تشریفات بیشتری برای برگزاری در باغ مورد نیاز می باشد. به طور مثال شما در برگزاری عروسی در باغ، باید به گل آرایی مجلس عروسی و قسمت های مختلف باغ و وسایلی که در یک باغ عروسی مورد نیاز می باشد، بیشتر توجه نمایید.

title

تفاوت تشریفات عروسی در باغ و تالار از نظر پذیرایی

تالار های عروسی به راحتی می توانند با قرار دادن پذیرایی های مختلف بر روی میز از مهمانان خود به بهترین نحو ممکن پذیرایی کنند. در بعضی از اوقات نیز می‌ توانید این پذیرایی ها را روی میز آن ها به صورت بشقابی و یا دسته ای بگذارید.

این نوع از پذیرایی در باغ ها کمی پیچیده تر می باشد. به طور مثال سرو شام عروسی در محیط ‌های باغ با توجه به فضای باز و خنکی که دارند، ممکن است به سرد شدن غذا منجر شود. لذا بسیاری از روش‌ های مختلف برای جلوگیری از سرد شدن این غذاها وجود دارد که افراد باید با توجه به آن ها نسبت به پذیرایی مهمانان خود اقدام نمایند.

پس می‌ توان گفت تفاوت در پذیرایی به عنوان یکی از اصول مهم می‌ تواند در برگزاری مراسم عروسی تاثیر گذار باشد. افراد بسیاری در زمان انتخاب درگیر این موضوع می شوند. توصیه ما به افراد این است که برای انتخاب فضای خود سعی کنند که نحوه پذیرایی آن را در نظر بگیرند و از کسانی که به شما باغ عروسی و یا تالار عروسی را ارائه می ‌دهند، بخواهید که نحوه پذیرایی را برای تان توضیح دهند.

title

سایر تفاوت های تشریفات عروسی در تالار عروسی و باغ تالار عروسی

از دیگر نمونه‌ های تفاوت در برگزاری مراسم عروسی در باغ و تالار می توان به چگونگی جای دادن میهمانان باشد. به طور مثال بعضی از مراسم های عروسی به صورت کوچک و خودمانی برگزار می ‌شوند که افراد می ‌توانند با استفاده از باغ های کوچک این مراسم را برگزار کنند.

اما در بعضی از اوقات مراسم ها تعداد بسیار زیادی از میهمانان را دارند که افراد باید با توجه به این تعداد، فکر سنجیده ای برای آن انجام دهند. در بعضی از اوقات افراد دوست ندارند که عروسی هایشان به صورت مختلط برگزار شود؛ پس می ‌توان آن را در تالارها برگزار نمایند.

title

همچنین کسانیکه قصد برگزاری جشن عقد را دارند، باید بدانند که چیدن سفره عقد هم در تالار با باغ عروسی نیز متفاوت می باشد. اگه در فضای باغ قصد برگزاری مراسم عقد را دارید، باید تمامی عوامل همچون آب هوا، منظره ای که میخواهید در آن سفره عقد بیندازید و دیگر عوامل مربوط به آن را نیز در نظر داشته باشید.

کلام آخر

مراسم های شما به خصوص عقد و عروسی تکرار نشدنی هستند پس حتما تا جای امکان سعی کنید مراسمتان را به باغ تالارهای با تجربه بسپارید. در این مطلب سعی کردیم مهم ترین تفاوت های تشریفات عروسی در تالار و باغ تالار را برایتان شرح دهیم قبل از انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی تان حتما این موارد را در نظر داشته باشید.

title

اگر میخواهید بهترین و حرفه ای ترین تالار عروسی یا باغ تالار عروسی را پیدا و رزرو کنید میتوانید به بخش های تالار عروسی و باغ تالار عروسی در سایت سوربان مراجعه کرده و طبق نکات گفته شده و معیارهای خود تالار عروسی و یا باغ تالار عروسی دلخواه خود را پیدا کنید و مراسم عروسی بی نقص و به یاد ماندنی برای خود و میهمانانتان رقم بزنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز
بهترین ایده ها

پیشنهادها برای شما
Unknown column 'adsicon_small' in 'order clause' SQL=SELECT p.id,p.name, p.ads_type, p.featured, p.price,p.created,p.price,p.fullname,p.phone,p.mobile,p.modified,SUBSTR(p.full_text, 1, 80) as full_text, i.thumb, i.standard, c.name as city_name FROM dos_hp_properties AS p LEFT JOIN dos_hp_photos AS i ON i.property = p.id LEFT JOIN dos_hp_prop_city as c on c.id=p.state WHERE p.id='147' AND ((i.ordering=1) or (i.ordering is null)) and (p.published='1') AND (p.approved='1') GROUP BY p.id ORDER BY p.featured DESC,p.publish_down < NOW(), adsicon_small ASC,p.modified DESC LIMIT 0, 7