بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

باغ تالار عروسی تهران در حال حاضر با ویژگی های منحصر به فرد و قیمت های مختلفی وجود دارد که عروس و دامادها می توانند برای برگزاری مراسم عروسی در باغ از آنها به بهترین وجه استفاده نمایند. چرا که با داشتن فضای باز و سرسبز و سالن های بسیار زیبا امکان ثبت لحظات ماندگار به بهترین شکل را به وجود آورده اند. گروه تشریفات مجالس عروسی لاریسا یکی از حرفه ای ترین مراکزی است که خدمات لوکس با قیمت مناسب در زمینه مراسمات را ارائه می کند.

مهمترین ویژگی های باغ تالار عروسی تهران

عروس و دامادها برای خاطره انگیزترین شب زندگی خود ترجیح می دهند تا از فضاهای لوکس و زیبا استفاده کنند که باغ تالارها جزء بهترین انتخاب ها قرار می گیرند، زیرا نسبت به تالارهای معمولی زیبایی بیشتری داشته و به دلیل وجود فضای سبز امکان عکاسی و لذت بردن از محیط باز نیز برای آنها فراهم می گردد.

قیمت باغ عروسی در تهران

انواع مختلف باغ تالار با تشریفات مجالس و بدون آن وجود دارد که متناسب با هزینه در نظر گرفته شده و افراد می توانند در هنگام دریافت خدمات هر کدام از این موارد را انتخاب کند.

یک باغ عروسی تهران باید از برخی ویژگی‌ ها و مشخصات برخوردار باشد، تا رضایت همه افراد را جلب کند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

وجود فضای سرسبز و طبیعی

فضای سبز در باغ تالارها سبب به وجود آمدن یک محیط دل انگیز می شود که در فصل های گرم امکان برگزاری کل مراسم عروسی در محیط باغ تالار ممکن می گردد و در فصول سرد نیز می توان از طبیعت باغ برای عکاسی و ثبت لحظات خاطره انگیز استفاده کرد.

در صورتی که فضای سبز توسط طراح های حرفه ‌ای تزیین شود، یک محیط بسیار مناسب به همراه نورپردازی و دیزاین های خاص، بهترین شرایط را برای عکاسی و فیلمبرداری مهیا می کند.

داشتن فضای سقف متحرک

وجود سقف متحرک سبب می ‌شود تا در حین استفاده کردن از فضای باز و لذت تماشای ستاره ها، امکان ثبت عکس و کلیپ های رویایی نیز فراهم گردد. این المان جزء ویژگی ‌های خاص باغ عروسی در تهران محسوب میگردد که بسیار کمیاب است.

نورپردازی زیبا

نورپردازی مهمترین بخش در مراسمات است که شور و حال خاصی را ایجاد می ‌کند و استفاده کردن درست و بجا از رقص نور برای پایکوبی های دسته جمعی و همچنین رقص عروس و داماد به همراه مه موجب می شود، تا شرایط حاکم بر جشن کاملا مشخص بوده و مهمانان با برنامه برای تبریک به وسط سالن مراجعه کنند.

موسیقی خوب

موسیقی بخش مهم جشن عروسی است و استفاده از موسیقی زنده موجب جذاب شدن حال و هوای مراسم و بالاتر رفتن انرژی میهمانان می شود. پس دعوت از دیجی های حرفه ‌ای، به خصوص در محیط باز و بدون سقف شور و حال بی نظیر را به مجلس می دهد.

داشتن تیم پذیرایی تخصصی

در مراسم عروسی پذیرایی کردن از مهمانان به شیوه درست و مرتب بودن افراد فعال در این حوزه و هماهنگ بودن یونیفرم آنها برای شناسایی بهتر امری لازم و ضروری است.

قیمت باغ عروسی در تهران

باید این افراد وظیفه خود را به درستی انجام داده و شئونات میهمانان را حفظ کنند و مرتباً در حال پذیرایی و شارژ کردن خوراکی و نوشیدنی های میز میهمانان باشند.

داشتن منو شام و ناهار متفاوت

منوی شام و ناهار باغ تالار از مهمترین عواملی است که در هنگام رزرو عروس و داماد به آن دقت می ‌کنند. چرا که لازم است از مهمانان خود به بهترین نحو پذیرایی نمایند. معمولاً آیتم های مختلفی برای غذای اصلی، دسر، میوه و موارد دیگر دارد که برای هر نفر به شکل جداگانه محاسبه می شود که بعضی از مراسمات، کیک عروسی را برای پذیرایی نهایی انتخاب می کنند و هزینه آن کاملاً جدا محاسبه می گردد.

لیست قیمت باغ تالارهای عروسی تهران

باغ تالار عروسی با قیمت متفاوتی در تهران وجود دارد که با مراجعه به هر کدام از آنها می توانید با لوکیشن های متفاوتی روبرو شوید. با بررسی دقیق و کامل هر کدام از باغ عروسی و مقایسه آنها با یکدیگر از لحاظ خدمات و قیمت در نهایت یکی از آنها را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید.

در این میان برخی از باغ تالارها به صورت لاکچری بوده و هزینه های بسیار زیادی دارند که برای همه افراد رزرو این فضاها امکان پذیر نیست؛ اما برخی از باغ ها با داشتن فضای زیبا میزان ورودی دریافتی کمتری داشته و برای برگزاری یک مراسم اقتصادی و در عین حال خاص و به یادماندنی مناسب می باشند.

تشریفات مجالس لاریسا یکی از مراکز حرفه ای در ارائه خدمات عروسی است که با معرفی بهترین باغ عروسی تهران به برگزاری مراسمات باورنکردنی با هزینه های مقرون به صرفه کمک می کند.

در این بخش به بررسی و معرفی چند باغ تالار حرفه ای که در این حوزه فعالیت دارند می پردازیم:

باغ تالار عمارت یلان

باغ عمارت یلان در منطقه گرمدره کرج قرار گرفته که در سال ۱۳۸۳ در یک فضای با وسعت ۱۵۰۰ متر مربع فعالیت خود را شروع کرده است. این مجموعه جزء باغ های عروسی لاکچری محسوب می ‌شود که با محوطه درختکاری شده و فضای باز لوکس حس بی نظیری برای عروس و داماد ایجاد می‌ کند. در این مجموعه کاملترین پک های پذیرایی ارائه می گردد و با وجود سیستم‌ های پیشرفته مدرن شرایط پذیرایی از مهمانان به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد.

قیمت باغ عروسی در تهران

باغ تالار یلان از دو سالن مجلل و مدرن برخوردار است که امکان جدا کردن آقایان و خانم ها در فضای لابی وجود دارد و با داشتن کادر مجرب و حرفه ای برای پذیرایی در سطح بالا شرایط خوبی برای مهمانان ایجاد می کند. از این باغ تالار در چهار فصل سال با وجود سالن های سرپوشیده، پارکینگ و امکانات داخلی بی نظیر می توان استفاده کرد.

باغ عروسی همسفر

باغ عروسی همسفر در آزادگان تهران قرار گرفته و دارای دو سالن بزرگ با ظرفیت هر سالن ۴۰۰ نفر می باشد. از آن جهت برگزاری جشن های عروسی، نامزدی مراسمات دیگر استفاده می ‌کنند. در این باغ تالار قهوه خانه سنتی مراکشی وجود دارد که یک شب خاطره انگیز و رویایی را برای عروس و داماد و مهمانان آنها به وجود می آورد.

باغ عروسی بهشت

باغ عروسی بهشت در محمدشهر کرج قرار گرفته و با داشتن امکاناتی نظیر اتاق عقد، کافی شاپ، سفره خانه، سیستم صوتی، آتش بازی و گل آرایی خدمات منحصر به فرد ارائه می دهد. باغ تالار بهشت جزء مجهزترین و بروزترین تالارهای برگزاری مراسم عروسی به شمار می آید که بسیار زیبا با فضای سبز همراه است. در این باغ یک استخر بزرگ قرار گرفته که سبب لوکس تر به نظر رسیدن فضای تالار می شود. نمای بیرونی تالار با کمک معماران حرفه ای و با تجربه به شکل منحصر به فرد و چشمگیر طراحی شده است.

باغ عروسی رویاها

باغ تالار رویاها در یک زمین با مساحت چهار هزار متر قرار گرفته و با وجود دریاچه مصنوعی لتیان در منطقه لواسان امکان برگزاری مراسمات لوکس و خاص را دارد. با وجود فضای سبز زیبا به همراه آلاچیق، برکه و آبنما، سالن های مبله با طبقه بندی و پارکینگ اختصاصی بهترین شرایط را برای آرامش عروس و داماد ایجاد می‌ کند.

در این میان امکانات خاصی مانند پارکینگ اختصاصی، ماشین عروس، آتش بازی، مشعل آرایی، کافی شاپ، اتاق عقد مجزا، سفره خانه سنتی، موسیقی زنده، گل آرایی در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

باغ تالار ملک

باغ تالار ملک در ملارد و شهریار کرج واقع شده و با داشتن دو سالن مجزا با ظرفیت ۷۵۰ نفر امکان پذیرایی از مهمانان مراسمات عروسی، عقد، نامزدی و موارد دیگر را دارد.

باغ ملک از جاذبه های منحصر به فردی مانند باغچه ژاپنی، چیدمان در فضای باز، عقد کلیسایی کنار استخر، نورپردازی کلاسیک و سرویس vip و ترانسفر مهمان برخوردار است. با فراهم کردن شرایط فضای عکاسی، گل آرایی، شمع آرایی و آتش بازی سبب به وجود آمدن خاطره های شیرین برای مهمانان می شود.

هزینه رزرو باغ تالار تهران توسط تشریفات لوکس لاریسا

با توجه به تورم و گران شدن هزینه ها دیگر به راحتی نمی توان یک محل مناسب برای برگزاری مراسم عروسی و جشن های دیگر پیدا کرد. پس نیاز است که به گروه تشریفات حرفه ای مراجعه کنید تا ضمن دریافت خدمات خوب، قیمت های مقرون به صرفه را به شما معرفی کند.

گروه تشریفات عروسی لاریسا جزء حرفه ای ترین و یکی از قدیمی ترین مراکز است که با برگزاری یک مراسم آبرومند و لوکس سعی در ارائه بهترین خدمات و امکانات به عروس و دامادها دارد.

اما به طور کلی هزینه اجاره باغ تالار در تهران به برخی از عوامل ارتباط پیدا می ‌کند که در ادامه به آنها می پردازیم:

  • موقعیت مکانی و ساختمانی باغ تالارها
  • منوهای ارائه شده توسط باغ تالار و تشریفات مجالس
  • تعیین روز مراسم و رزرو برای ایام تعطیل و غیر تعطیل
  • انتخاب خدمات خاص

پس برای رزرو باغ تالار تهران با قیمت مناسب و اطمینان کافی از دریافت خدمات حرفه ‌ای بهتر است، با کارشناسان تشریفات لوکس لاریسا و شماره تماس 09123962027 ارتباط برقرار کنید، تا بتوانید به بهترین شکل ممکن یک شب رویایی برای خود بسازید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز