بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
سالن های عقد لوکس به دلیل خدمات متفاوتی که نسبت به دیگر مراکز برگزاری مراسم عقد ارائه می‌دهند، محل مناسبی برای برگزاری مراسم عقد مجلل هستند. خدمات مختلفی را می‌توانید در چنین سالن‌هایی دریافت کنید ، در این مطلب به شرح مهم ترین این امکانات و خدمات پرداخته ایم.

برگزاری مراسم عقد یکی از سنت‌های زیبای مربوط به ازدواج است که در سراسر ایران انجام می‌شود. بسیاری از زوج‌ها به دلایل مختلف علاقه دارند مراسم عقد خود را در یک سالن عقد برگزار کنند. اگر شما هم جزو این دسته هستید و ترجیح می‌دهید مراسم عقد خود را در یک سالن عقد لوکس برگزار کنید، با ما همراه باشید. در این مطلب ۵ ویژگی یک سالن عقد لوکس را معرفی می‌کنیم.

یک سالن عقد لوکس و لاکچری 5 شاخصه مهم دارد.

چرا سالن عقد لوکس؟

بدون شک همه زوج‌های جوان علاقه دارند مراسم عقد خود را آبرومندانه و به یادماندنی برگزار کنند. همین موضوع باعث می‌شود بسیاری از خانواده‌ها برگزاری مراسم در سالن عقد را جایگزین عقد در محضرخانه کنند. یک سالن عقد لوکس می‌تواند امکاناتی فراهم کند تا مراسم عقد هرچه رویایی‌تر و بی‌دردسرتر برگزار شود. علاوه بر این، در بسیاری از مواقع عروس و داماد ترجیح می‌دهند بدون برگزاری جشن عروسی زندگی خود را شروع کنند؛ از همین رو برگزاری مفصل‌تر مراسم عقد اهمیت بیشتری پیدا کرده است. اما ویژگی‌های یک عمارت عقد لوکس چیست؟

۵ ویژگی مهم یک سالن عقد لوکس

سالن‌های عقد لوکس ویژگی‌های مشترکی دارند که در واقع از ضروریات مراسم عقد لاکچری محسوب می‌شوند. در ادامه ۵ مورد از خدمات مختلف سالن عقد لوکس را با هم مرور می‌کنیم تا بدانید باید انتظار چه امکاناتی را از یک خانه عقد لوکس و لاکچری باید داشته باشید.

  • سفره عقد لوکس و لاکچری

طبیعتاً یکی از بخش‌های جدانشدنی جشن عقدکنان، سفره عقد است و زیبایی و مجلل بودن این سفره نیز تاثیر زیادی روی برگزاری باشکوه مراسم عقد دارد. سالن‌های عقد لوکس علاوه بر دیزاین لاکچری سفره عقد، گزینه‌های متنوعی را برای انتخاب انواع سفره عقد مجلل فراهم می‌کنند. برخی از این سالن‌ها سفره عقد را در فضای باز می‌چینند و برخی دیگر در چیدن سفره عقد از اکسسوری‌های خاص و لاکچری استفاده می‌کنند. سفره عقد نقره و سفره عقد روی آب نیز از خدماتی هستند که می‌توانید در برخی سالن های عقد لوکس سفارش دهید.

یک سالن عقد لوکس و لاکچری 5 شاخصه مهم دارد.

  • اجرای موسیقی زنده

موسیقی مراسم عقد یکی از چیزهایی است که همیشه اهمیت زیادی داشته است. کیفیت بالای موسیقی و تناسب آن با حال و هوای هر لحظه جشن، یکی از ویژگی‌های یک مراسم عقد آبرومندانه است،؛ اما شاید هیچ چیز به اندازه یک موسیقی زنده حرفه‌ای نتواند به فضای مراسم عقد انرژی و شادی ببخشد. یک گروه موسیقی زنده حرفه‌ای به خوبی می‌داند که در چه موقعیتی باید چه نوع موزیکی را اجرا کند؛ برای همین می‌تواند هماهنگی فوق‌العاده‌ای بین موسیقی و جو سالن برقرار کند. برگزاری مراسم عقد ایرانی هم یکی دیگر از ویژگی های یک سالن عقد لوکس است که می‌توانید مراسم عقد خود را با آن خاص‌تر و شکوهمندتر کنید.

  • تنوع غذاها و پذیرایی لاکچری در مراسم عقد

پذیرایی و صرف شام نیز یکی دیگر از اجزای جدانشدنی مراسم عقد هستند. هرچه پذیرایی از میهمانان بهتر و متنوع‌تر صورت بگیرد، جشن عقد نیز لاکچری تر برگزار می‌شود، برای همین توانایی یک سالن عقد در ارائه خدمات پذیرایی مناسب، اهمیت ویژه‌ای برای میزبانان مراسم دارد. سالن های عقد لوکس منوهای متنوعی برای پذیرایی و شام دارند که می‌توانید با سفارش آن‌ها مراسم خود را هرچه بهتر برگزار کنید. انواع میوه، شیرینی و کیک و نوشیدنی‌های مختلف برای پذیرایی از میهمانان در دسترس هستند و برای شام نیز امکان فراهم کردن غذاهای متنوع ایرانی و خارجی وجود دارد.

یک سالن عقد لوکس و لاکچری 5 شاخصه مهم دارد.

  • سن رقص لوکس و حرفه ای

در اختیار گذاشتن سالن رقص حرفه‌ای با امکانات بالا، یکی دیگر از خدمات سالن عقد لوکس است. دنس فلور همراه با افکت‌های نوری زیبا، فضای مناسب برای رقص دو نفره و جمعی و رقص نور حرفه‌ای هماهنگ با موسیقی، دقیقاً همان چیزهایی هستند که میهمان‌های پرانرژی مراسم عقد نیاز دارند. می‌توان گفت سالن رقص مناسب، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مراسم عقد به یاد ماندنی است، چرا که عکس و فیلم‌های تهیه شده از سالن رقص بخش مهمی از خاطرات عروس و داماد را شامل خواهند شد. همین مساله، برگزاری جشن عقد در سالن عقد لوکس را به انتخاب خوبی برای بسیاری از زوج‌ها تبدیل کرده است.

  • عکاسی و فیلم برداری حرفه ای و خاص از مراسم عقدکنان

فیلم و عکس‌های مراسم عقد، یادگاری‌هایی هستند که دیدن‌شان خاطرات این شب به‌یادماندنی را برای عروس و داماد زنده می‌کند. همین موضوع باعث شده است عروس و داماد اهمیت ویژه‌ای برای کیفیت تصویربرداری از مراسم عقد قائل باشند. انجام صحیح و باکیفیت عکاسی و فیلم‌برداری در مراسم عقد، به عوامل زیادی بستگی دارد که گاه فراهم کردن همه آن‌ها برای میزبان مراسم دشوار و دردسرساز است. یک سالن عقد لوکس تمام موارد ضروری برای تصویربرداری بی‌نقص از مراسم را فراهم می‌کند. دوربین‌های باکیفیت، استفاده از لرزشگیرهای حرفه‌ای، فیلم‌برداری هوایی و البته کادر مجرب، چیزهایی هستند که یک سالن عقد لوکس در اختیارتان قرار می‌دهد.

یک سالن عقد لوکس و لاکچری 5 شاخصه مهم دارد.

کلام آخر

خیلی از زوج های جوان که در شرف ازدواج هستند در پی آن هستند که یک مراسم عقد لاکچری و لوکس برای خود برگزار کنند برای این منظور باید بدانید که سالن عقد لوکس و لاکچری باید چه امکانات و خدماتی داشته باشد در این مقاله ۵ ویژگی مهم سالن عقد لوکس و لاکچری را شرح داده ایم تا بدانید که از یک سالن عقد لوکس و لاکچری چه انتظاراتی باید داشته باشید، امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

اگر میخواهید بهترین ، شیک ترین و به صرفه ترین سالن عقد و محضر عقد را پیدا و برای برگزاری عقد خود رزرو کنید میتوانید به بخش سالن عقد و محضر عقد در سایت سوربان مراجعه کرده و طبق نکات گفته شده و معیارها و بودجه خود بهترین سالن عقد و یا محضر عقد دلخواه خود را پیدا کرده و مراسم عقدی بی نظیر و به یاد ماندنی و بی نقص برای خود و همسرتان و البته میهمانانتان رقم بزنید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

پیشنهادها برای شما

سالن عقد و ازدواج دیاموند با تراس گاردن

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عقد و محضر عقد پیوند مهر دریا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن اجتماعات و محضر عقد مهرآذین تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عقد نشان (الماس) تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عقد و محضر عقد VIP نشان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز