بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

معرفی تالار هتل های مشهد

برگزاری جشن در تالار هتل الماس ۲ مشهد می‌تواند مراسم شما را بیش از پیش خاطره‌انگیز کند. دلیل این موضوع نیز زیبایی خاص و خدماتی بوده که در سالن این هتل برای افراد فراهم شده است.

مشهد یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران به ‌شمار می‌آید. پس وجود تعداد زیادی تالار پذایری و هتل‌های ۵ ستاره‌ای که دارای سالن مناسب برای برگزاری جشن هستند در آن خیلی عجیب نیست. بسیاری از این تالارها با خدمات و امکانات خود می‌توانند شب به‌ یاد ماندنی برای افراد و میهمانان آن‌ها رقم بزنند.

البته در این بین چند تالار هتل با ارائه خدمات بهتر توانسته‌اند جایگاه بالاتری در بین مردم به‌ دست بیاورند. ما در این مقاله به‌‌ معرفی و بررسی چند تالار مجلل پرداخته‌ایم پس اگر قصد برگزاری مراسم دارید و در انتخاب سالن مردد مانده‌اید تا انتهای متن ما را همراهی کنید.

تالار پاناروما هتل الماس ۲ مشهد

یکی از بهترین سالن‌های برگزاری مراسم در مشهد را می‌توان سالن پاناروما هتل الماس ۲ مشهد دانست. این مجموعه با ارائه بهترین خدمات همواره به‌ دنبال جلب رضایت افرادی است که سالن پاناروما را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کرده‌اند.

این سالن علا‌وه‌بر برگزاری جشن تالار مناسبی برای گردهمایی‌های سراسری، کنگره‌های علمی‌ و حتی برگزاری نشست‌های سیاسی به‌حساب می‌آید.در واقع باید گفت سالن پاناروما تاکنون میزبان مراسمات مختلفی بوده و در همه این موارد نیز توانست رضایت برگزارکنندگان را به‌دست بیاورد.

سالن پانوراما هتل الماس ۲ با توجه به چینش صندلی‌ها که ‌می‌توانند به‌صورت ضیافتی، طرح سینما یا تئاتر، میز کامل، میز Uشکل یا میز جلسه باشند میزبان حداقل ۵۰ تا حداکثر ۱۳۰ نفر است. همچنین‌ قرارگیری تالار در طبقه بیستم هتل، چشم‌اندازی زیبا رو به ‌شهر و حرم مطهر را به میهمان هدیه می‌دهد.

این سالن ۱۵۰ متر مساحت دارد و انتخاب چیدمان صندلی‌ها با توجه به نوع میهمانی شما که می‌تواند جنش عروسی یا حتی ورکشاپ باشد انتخاب می‌شود. همچنین تعداد میهمان‌ها می‌تواند روی انتخاب چینش صندلی‌ها تاثیر بگذارد که این موارد را زمان رزرو سالن باید به‌ طور کامل بررسی کنید.

معرفی تالار هتل های مشهد

تالار هتل درویشی مشهد

از دیگر هتل‌های ۵ ستاره مشهد که علاو‌ه‌بر ارائه خدمات مناسب دارای ۲ تالار جذاب برای پذیرایی از میهمان‌های مراسمات مختلف است باید به هتل درویشی اشاره کرد. این اقامتگاه سازه‌ای بسیار مجلل و شیک دارد و ازاین‌رو برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های مختلف گزینه مناسبی به‌ شمار می‌آید.

سالن‌های این مجموعه به‌صورت مجزا‌ برای برگزاری جشن‌های مختلف تجهیز شده‌اند. اگر قصد برگزاری جشن عروسی دارید باید تالار آیینه هتل درویشی را که دارای ۱۰۰۰ مترمربع مساحت است و می‌تواند به‌راحتی پذیرای ۶۰۰ میهمان باشد انتخاب کنید.

این سالن بسیار مجهز است و همچنین می‌توانید خدماتی مانند سفره‌عقد، گل‌آرایی، رول‌آپ، پخش موزیک و اتش‌بازی را به‌صورت مجزا سفارش دهید. از خدمات مهم آن نیز باید به سالن غذاخوری مجزا، اتاق VIP، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش اشاره کرد.

دیگر سالن موجود در این هتل دیپلمات نام دارد و در طبقه منفی یک تاسیس شده است. این تالار با مساحت ۷۰۰ متر می‌تواند پذیرای ۳۰۰ میهمان باشد. اگر تعداد میهمانان جشن عروسی شما کم است می‌توانید این سالن را نیز انتخاب کنید.

تالار هتل پارسیان مشهد

هتل پارسیان مشهد از مهم‌ترین اقامتگاه‌های این شهر به‌شمار می‌آید که با بهره‌مندی از چند سالن و تالار می‌تواند پذیرای جشن عروسی‌، همایش، ورکشاپ یا هر نوع مراسم دیگری باشد. با انتخاب این هتل دست شما در انتخاب تالار باز خواهد بود.

تالار ضیافت این هتل که در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد به‌عنوان یکی از مجلل‌ترین سالن‌های برگزاری جشن و مراسمات مختلف شناخته می‌شود. از خدمات ثابت این تالار باید به ویدئو ‌پروژکتور، نورپردازی ثابت، سالن غذاخوری مجزا، امکان سرو غذا و نورپردازی ثابت اشاره کرد.

همچنین می‌توانید از خدمات متنوع مانند گل‌آرایی، بادکنک‌آرایی، پخش موزیک، آتش‌بازی و فیلم‌برداری که توسط این مجموعه ارائه می‌شود استفاده کنید تا جشن شما کاملا مجلل و زیبا برگزار شود.

تالار هتل هما مشهد

هتل هما یک و ۲ از قدیمی‌ترین هتل‌های مجلل مشهد به ‌شمار می‌آیند. پس باید نتیجه گرفت که با سابقه بالای خود می‌توانند جنش بی‌نظیری به‌ شما هدیه دهند. سالن‌های موجود در این هتل‌ها تاکنون میزبان مراسمات و عروسی‌های بسیار زیادی بوده‌اند.

سالن آینه که در هتل هما یک قرار دارد با مساحت ۴۰۵ متر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین سالن‌ها برای برگزاری جشن و سایر مراسمات شناخته می‌شود. لازم است بدانید چیدمان صندلی‌ها با توجه به نوع مراسم می‌تواند تغییر کند.

در هتل هما ۲ نیز سالن فیروزه تاسیس شده تا با دکوراسیون مجلل و شیک به‌عنوان یکی از بهترین تالارهای مشهد میزبان میهمانان شما باشد. این سالن در طبقه ۶ هتل واقع شده و تا ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد تا بتوانید شبی رویایی و خاطره‌انگیز در آن داشته باشید.

معرفی تالار هتل های مشهد

تالار هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی تنها میزبان گردشگران و مسافران نیست؛ بلکه با بهره‌مندی از سالن‌های مختلف و ارائه خدمات متنوع در این سالن‌‌ها، به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های دارای تالار پذیرایی در مشهد شناخته می‌شود.

سالن پرستیژ هتل قصر طلایی که در طبقه اول آن واقع شده با مساحت ۲۴۳ متر مربع می‌تواند میزبان میهمانان شما باشد. با توجه به اینکه نوع مراسم چینش صندلی‌ها را مشخص می‌کند باید در حین رزرو این سالن از تعداد دقیق ظرفیت آگاه شوید؛ اما به ‌طور کلی باید گفت حداکثر تا ۱۲۰ نفر گنجایش دارد.

دیگر سالن این هتل که با نام اشرف شناخته می‌شود دارای ویژگی‌هایی شبیه نام خود است. افرادی که می‌خواهند جشن عروسی باشکوهی داشته باشند معمولا این سالن را برای جشن خود انتخاب می‌کنند. اما نحوه رزرو هتل‌های مشهد چگونه است؟

فلای تودی سامانه‌ای برای رزرو هتل‌های مشهد

در کنار تالارهایی که معرفی کردیم می‌توانید از طریق فلای تودی و مراجعه به صفحه رزرو هتل‌های مختلف و مشاهده امکانات آن‌ها، اطلاعات لازم را به ‌دست بیاورید تا تالار هتل مورد نظر خود را در بین گزینه‌های متنوع پیدا کنید.

همچنین در این سامانه امکان رزرو بلیط پرواز به مقصد داخلی یا خارجی با مناسب‌ترین قیمت وجود دارد. ضمن اینکه برای سفر با قطار نیز می‌توانید بلیط خود را به‌راحتی از طریق فلای تودی رزرو کنید.

جمع‌بندی

شهر مشهد از هتل‌های لوکس بسیاری برخوردار است که برخی از این مجموعه‌ها یک یا چند سالن مجهز برای برگزاری جشن و مراسم‌های مختلف نیز تاسیس کرده‌اند. از بهترین تالار هتل‌های مشهد می‌توان به تالار پاناروما هتل الماس ۲ مشهد، تالار هتل درویش، سالن هتل پارسیان و تالار هتل قصر طلایی اشاره کرد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز