بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برای برگزاری جشن عروسی محیط های مختلفی هموچون تالار عروسی و باغ عروسی وجود دارد که عروس و داماد متناسب با نیاز و بودجه ای که مد نظر دارند، اقدام به برگزاری مراسم عروسی خود میکنند.

یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های برنامه ریزی جشن عروسی، انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی است. حداقل شش ماه قبل از تاریخ برگزاری عروسی خود باید نسبت به انتخاب محل برگزاری عروسی خود اقدام کنید. برای انتخاب تالار عروسی یا باغ عروسی، باید نکات ریز و درشتی را در نظر بگیرید و معیارهای زیادی را در ذهن داشته باشد. در این مطلب از سوربان برخی از مهمترین معیارها برای انتخاب باغ عروسی را ذکر می کنیم.

شاخصه هایی که یک باغ عروسی حرفه ای و بی نظیر باید داشته باشد

۱. موقعیت باغ عروسی و نحوه دسترسی به آن

باغ عروسی که شما انتخاب و رزرو میکنید می بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری ، وضعیت مناسبی داشته باشد. شاید مهمترین موضوع در انتخاب باغ عروسی همین باشد. چرا که مهمانان شما می بایست این مسیر را طی کنند و چنانچه دسترسی به محل برگزاری عروسی شما بنا به دلایلی مثل : ترافیک و یا واقع شدن در خارج از شهر ، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگی مهمانان شما خواهد شد.

از طرفی سعی کنید باغ عروسی را در نزدیکی آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خود انتخاب کنید چرا که خود شما هم می بایست این مسیر را طی کنید و چنانچه این اماکن دور از هم باشند ، دیر در جشن خود حاضر خواهید شد. هیچ چیز بد تر از این نیست که عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.

شاخصه هایی که یک باغ عروسی حرفه ای و بی نظیر باید داشته باشد

۲. ظرفیت سالن عروسی

وسعت تالار عروسی یا باغ عروسی شما ارتباط مستقیم با تعداد مهمانان شما دارد. اگر تعداد مهمانان شما کم هستند، سالن بزرگ و وسیع برای برگزاری عروسی شما مناسب نیست چرا که مهمانان شما در آن پراکنده می شوند و عروسی شما خلوت و سرد به نظر می رسد. بنابراین در صورتی که تعداد مهمانان شما کم هستند ، یک سالن کوچکتر را برای پذیرایی در نظر بگیرید. در ضمن در هر صورت ، از مسئول باغ سوال کنید که در صورت لزوم آیا صندلی اضافه برای پذیرایی دارند یا خیر؟

۳. سقف تالار عروسی

سقف تالار عروسی یا تالار پذیرایی باید بلند باشد. سالن های با سقف کوتاه دلگیر هستند و مهمانان احساس خفگی خواهند کرد. سقف سالن از نکاتی است که حتما باید در هنگام انتخاب باغ محل برگزاری عروسی ، به آن دقت کنید.

شاخصه هایی که یک باغ عروسی حرفه ای و بی نظیر باید داشته باشد

۴. پارکینگ اختصاصی

پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که باید به آن توجه کنید. باغ عروسی که جشن عروسی خود را در آن برگزار می کنید حتما باید مجهز به پارکینگ اختصاصی برای اتومبیل ها باشد. قطعا بیشتر میهمانان شما با اتومبیل شخصی خود به عروسی شما می آیند و علاقه ندارند مدت زیادی را در خیابان های اطراف به دنبال جای پارک بگردند و در نهایت نگران امنیت اتومبیل خود باشند. خصوصا اگر ساکن شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران هستید حتما لازم است که به این نکته توجه ویژه کنید.

۵. روکش صندلی ها و رومیزی ها

در هنگام انتخاب باغ عروسی، به رنگ و جنس روکش صندلی ها و رومیزی ها توجه کنید. در ضمن حتما به مدیر تالار تاکید کنید که برای مهمانی شما، روکش ها و رومیزی ها می بایست تمیز باشند و حتی الامکان روز قبل شسته شده باشند و روی این موضوع پافشاری کنید تا متوجه حساسیت شما بشوند. در غیر این صورت ممکن است در روز عروسی شما، برخی از مهمانان شاهد روکش های صندلی و رومیزی هایی باشند که با انواع و اقسام نوشیدنی ها ، لک شده اند.

شاخصه هایی که یک باغ عروسی حرفه ای و بی نظیر باید داشته باشد

۶. میز شام عروس و داماد

معمولا تالار پذیرایی یا باغ عروسی ، یک میز جداگانه را برای صرف شام عروس و داماد در نظر می گیرند و آن را با گل و شمع و ... تزئین می کنند. برخی از سالن ها هزینه این میز را جداگانه محاسبه می کنند و برخی نیز بعنوان هدیه آن را در نظر می گیرند. به طور کلی اگر از نظر هزینه مشکلی نداشته باشید، ایده خوبی است و می تواند شکلی رمانتیک به مجلس شما بدهد. ضمن اینکه در عکس و فیلم عروسی شما نیز ماندگار خواهد شد.

۷. سرویس های بهداشتی و سایر امکانات

سرویس های بهداشتی را فراموش نکنید. خصوصا اگر عروسی شما در فصل های سرد سال برگزار می شود حتما بررسی کنید که سرویس های بهداشتی به اندازه کافی وجود داشته باشند و در عین حال تمیز و بهداشتی هم باشند. علاوه بر این محل سرویس ها و مسافت آنها تا محل جشن هم خیلی مهم است. امکانات دیگری مثل اتاق بازی بچه ها، رختکن های زنانه و ... نیز از نکاتی هستند که می بایست هنگام انتخاب و رزرو باع عروسی یا تالار عروسی به آنها توجه کنید.

شاخصه هایی که یک باغ عروسی حرفه ای و بی نظیر باید داشته باشد

کلام آخر

در این مطلب معیارهای مهمی که حین انتخابو رزرو باغ عروسی باید به ان ها توجه کنید را با هم خواندیم و دانستیم قبل از بستن قرار داد با باغ عروسی یا تالار عروسی لازم است نکات مهمی را مدنظر داشته و بررسی کنید. امیدواریم اینمطلب برایتان مفید بوده باش و بهترین انتخاب را برای محل برگزاری عروسی خود داشته باشید.

اگر میخواهید بهترین و حرفه ای ترین تیم تالار عروسی یا باغ تالار عروسی را پیدا و رزرو کنید میتوانید به بخش های تالار عروسی و باغ تالار عروسی در سایت سوربان مراجعه کرده و طبق نکات گفته شده و معیارهای خود تالار عروسی و یا باغ تالار عروسی دلخواه خود را پیدا کنید و مراسم عروسی بی نقص و به یاد ماندنی برای خود و میهمانانتان رقم بزنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجالس پاپیون اصفهان

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز