بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
فیلم جنجالی علفزار را که بر اساس یک داستان واقعی و با موضوع تجاوز ساخته شده است را با کیفیت عالی و از طریق لینک مستقیم دانلود و تماشا کنید. دانلود فیلم علفزار، دانلود فیلم سینمایی علفزار.

علفزار اولین فیلم بلند کاظم دانشی محسوب می‌شود که پیش‌تر تجربه ساخت فیلم کوتاه را نیز در کارنامه خود داشته است. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و بر اساس یک پرونده واقعی ساخته شده است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد و یکی از پربازیگرترین فیلم‌های این جشنواره است در این مطلب از سایت سوربان میتوانید این فیلم بی نظیر را با کیفیت دلخواه دانلود و تماشا کنید.

دانلود فیلم علفزار (بر اساس داستان واقعی) بدون سانسور و حذفیات با حجم رایگان و کیفیت عالی Bluray
دانلود فیلم علفزار
دانلود فیلم سینمایی علفزار

دانلود فیلم علفزار با لینک مستقیم

برای دانلود فیلم سینمایی علفزار با کیفیت دلخواه روی لینک زیر کلیک کنید.

درباره فیلم سینمایی علفزار

فیلم علفزار محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی کاظم دانشی این کارگردان جوان که تا پیش از این مشغول ساخت فیلم های کوتاه بود حال قرار است که اولین فیلم بلند او در سینماهای سراسر کشور به اکران عمومی درآید البته داشنی در فیلم های کوتاهی هم که ساخته توانسته نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد اما جدیدترین فیلم او شاید بتواند حرف های بشتری برای گفتن داشته باشد چرا که این فیلم دارای پتانسیل بیشتری در جذب مخاطب است که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

فیلم سینمایی علفزار به کارگردانی کاظم دانشی در یک ژانر جنایی و معمایی داستان ان روایت میشود در واقع این فیلم اقتباسی از 15 پرونده تجاوز می باشد که او سعی کرده تمامی اینها را در یک پرونده بگنجاند البته دانشی عنوان کرده است که برای نوشتن فیلمنامه بیش از 300 پرونده تجاوز را مطالعه کرده است اما برای فیلمنامه خود از 15 پرونده مهم که در یک شهر اتفاق افتاده استفاده نموده است که این خود نوید یک فیلم بر اساس داستان های واقعی که این روزها رخ می دهد را خواهد داد.

داستان فیلم سینمایی علفزار

در خلاصه داستان اینطور عنوان شده است که یک بازپرس جوانان در اخرین روزهای انتقالی خود در چندین پرونده دچار کشمکش هایی می شود که…

داستان فیلم سینمایی علفزار بر اساس یک رویداد واقعی الهام گرفته است که در یکی از شهر های ایران به وقوع پیوسته است به دلیل برخی ملاحضات امکان درج نام شهر وجود ندارد پس لطفا از نام بردن شهر و استان در کامنت ها خودداری فرمایید. کاظم دانشی به همراه تیم خود این اتفاق را به خوبی به تصویر کشیده است و همین باعث شد استقبال از علفزار به دلیل استفاده از یک داستان واقعی و …بیش از انتظار ظاهر شود.

معرفی بازیگران فیلم سینمایی علفزار

در فیلم سینمایی علفزار پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مائده طهماسبی، عرفان ناصری، رویا جاویدنیا، مهدی زمین پرداز، یسنا میرطهماسب، ستایش رجایی نیا، الهه اذکاری، متین حیدری نیا، محمد معتضدی، شهاب عباسیان و صدف اسپهبدی به ایفای نقش پرداخته اند.

سایر عوامل فیلم علفزار

نویسنده و کارگردان: کاظم دانشی
مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز
فیلم‌بردار: مهران ممدوح،صداگذار: علیرضا علویان
تدوین: حمیدنجفی راد
موسیقی: بهزادعبدی

صدابردار: منصور شهبازی، طراح صحنه: بابک کریمی طاری، طراح لباس: شیما میرحمیدی، طراح چهره پردازی: موناجعفری، مدیربرنامه ریزی: سمیرا شکوری، دستیار اول کارگردان: علیرضا هاشمی، منشی صحنه: گل کوشان، عکس: امید صالحی، جانشین تولید: عرفان صفری، مدیرتولید: مینا سنگ سفیدی، مشاور رسانه: معین منصوری‌نژاد، محصول: خانه خلاق رادرو، تهیه کننده: بهرام رادان.

تیزر فیلم سینمایی علفزار

 


دانلود ویدیو

به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان