بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
”انفرادی” فیلمی به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان می باشد که در سال 1398 تولید شده است فیلم انفرادی، یکی از پرمخاطب ترین و پرفروش ترین فیلم هایی سینمایی در سال اخیر بوده است.

انفرادی فیلمی در ژانر کمدی-اکشن به کارگردانی مسعود اطیابی، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان است و در تابستان ۱۳۹۸ تهیه و تولید شده‌است، سپس در ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سینماهای سراسر کشور اکران شد در ۸ فروردین ۱۴۰۲ هم در شبکه نمایش خانگی پخش شد.

برای دانلود و تماشای فیلم سینمایی انفرادی بصورت کامل و بدون حذفیات با ترافیک نیم بها ، لینک مستقیم و بهترین کیفیت ممکن به ادامه این مطلب از سوربان مراجعه کرده و روی لینک های دانلود فیلم سینمایی انفرادی کلیک کرده و فیلم انفرادی را با کیفیت دلخواه و لینک مستقیم دانلود و نماشا کنید.

دانلود و تماشای آنلاین فیلم سینمایی انفرادی کامل بدون سانسور با بازی رضا عطاران | پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران!
دانلود فیلم انفرادی
فیلم سینمایی انفرادی

 داستان فیلم انفرادی

داستان مردی به نام (مهدی هاشمی) است که به افرادی پرنفوذ بدهکار است و تصمیم می‌گیرد مثل گذشته سرقت کند و از دوست دوران جوانی (رضا عطاران) و همکارش (احمد مهرانفر) درخواست می‌کند تا کمکش کنند. این سه دوست از دزدی ماشین شروع می‌ کنند تا عتیقه اما وقتی پول کافی بدست نمی‌ آورند متوجه می‌ شوند باید کار جدید انجام بدهند، اقدام به سرقتی بزرگ می‌ کنند و وارد ماجرایی می‌ شوند که اتفاقات طنز تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌ زند.

معرفی بازیگران فیلم سینمایی انفرادی

در فیلم انفرادی احمد مهرانفر , امید روحانی , برزو ارجمند , رضا عطاران , سیروس همتی , شقایق دهقان , شکیب شجره  , مهدی هاشمی , مهسا تهماسبی و مهدی فقیه به ایفای نقش پرداختند.

تیزر فیلم سینمایی انفرادی با بازی رضا عطاران

 


دانلود ویدیو

به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 4.2 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان