بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

برگزاری جشن در رستوران، یکی از بهترین و شادترین تجربه‌هایی است که می‌توانیم با دوستان و خانواده داشته باشیم چرا که با برگزاری جشن و مهمانی در رستوران، شما نیازی به تمیز کردن خانه، پخت و پز و آماده‌سازی غذا و مشغولیت‌های دیگر ندارید و می‌توانید به راحتی از لحظات خود لذت ببرید.

اگر شما هم ساکن شهر تاریخی و توریستی اصفهان هستید و قصد برگزاری جشنی خاص و به یادماندنی در رستوران را دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید، قصد داریم در این مقاله یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان برای برگزاری جشن‌ها و مراسم های رسمی، خانوادگی و حتی دوستانه را معرفی کنیم.

ثبت خاطرات در قلب تاریخ، ارکیده اصفهان

رستوران ارکیده اصفهان

مجموعه رستوران‌های ارکیده یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های ایران است که با بیش از نه شعبه در ایران به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ها برای برگزاری جشن و مراسم شناخته شده است.

مجموعه رستوران کافه ارکیده با افتتاح شعبه جدید خود در کاروانسرای عباسی(‌مادر شاه)، به‌ واسطه محیط سنتی و دلنشین با قدمت 400سال، امکان انتخاب فضایی منحصر به فرد را برای برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌ها فراهم کرده تا خاطرات تان را در قلب تاریخ و هنر ثبت نمایید.

 

تجربه وقدمت رستوران‌ ارکیده در برگزاری جشن

اولین نکته در انتخاب یک رستوران برای برگزاری جشن و مراسم "قدمت" و "تجربه" آن است. رستوران کافه ارکیده با قدمتی نزدیک به 70سال هنوز هم پررونق است؛ زیرا با ذائقه و سلیقه‌ی مردم عیاق شده و با آنها رشد کرده است و کارنامه ای درخشان در میزبانی از مراسم‌ها دارد و یکی از خوش سابقه‌ترین مجموعه های غذایی جهت برگزاری انواع جشن و مراسم به حساب می‌آید. این رستوران طی سالها آزمون خود را پس داده و اعتبار بالایی در صنعت غذا و رستوران دارد.

 

تیم خوش ذوق و حرفه ای تشریفات

بی شک برنامه‌ریزی برای هر جشن و مراسمی مانند ختم، تولد، عقد، نامزدی، سالگرد ازدواج و ... کاری زمان‌بر و سخت است که با حضور یک مشاور با‎‌تجربه و کاربلد، هماهنگی‌های پیچیده و طولانی قبل از مهمانی راحت‌تر و باعث آسایش خیالِ شما در میزبانی میشود.

در رستوران ارکیده اصفهان هم، مانند سایر شعب ارکیده یک تیم متخصص جهت مشاوره و رزرو برای برگزاری تمامی مراسم‌ها و جشن‌ها حضور دارند که در کلیه موارد از قبیل نحوه چیدمان میزها، انواع گل‌آرایی و بادکنک‌آرایی، انتخاب منوی پذیرایی و حتی سفارش کیک به شما کمک می‌کنند تا متناسب با بودجه و نوعِ مراسم‌تان، در فضایِ رؤیایی و وصف‌ناپذیر کاروانسرای عباسی، یک شب خاطره انگیز را رقم بزنید.

ثبت خاطرات در قلب تاریخ، ارکیده اصفهان

 

تزئینات و دکوراسیون ویژه جشن در رستوران ارکیده اصفهان

تزئین و اجرای یک تم مناسب، از جمله فعالیت‌هایی است که محیط جشن را دلپذیرتر می‌کند. ایده‌هایی مانند چیدمان سفره عقد، دیزاین میزها با رنگ انتخابی شما، انواع گل آرایی یا بادکنک‌‌آرایی مناسب با مراسم و سلیقه‌تان، جشن را با شکوه‌تر میکند.

بطور مثال اگر تولد یک کودک را جشن میگیرید، انتخاب تم مناسب بر اساس شخصیت کارتونی موردعلاقه‌اش وجود دارد؛ بچه‌ها از اینکه در یک فضای رؤیایی و منحصربه‌فرد غافلگیر شوند شادی وصف‌ناپذیری را تجربه می‌کنند که تا همیشه در یادشان خواهد ماند.

تیم خوش‌ذوق و خلاق ارکیده با تمام توان تلاش میکنند تا مهمانان جشن شما لحظات به یادماندنی را سپری کنند.

 

ثبت خاطرات در قلب تاریخ، ارکیده اصفهان

 

منوی متنوع از غذاها و پیش غذاها در رستوران ارکیده

تنوع غذا، پیش‌غذا و نوشیدنی‌ها به انتخاب بهتر و آسانتر کمک میکند تا مطابق با سلیقه مهمان هایتان یک میز غذا را تدارک ببینید و میزبانی بی‌نقصی داشته باشید.

منوی متنوع ارکیده اصفهان‌ با امکان سرو غذاهای اعیانی و مجلسی مانند باقالی پلو با ماهیچه، انواع کباب‌های پرطرفدار، غذاهای فرنگی، نوشیدنی‌های گرم و سرد و میان‌عده‌های دلچسب، لذت ضیافت‌تان را دو چندان میکند.

 

 

راز خوشمزه بودن غذاهای رستوران ارکیده اصفهان

غذای ویژه مراسم باید کیفیت بالایی داشته باشد تا جشن و مراسم را خاص و متفاوت کند. در گروه غذایی ارکیده انتخاب مواد اولیه باکیفیت مانند زعفران درجه یک، گوشت باکیفیتی که از دام های شرق کشور تهیه میشود و برنج خوش عطر ایرانی و ... اولین رمز لذیذ بودن غذاهای این رستوران است.

روش اصولی طبخ نیز در طعم خوب غذاهای ارکیده اصفهان نقش بسزایی دارد چرا که در رستوران‌های ارکیده، آشپزان متبحر و آموزش‌دیده اصول پخت و سرو غذا را به درستی میدانند و تجربه خوشمزه ای را برای شما و مهمانانتان رقم می‌زنند.

 

پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای در ارکیده اصفهان

مطمئناً نمی‌خواهید به دلیل بی‌نظمی و پذیرایی نامناسب جلوی مهمانان خود خجالت‌زده شوید؛ وجود یک تیم حرفه‌ای، آموزش دیده و مجرب در مجموعه ارکیده خیالتان را از برگزاری یک جشن بی‌نظیر در رستوران راحت می‌کند تا با دوستان و خانواده خود به شادی و خنده بپردازید و از تجربه‌ فوق‌العاده برگزاری جشن در رستوران لذت ببرید.

 

عکس یادگاری در فضای دلنشین کاروانسرای عباسی

قطعا عکاسی در هر دورهمی و جشنی این امکان را به شما می‌دهد تا خاطرات‌تان را به یاد ماندنی کنید. مخصوصا اگر عکاسی و تصویربرداری از مراسم در محیط کاروانسرای عباسی باشد؛

بنایی کهن که با تلفیق هنر، سنت و تاریخ بستری بی‌همتا و باشکوه را برای ثبت زیباترین و متفاوت ترین تصاویر از هر جشن و مهمانی فراهم نموده.

به همین دلیل تیم خوش ذوق تشریفات در ارکیده اصفهان به صورت رایگان از شما و مراسم‌تان عکاسی و یک عکس را به انتخاب خودتان چاپ میکنند و به شما هدیه میدهند.

ثبت خاطرات در قلب تاریخ، ارکیده اصفهان

 

ارکیده اصفهان کجاست؟

برای دسترسی به کاروانسرای مادر شاه از مرکز شهر اصفهان، باید از طریق بلوار امام خمینی وارد آزادراه اصفهان به تهران شوید. با حرکت به‌سمت شمال در مسافتی حدود ۳۰ کیلومتر و عبور از تقاطع آزادراه اصفهان نطنز، به کاروانسرای مادر شاه خواهید رسید.

 

چطور رزرو کنیم؟

برای مشاوره با تیم تشریفات رستوران ارکیده میتوانید با شماره 09123141900 تماس گرفته یا بصورت حضوری در محل از مشاوره کارشناسان رزرو رستوران ارکیده اصفهان بهره‌مند شوید.

اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره 45644480-031 الی 45644485-031 در ارتباط باشید.

 

کلام پایانی

برگزاری جشن و مراسم در رستوران یک تجربه مدرن و بی‌نظیر است که می‌تواند لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما و عزیزانتان به ارمغان بیاورد.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز