بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
هر عروسی دوست دارد زیباترین شخص در جشن عروسی باشد و مانند ستاره ای در مجلس خود بدرخشد برای زیباترشدن عروس راهکارهایی وجود دارد که از ماه ها قبل از مراسم عروسی باید به فکر باشید و درصدد انجام آن ها برایید.

قطعا هر عروسی آرزو دارد زیباترین فرد مراسم جشن عروسی خود باشد اگر به تازگی نامزد کرده اید و مدتی بعد هم قرار است به خانه بخت بروید اصلا نگران نباشید چراکه دوران نامزدی علاوه بر اینکه فرصت مناسبی برای آشنایی و شناخت طرفین است این امکان را هم در اختیار عروس خانم قرار میدهد که روی زیبایی چهره و اندام خود تمرکز کرده و آن را تقویت کند، در ادامه این مطلب از سوربان با ما همراه باشید تا ۵ توصیه کاربردی برای زیباتر شدن عروس در مراسم عروسی اش را باهم بخوانیم پس اگر عروسی تان نزدیک است و نمیدانید برای زیباتر شدن چه کار باید انجام داد تا انتها با ما همراه باشید.

5 راز کاربردی برای زیباتر شدن عروس در جشن عروسی | زیبایی عروس اینطوری به دست میاد!

۱. صورت صاف و یکدست و زیبا اینجوری به دست میاد.

از سه ماه قبل از عروسی استفاده مداوم از کرم‌های آب‌رسان را آغاز کرده و هر روز آن را روی پوستتان بمالید. می‌خواهید بیشتر ریخت و پاش کنید؟ شاید بد نباشد به یک مرکز تخصصی زیبایی مراجعه و لکه‌ها، جای جوش و چین و چروک‌های احتمالی را از روی چهره‌تان بزدایید.

۲. خوردن غذای سالم فراموش نشود.

تا آنجا که ممکن است در این چند ماه خودتان را از هرگونه قند، شکر، نمک، چربی اضافه، مواد نگهدارنده و... دور نگه دارید چون نتیجه‌ای جز نفخ و چاقی شکمی به دنبال نخواهند داشت. استفاده بیشتر از میوه‌ها و سبزیجات در این دوران به شما کمک می‌کند تا هم لاغر شوید و هم پوستی صاف و شفاف داشته باشید.

5 راز کاربردی برای زیباتر شدن عروس در جشن عروسی | زیبایی عروس اینطوری به دست میاد!

۳. ورزش کردن را در برنامه های روزمره‌تان قرار دهید.

ورزش را تبدیل به برنامه روزمره زندگی‌تان کنید؛ چرا که با کمک به افزایش ترشح اندورفین هم انرژی شما را بیشتر می‌کند و هم شما را شادتر از قبل کرده و به کاهش وزن نیز کمک می‌کند. اگر حوصله یا انگیزه‌اش را ندارید در یک کلاس ورزشی یا باشگاه ثبت نام کنید. ورزش کردن کنار دیگران به شما انگیزه لازم را خواهد داد. در ضمن در باشگاه هر نوع وسیله ورزشی که لازم باشد وجود دارد و شما دیگر بهانه‌ای هم به خاطر بدی هوا و... نخواهید داشت.

۴. مراقب سلامت و زیبایی لب هایتان باشید.

در طی دوران نامزدی مراقب لب‌هایتان باشید که ترک نخورند و خشک نشوند. هر شب روی لبهایتان کرم مخصوص یا وازلین بمالید. این کار را با استفاده از یک دستمال مرطوب انجام دهید تا هم آب کافی به لبها برسد و هم نرم شوند.

5 راز کاربردی برای زیباتر شدن عروس در جشن عروسی | زیبایی عروس اینطوری به دست میاد!

۵. پوستتان را سفید و نرم کنید.

سر زانو و آرنجتان، خشک و سیاه شده؟ در حمام و با استفاده از لیف‌های لایه‌بردار مخصوص از شر سلول‌های مرده خلاص شوید و سپس روی آن قسمت از پوستتان روغن بادام بمالید. سپس با استفاده از حوله و دستمال به مدت یک ساعت روی آرنج و زانویتان را ببندید و اجازه دهید که کاملا نرم و مرطوب شود. این کار را یکی دو بار در هفته تکرار کنید.

منبع : سایت سیمرغ



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز