بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

 راهنمای خرید اینترنتی تابلو دیواری

شما برای خرید اینترنتی تابلو چه نکاتی را مد‌نظر قرار می‌دهید؟ آیا تابه‌حال تجربه خرید اینترنتی تابلو دیواری را داشته‌اید؟ تابلو یکی از المان‌های جذاب برای هر فضایی است که با انتخاب صحیح آن، می‌توان جلوه‌ای خاص به محیط بخشید. امروزه اکثر تابلوهای دیواری به‌صورت اینترنتی به فروش می‌رسند؛ اما نکته حائز اهمیت این است که هنگام خرید باید به نکات مهمی توجه کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. در این مقاله ما چند اصل مهم را در خرید تابلو برای پذیرایی، اتاق خواب یا حتی محل کار ذکر کرده‌ایم. شک نکنید که دانستن این نکات انتخاب مناسب‌تر و بهتری خواهید داشت.

سبک تابلو؛ اولین معیار مهم برای خرید اینترنتی تابلو دیواری

با‌توجه‌به سلیقه‌های متفاوت افراد و طراحی داخلی منازل، انواع متنوعی از تابلوها مورد‌استفاده قرار می‌گیرند. در واقع تابلوها سبک‌های متفاوتی دارند که هر کدام از این سبک‌ها جلوه خاصی به محیط اطراف می‌بخشند. شما می‌توانید با قرار دادن تابلوها در کنار عناصر دکوراتیو دیگر محیطی دلپذیر و راحت ایجاد کنید. از میان مدل‌های پرکاربرد تابلوها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تابلوهای کلاسیک
  • تابلوهای مدرن
  • تابلوهای مینیمال
  • تابلوهای خط
  • تابلوهای آبسترکت
  • تابلوهای طبیعت

برای خرید اینترنتی تابلو دیواری باید در مورد همه این سبک‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید و بهترین مدل را برای خانه خود، متناسب با دکوراسیونتان برگزینید.

راهنمای خرید اینترنتی تابلو دیواری

ابعاد تابلو؛ یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در انتخاب یک تابلو مناسب

پس از انتخاب سبک مورد علاقه‌تان و قبل از خرید اینترنتی تابلو، باید اندازه‌ آن را تعیین کنید. در واقع وقتی صحبت از تابلو دیواری است، باید حتما به اندازه، طول و عرض تابلو فکر کرد. این کار با بررسی دیواری که قرار است تابلو روی آن نصب شود آسان‌تر خواهد شد. برای تعیین اندازه‌ تابلو باید نکات زیر توجه کرد:

  • فضا
  • شکل و ابعاد دیوار
  • ارتفاع سقف

انتخاب تابلوهای بسیار بزرگ برای دیوارهای کوچک یا قرار دادن یک تابلو کوچک بر دیواری بزرگ و خالی، یک اشتباه مهلک در طراحی داخلی محسوب می‌شود. اگر خانه شما سقف بسیار بلند یا بسیار کوتاهی دارد، طرح موردنظرتان را با سفارش تابلو شاسی در ابعاد دلخواه پیاده‌سازی کرده و آن را روی دیوار خانه‌تان نصب کنید.

برای خرید تابلو، از اهمیت عمودی یا افقی بودن قاب غافل نشوید  

اگر قصد خرید اینترنتی تابلو دیواری مدرن یا کلاسیک را دارید، باید به افقی و عمودی بودن تابلو دقت کنید. در‌صورتی‌که دیوارهای منزل شما بلند هستند، بهتر است تابلوهای عمودی را برای فضا به کار ببرید؛ اما اگر می‌خواهید دیوارهای راهرو یا ورودی خانه را پر کنید، بهتر است از تابلوهایی با فریم افقی استفاده کنید تا پوشش کامل و زیباتری ایجاد شود.

اگر دیواری با ابعاد بزرگ در خانه‌تان داشته و قصد دارید همزمان انواع تابلوهای فانتزی مدرن را خریداری کنید، بهتر است تابلوهایی با ابعاد یکسان بخرید. در‌صورتی‌که تابلوهای با فریم و ابعاد متفاوت خریداری کردید، پیشنهاد می‌کنیم ترکیبی از قاب‌های افقی و عمودی به کار ببرید. بدین‌ترتیب زیبایی بصری بیشتری ایجاد خواهد شد.

راهنمای خرید اینترنتی تابلو دیواری

توجه به ترکیب رنگی تابلو؛ نکته‌ای مهم برای انتخاب یک طرح خاص و ویژه

در هنگام خرید تابلو برای پذیرایی، اتاق خواب یا هر فضای دیگری، این نکته را در نظر بگیرید که در بسیاری از مواقع، کارکرد یک تابلوی نقاشی، بیشتر در شکستن فضای ساکن و کم‌هیجان منزل است. به‌طور مثال یک تابلوی خوش آب و رنگ، از رنگ‌های پر انرژی زرد و قرمز در خانه‌ای با دکوراسیون غالب سفید رنگ، بسیار جذاب و چشم‌نواز بوده و از سردی فضای خانه می‌کاهد.

برای خرید تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس توجه به هارمونی و ایجاد تناژ رنگی هماهنگ بین وسایل اتاق و تابلوها کمک می‌کند فضای منزل شما زیباتر دیده شود. اگر دیوارهای خانه‌تان رنگ خنثی و روشن دارند، بهتر است تابلویی با رنگ تیره  انتخاب کنید. در نهایت اگر سلیقه شما با تابلوهای رنگی همخوانی ندارد، سراغ تابلوهای سیاه و سفید بروید.

انتخاب فروشگاهی معتبر و مطمئن برای خرید تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس

آخرین نکته مهم در خرید اینترنتی تابلو دیواری، توجه به اعتبار فروشگاه مورد‌نظر است. برای خرید حتما باید کامنت‌ها و نظرات مشتریان را بررسی کنید. هم‌چنین اصلی‌ترین کار در اعتبارسنجی فروشگاه موردنظر، توجه به ای نماد سایت است. سایت‌های فروشگاهی اینترنتی باید از ای نماد برخوردار باشند تا در‌صورت هرگونه مشکل در روند خرید، امکان پیگیری برای مشتری فراهم باشد.
این روزها فروشگاه‌های متنوع در بستر اینترنت وجود دارند که در زمینه فروش تابلو فعالیت می‌کنند. بهترین انتخاب، فروشگاهی است که کالاهایی با کیفیت فوق‌العاده عرضه کرده و محصولاتی با قیمت‌های متنوعی داشته باشد. بدین‌ترتیب مشتری قدرت انتخاب بالایی نیز هنگام خرید خواهد داشت.

انتخاب تابلوهایی خاص و به‌روز با خرید از گالری شادوشیک

در این مقاله در مورد خرید اینترنتی تابلو دیواری صحبت کرده و نکاتی که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کرد را ذکر کردیم. اکنون شما با دانستن این موارد، به‌راحتی می‌توانید برای خرید اینترنتی تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس اقدام کنید. برای خرید تابلوهای به‌روز، پیشنهاد ما مراجعه به سایت گالری شادوشیک است. گالری شادوشیک یکی از سایت‌های فروشگاهی در زمینه تابلوهای رومیزی و دیواری محسوب می‌شود که بهترین و جدیدترین طرح‌ها را عرضه می‌کند.
مشاوران و متخصصان حرفه‌ای مجموعه شادوشیک نیز هنگام خرید به مشتریان مشاوره رایگان نیز می‌هند؛ بنابراین با خرید از این فروشگاه هنری انتخابی مطمئن و خریدی هوشمندانه خواهید داشت. برای خرید از فروشگاه شادوشیک و مشاهده مدل‌های تابلو، به سایت این مجموعه با نشانی اینترنتی shadoshik.com مراجعه کنید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان