بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

سیاست های زنانه در دوران دوستی چیست؟ چگونه در دوران اشنایی با سیاست زنانه شخص مقابل را به خود جذب کنیم؟ اگر در رابطه ای هستید که برایتان بسیار مهم است با کمک سیاست زنانه خود می توانید کاری کنید که این رابطه به جهت درستی هدایت شود. در دوران دوستی نوع برخورد و رفتار کردن به شیوه صحیح مهم ترین موضوعی است که منجر می شود رابطه به سرانجام برسد. در این مطلب سعی داریم با کمک مطالب روانشناسی معتبر در منابع مختلف، مهم ترین سیاست های دوران دوستی را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید!

سیاست های زنانه در دوران دوستی چگونه است؟ - 6 نکته از سیاست های دوران اشنایی

اول از همه بیایید ببینیم سیاست زنانه واقعا چیست؟ سیاست به معنای برخورد صحیح، واکنش های به جا و به موقع و رفتارهای زیرکانه است که به شخص کمک می کند بتواند بدون کمترین مشکل، به اهدافی که دارد برسد. این شما و این هم 8 سیاست زنانه در دوران دوستی که به شما برای داشتن یک رابطه سالم و جذب طرف مقابل کمک می کند!

سیاست های زنانه در دوران دوستی چگونه است؟ - 6 سیاست مهم دوران اشنایی

رابطه دوستی را شبیه به روابط ازدواج نکنید!

مهم ترین نکته ای که در سیاست زنانه در دوران دوستی باید بازگو دکنیم این است که طوری رفتار کنید که طرف مقابل دوران دوستی را با دوران ازدواج اشتباه نگیرد! متاسفانه بزرگ ترین اشتباه خانم ها در دوره دوستی این است که به شدت خود را به طرف مقابل نزدیک می کنند، اجازه دخالت در امورشان را به او می دهند، خودشان نیز در امور شخصی طرف مقابل دخالت می کنند و در نهایت باعث می شوند پرده احترام دوران دوستی از بین برود!

شما باید در دوران دوستی برای طرف مقابل احترام داشته باشید و حرمت ها را حفظ کنید. با این کار اگر این دوستی به ازدواج نرسید اسیب نمی بینید و حتی اگر به ازدواج هم ختم شد، طرف مقابل عادت می کند به شما و حریم شخصیتان احترام بگذارد.

از آنجایی که این موضوع اهمیت زیادی دارد اجازه دهید یک مثال برای شما بیاوریم، دیده شده در دوران دوستی خانم ها کوچکترین اتفاق و رویدادهایشان را عینا به شخص مقابل گزارش می دهند و حتی برای بیرون رفتن به همراه خانواده از او اجازه می گیرند! این کار کاملا اشتباه است و باید عواقب این رفتار را در نظر بگیرید. تا حدالامکان مواردی که به رابطه تان و او مربوط نیست را با او در میان نگذارید!

لزومی ندارد قبل از ازدواج در جریان مشکلات خانوادگی تان باشد!

سیاست زنانه اگر درست به کار گرفته شود بسیار سازنده و مفید است، یکی دیگر از مواردی که به وفور مشاهده می کنیم این است که خانم های بدون سیاست، طرف مقابل را در جریان همه رازهای خانوادگی، مشکلات و حتی دعواهای والدین قرار می دهند! در دوره دوستی لزومی ندارد او از مشکلات خانوادگی شما مطلع باشد حتی شما باید در دوران ازدواج هم تا حدالامکان آقا را با این موضوعات آشنا نکنید، اگر قصد دردودل دارید بهتر است با دوست صمیمی تان این کار را انجام دهید نه شریک عاطفی.

این نکته از جهات بسیاری دارای اهمیت است که به یکی از آن ها اشاره می کنیم، اگر با یکی از والدین خود مشکل پیدا کرده اید و طرف مقابل را کاملا در جریان این مشکلات بگذارید به خودش اجازه می دهد از این موضوع به عنوان نقظه ضعف استفاده کند و کم کم رفتار او با شما تغییر خواهد کرد!

غر نزنید! گلایه نکنید، فقط حرف بزنید!

با توجه به تحقیقات انجام شده، آقایان از خانم هایی که مدام در حال غر زدن و شکایت کردن هستند فراری اند و اگر در دوران دوستی مدام در حال غر زدن باشید او را از دست خواهید داد و او دیگر به عنوان کیس ازدواج به شما نگاه نمی کند. آقایان در رابطه به ارامش اهمیت زیادی می دهند و تنها در صورتی که درمورد رابطه تان مشکلی دارید با او در میان بگذارید، اما سعی کنید زیاد درباره مواردی که واقعا به او مربوط نیست مثل محل کارتان، مشکلات روابط دوستی با دوستان دیگرتان و ... با او صحبت نکنید. 

گیر ندهید! با زیرکی مو را از ماست بیرون بکشید

اگر پای حرف خانم های سیاست دار بنشینید متوجه می شوید که هرگز به صورت مستقیم به طرف مقابل گیر نمی دهند! زیرا معتقدند کسی که بخواهد کاری کند می کند و با گیر دادن فقط طرف مقابل را زرنگ تر و پنهان کارتر می کنند. پس در دوره دوستی اگر مورد مشکوکی دیدید درباره آن صحبت کنید و وقتی چیزی واقعا در میان نیست از شک و تردید های بی خودی دوری کنید.

خرج کردن در دوران دوستی

نکته بعدی که باید در آموزش سیاست زنانه در دوران دوستی به شما گوشزد کنیم درباره خرج کردن است، به طور قطع شما و طرف مقابل برای تفریح و گشت و گذار قرارهایی می گذارید، کاری به حقوق برابر اصلا نداریم اما اصلش این است که هر چند بار یک بار شما میز را حساب کنید! کادو دادن هایتان را با کادو دادن طرف مقابل تنظیم کنید و بیشتر از او هدایا تهیه نکنید. در هر صورت بهترین کار این است که اگر دوست دارید شما هم خرج کنید بیشتر از طرف مقابل نباشد و طوری هم نشود که همیشه طرف مقابل از خود مایه بگذارد تا منتی هم سرتان نباشد!

عشقتان را شور نکنید!

دوستت دارم بگویید اما شورش را هم در نیاورید! می دانیم که او را دوست دارید و می خواهید بداند که عاشقش هستید اما خانم های عزیز و سیاست مدار، در دوران دوستی اصلا نباید طرف مقابل را از علاقه خود مطمئن 100% کنید! اگر اقایان خیال کنند چیزی را تماما به دست آورده اند تلاش هایشان برای نگه داشتن آن کمتر می شود. پس در عین حال با دست پس بزنید و با پا پیش بکشید تا او همیشه برای ماندن شما در رابطه، تلاش کند. نه انقدر سرد شوید که نا امید شود نه انقد گرم که خیالش راحت شود و عقب بنشیند!

 

این هم از مقاله سیاست های زنانه در دروان دوستی که به مهم ترین آن ها اشاره کردیم، حالا نوبت شماست که ما و خوانندگان سوربان را در بخش نظرات، در جریان تجربیات خود قرار دهید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(33 امتیاز , میانگین: 4.2 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز